H&m Tornby

3.8

6 omdömen om H&m Tornby

Veronika A
Skrev om H&m Tornby

Klädkedjan för allas plånböcker. Man kan få produkter för ett pris som inte tar kål på ekonomin totalt Trots att man är en fattig student kan man ha råd att då och då gå lös och handla käder och accessoarer för att pigga upp en annars grå tillvaro.

Pauline Å
Skrev om H&m Tornby

Jag är nyinflyttad i stan och har alltså inte hunnit besöka H & M speciellt mycket, men de gånger jag varit där har jag blivit mycket nöjd. De har det vanliga utbudet som de flesta H & M butiker har till samma priser, förstås. Jag tycker det är lätt att hitta i butiken, i alla fall i jämförelse med andra butiker man varit i. Och personalen är trevlig och ger en alltid den hjälp man behöver. Tycker inte det skiljer sig så mycket mellan olika butiker i de olika städerna, men denna är i alla fall en av de bättre, vilket...

Petra B
Skrev om H&m Tornby

Mycket fina och prisvärda kläder!

Martin H
Skrev om H&m Tornby

Lagom prisklass trots stort och snyggt utbud. Hittar allt som oftatst nåt snyggt där. Gillar dem!

C
Skrev om H&m Tornby

Fina kläder till bra priser!

Fredrik G
Skrev om H&m Tornby

Detta ær inte det bæsta H&M som finns precis. Det har ganska dåligt utbud och ganska dåliga lokaler. Alla basic-saker finns dock, men jag saknar de lite mer speciella och vælgjorda designlinjerna. Personalen ær væl som H&M-personal brukar vara - inte direkt øvertrevliga men gør sitt jobb.