H & M Hennes & Mauritz Sverige AB - H&m

2.8

4 omdömen om H & M Hennes & Mauritz Sverige AB - H&m

Lars Åke S
Skrev om H & M Hennes & Mauritz Sverige AB - H&m

Beställer ett e-prentkort. Får 2 mail, båda tomma Skickar e-post till kundtjänst - inget svar Ringer kundtjänst - sitter en evighet och väntar. Får besked om att presentkort är på väg. Får mail med en pdf-fil - helt tom. Mailar kundtjänst igen - inget svar. Ringer kundtjänst igen - sitter en evighet och väntar. Får besked om att nytt presentkort är på väg. Får ett nytt mail med en pdf-fil - givetvis med en helt tom pdf-fil. Ringer kundtjänst igen - avbokar presentkortet och lovar mig själv att aldrig...

Elina E
Skrev om H & M Hennes & Mauritz Sverige AB - H&m

Det här är den största H&M butiken i Stockholm, men jag handlar sällan här. Ofta är det väldigt mycket folk, rörigt system och jag hittar sällan något här. Tar mig hellre till någon av de mindre H&M butikerna inne i stan om jag letar efter något speciellt..

Karn D
Skrev om H & M Hennes & Mauritz Sverige AB - H&m

Ett av mina favorit H&M, hittar alltid en massa här. Trevlig och hjälpsam personal.

Amanda E
Skrev om H & M Hennes & Mauritz Sverige AB - H&m

H&M på Hamngatan är ju en av deras största butiker, men långt ifrån den bästa. Det är oftast rörigt och alldeles för mycket folk, långa köer till provrummen och kassorna. Personalen är inte heller den trevligaste, frågar man om ett plagg finns i en annan storlek får man ofta ett otrevligt svar tillbaka. Plus för att de har en stor Trend-avdelning.