H&m

Ring 0490-331 00
1.0

3 omdömen om H&m

Malin

Jag älskar H&M i vanliga fall, men det är inte lätt att hitta i denna lilla trånga butik. De behöver verkligen bygga om, bygga ut och bättre organisation. Det är aldrig någon som kommer och frågar om man behöver hjälp. De borde skaffa en bra PR-konsult som kan hjälpa dem att exponera kläderna på ett schysst sätt!

Sara S

Tyvärr finns det inte mycket bra att säga om H&M Västervik. Även om H&M brukar ha mycket att erbjuda har H&M Västervik inte det, sortimentet är riktigt tråkigt. Det finns ingen inspiration i hur de exponerar kläderna och personalen borde testa att le! Butiken blir absolut inte roligare av att det inte spelas någon musik. Någon bra att säga är att det finns gott om provrum.

Emma J

Sämsta H&Mbutiken jag besökt. Den är liten, trång och otroligt rörig. Den har klart bättrat sig senaste åren men är fortfarande inte alls bra, det enda som gör den någonlunda hyfsad är ju att det faktiskt finns snygga kläder! Kosmetikavdelningen har ett helt okej utbud så egentligen skulle jag vilja ge butiken ett halvt poäng till. Dock kan den förtjäna sin etta.