Alla kategorier Kläder Östergötland Linköping H&m Tornby

Svedengatan 7, 582 73 Linköping — Visa karta

Läs vad 6 kunder tycker om H&m Tornby

• Veronika A
    Veronika A skrev om H&m Tornby
    Klädkedjan för allas plånböcker. Man kan få produkter för ett pris som inte tar kål på ekonomin totalt Trots att man är en fattig student kan man ha råd att då och då gå lös och handla käder och accessoarer för att pigga upp en annars grå tillvaro.
  • Pauline Å
    Pauline Å skrev om H&m Tornby
    Jag är nyinflyttad i stan och har alltså inte hunnit besöka H & M speciellt mycket, men de gånger jag varit där har jag blivit mycket nöjd. De har det vanliga utbudet som de flesta H & M butiker har till samma priser, förstås.
    Jag tycker det är lätt att hitta i butiken, i alla fall i jämförelse med andra butiker man varit i. Och personalen är trevlig och ger en alltid den hjälp man behöver.
    Tycker inte det skiljer sig så mycket mellan olika butiker i de olika städerna, men denna är i alla fall en av de bättre, vilket känns väldigt kul eftersom jag gillar att köpa kläder på H & M.
    Clubkortet som H & M har är bra och det är i alla fall lätt för mig att komma upp i rätt bonus för att få lite rabatt sen. Nackdelen är ju dock att man måste betala en avgift om man inte kommer upp i en viss köpsumma på ett år. Men det är inget som berör mig.
    Men butiken i sig är en butik jag varmt kan rekommendera för alla personer. De har kläder till alla personer, tror jag. Jag hittar nästan alltid det jag söker.
  • Petra B
    Petra B skrev om H&m Tornby
    Mycket fina och prisvärda kläder!
  • Martin H
    Martin H skrev om H&m Tornby
    Lagom prisklass trots stort och snyggt utbud. Hittar allt som oftatst nåt snyggt där. Gillar dem!
  • C
    C skrev om H&m Tornby
    Fina kläder till bra priser!
  • Fredrik G
    Fredrik G skrev om H&m Tornby
    Detta ær inte det bæsta H&M som finns precis. Det har ganska dåligt utbud och ganska dåliga lokaler. Alla basic-saker finns dock, men jag saknar de lite mer speciella och vælgjorda designlinjerna. Personalen ær væl som H&M-personal brukar vara - inte direkt øvertrevliga men gør sitt jobb.

Svedengatan 7, 582 73 Linköping