H & M Hennes & Mauritz AB

3.9

14 omdömen om H & M Hennes & Mauritz AB

Fredrik B
Skrev om H & M Hennes & Mauritz AB

Är mycket besviken på HM. Ville köpa samma vinterhandskar online som jag köpte online en månad tidigare då min son lyckades slarva bort dem. De var nedsatta från 199 kr till 109 kr, men fanns inte att beställa online så jag valde då alternativet "Hitta i butik". De fanns i en butik nära mig. Men ingenstans blev jag informerad om att priserna i butik var annorlunda och att det där var ordinariepris på 199 kr som gällde. Det var i stället biträdet i butiken som informerade mig om det, och när jag frågade henne var den informationen...

Lars Åke S
Skrev om H & M Hennes & Mauritz AB

Beställer ett e-prentkort. Får 2 mail, båda tomma Skickar e-post till kundtjänst - inget svar Ringer kundtjänst - sitter en evighet och väntar. Får besked om att presentkort är på väg. Får mail med en pdf-fil - helt tom. Mailar kundtjänst igen - inget svar. Ringer kundtjänst igen - sitter en evighet och väntar. Får besked om att nytt presentkort är på väg. Får ett nytt mail med en pdf-fil - givetvis med en helt tom pdf-fil. Ringer kundtjänst igen - avbokar presentkortet och lovar mig själv att aldrig...

David H
Skrev om H & M Hennes & Mauritz AB

Stor butik med ett stort utbud. Man har det senaste inom modevärlden till riktigt bra priser. Man riktar in sig på folk i alla åldrar, män som kvinnor.

Viktor H
Skrev om H & M Hennes & Mauritz AB

Ett bra företag med bra värderingar! Mode till ett bra pris! Okey att kvalitén inte alltid är den bästa, men det finns väldigt mycket som man kan bli riktigt nöjd med. Jag har själv arbetat på h&m och vet att de alltid sätter kunden först.

Diana T
Skrev om H & M Hennes & Mauritz AB

Moderna och trendiga kläder, till ett skapligt pris. Det är stort och det finns mycket att välja mellan (stort utbud) Bra att det finns en variation i butiken av både kläder, smycken och annat som är bra att ha.

Madeleine W
Skrev om H & M Hennes & Mauritz AB

Har alltid snyggt mode till ett rimligt pris. Ibland känns det som att jag handlar ungefär 3/4 av mina kläder där. Ibland vill man ju hänga på en trend utan att behöva lägga ut en massa pengar. Särskilt om trenden inte skulle bli så långvarig.

Izla S
Skrev om H & M Hennes & Mauritz AB

H&M har bra kläder till bra pris och med bra personal. Man kan alltid hitta billiga basplagg och jättefina accessoarer. Nu har de även fått in skor och annat.

Rawa N
Skrev om H & M Hennes & Mauritz AB

Billiga fina kläder till alla. HMs kläder funkar alltid.

david s
Skrev om H & M Hennes & Mauritz AB

Världens bästa H&M-affär där man alltid hittar någonting. Är efter dess utbyggnad en underbar affär med en trivsam miljö. H&M är en grym affär för en student.

Stina H
Skrev om H & M Hennes & Mauritz AB

För alla till alla tillfällen! Kläder till fest eller vardags, till mys eller sport, här finns dom! Bra priser och hyfsad kvalitet gör att man gärna väljer alternativet HM framför andra affärer. Hellre kunna köpa tre bra tröjor till samma pris som en i en dyr märkes affär! HM har något för alla, ung som gammal, stor som liten.

Arnela T
Skrev om H & M Hennes & Mauritz AB

En väldigt stor affär där man kan hitta det mesta i klädväg, både vad det gäller dam och herrkläder. Priserna är billiga, tyvärr håller inte alltid kvaliteten, men kläderna brukar vara ganska prisvärda. Bra när det gäller baskläder, t.ex. t-shirtar, linnen, samt underkläder.

Yordabel A
Skrev om H & M Hennes & Mauritz AB

HM, behöver man säga något mer?! Det är verkligen den affären som man alltid kan lita på i alla väder. Härifrån kommer man sällan tomhänt och man känner sällan sig pank efter en ordentlig shoppingrunda här. Kläderna är av bra kvalité, i varje fall matchar kvalitét priset och här finns något för alla! Personalen är ofta trevlig och hjälpsam. Det är även bra att tillägga att det är bra ordning i buiken vilket underlättar för en att hitta olika plagg.

Emelie L
Skrev om H & M Hennes & Mauritz AB

H&M är det bästa valet som när man som fattig student vill få tag i snygga kläder till ett lågt pris. Här kan du verkligen köpa allt i klädväg och även skor, väskor och accessoarer. I kompassen ligger den bästa butiken av de i Göteborg för här är det lätt att hitta precis det du söker. Billigt och prisvärt, vad mer kan man önska?

Emma A
Skrev om H & M Hennes & Mauritz AB

Till H&M på Fredsgatan i Kompassen går jag ofta för deras stora utbud av kläder. Här finns både avdelningarna Divided och Trend för dam och herr och man hittar alltid något man vill ha i butiken. Stor avdelning med accessoarer som smycken, skor med mera. Det enda minuset med butiken är att det finns för få provrum i butiken i förhållande till hur mycket kunder som är i butiken. Man får ofta stå i en lång kö till provrummen.