H&m

H&m

2.3

7 omdömen om H&m

Emma I

Ostruktuerad butik med ganska litet utbud av kläder om man ser till H&Ms storhet i Sverige. Personal spelar på att företaget är just så stort som de är och är inte alls särskilt vänliga, serviceinriktade eller kompetenta. De litar helt på att vi kunder ska besöka butiken ändå då den är så känd på marknaden. Kläderna är till låga priser men egentligen alldeles för höga ändå för den dåliga kvaliten de ger en.

Sofia A

Konstig struktur på kläderna. Känns lite som kläderna står på måfå i början av butiken men känns mer organiserad längst in. Dåliga kortläsare som borde bytas oftare eller rengöras. Annars är det bra kläder till bra priser. Dock vill jag se mera ekologiska kläder på hm! Personalen känns stressade och man känner sig ibland iaktagen eller som en misstänkt snattare. En dålig egenskap, är helst inte där i längre perioder. Bra med koll på hur många plagg man tar med sig in i provrummen, men det känns ibland extremt när de frågar ut en om man har tagit något. Lite kränkade.

Nicole D

Alltid bra priser och snygga kläder. Dock kan personalen vara mer hjälpsam och trevlig, och affären är konstant stökig och bullrig.

Sofia S

Verkligen en dålig affär. Ingen service alls, butiken är alltid rörig och expediterna står bara och snackar om privata saker med varandra. Dessutom är i princip alal varor av undermålig kvalitet och går ofta sönder efter ett par gångers användning. Visserligen kan de ha "fantastiska" reor men detta be´tyder inte mycket om kläderna ändå går sönder efter en tvätt. Min rekommendation: Handla någon annanstans!

Veronica S

H&M är ju alltid H&M... Behöver inte så mycket presentation eller förklaring om just företaget, men denna butik är bra och tevlig. Ganska många provrum och oftast inte alltför lång kö dit. Mitt i centrum och en shoppingrunda i stan innehåller alltid ett åtminstone kort besök här.

Emma E

På HM hittar man alltid något, om det är bra eller dåligt vet jag inte :) Personalen är trevlig. Kläderna har bra piser, men tycker dock att affären skulle kunna vara lite större än vad den är idag. Ändå tycker jag att butiken absolut är värt ett besök, kanske man kommer ut med något användbart eller oanvändbart.

Hanna S

En ganska rörig butik. Trångt och lite svårt att ta sig fram. Mycket kläder som står väldigt trångt så att det är svårt att titta. Många provhytter men ändå är det ofta väldigt lång kö för att kunna pröva. Ofta även väldigt lång kö till kassan. Äffären har ett bra sortiment men än ganska dålig planering. Man missar lätt att titta i vissa delar av butiken.