H&m

H&m

3.7

24 omdömen om H&m

VINCENT P

Alltid snygga och bra kläder i lager.

Gabriella G

fsdlkfskdlsd fsdf dsf fds f sf dTEST

Kristoffer F

De gånger kläderna har haft problem har jag alltid fått ett mycket trevligt och bra bemötande, dessvärre håller kläderna i sig kanske inte alltid den högsta kvalitén. Å andra sidan är det sällan dyrt.

Emil G

Nu har jag tröttnat. Byxor som spricker. Skor som går sönder. Tröjor som krymper i tvätten. Ny har slit och slängkulturen gått för långt. Allt man köper går ju sönder direkt Sedan står man och skrattar över att det är hm kvalité. Jag har alltid varit en hm människa men nu köper jag riktiga saker istället. Att veta att sakerna inte är handsydda av lågavlönade u-landsarbetare värmer bättre än det låga priset på vinterjackan. En sak är bra. Priset. Men det är inte värt det.

sahar g

trevlig och hjälpsam personal, ordning och reda på kläderna

mrs b

Jag tycker att denna H&M butik har ganska litet utbud. Den har ok utbud för barnkläder men damavdelningen är begränsad.

Emma G

H&M i Linköping är som vilket HM som helst tycker jag. Men HM är ju nästan alltid bra. De här har i alla fall väldigt bra lokaler och personalen är trevlig. De flesta vet väl att HM är en bra affär med ett bra utbud och med billiga kläder, men kan inte klaga helt enkelt. Jag går ju lätt hit istället för någon annan stans för att köpa kläder. Man hittar alltid något! Så handla på HM!

Lisa E

Hennes och Mauritz i Linköping är en klädaffär som jag gillar. Bra utbud på kläder och de har ofta mycket nyheter. De har även bra priser och en bra kundklubb. Också en trevlig personal.

Lina P

En av de större och bättre H&M butiker jag besökt. Nackdel är att de inte alltid har kläderna som finns på skyltar i butiken inne, utan man måste beställa dem genom hemsidan. Ett plus är bra personal (brukar gå snabbt vid kassan). Litet urval av jeans.

Dario L

Hennes & Mauritz är en av de bästa klädesaffärerna i Linköping. Man kan alltid köpa något till ett väldigt bra pris. På H & M är det väldigt bra kvalitet på kläderna och stilen passar till ungdomar och likaså till äldre.

Maria B

Inte alltid den roligaste affären att gå i men har man tid och lite pengar så måste man shoppa här! allas vårt H&M har alltid de bästa baskläderna men även det där speciella partylinnet som man kanske bara vill använda några gånger. jag vill även tipsa om de släta BHarna - favorit!

josefine  w

En riktigt stor H&m butik med ett stort utbud kläder för de flesta smaker. Billigt och bra för alla studenter.

Stina B

HM är en affär som man kan lite på när det gäller att hitta moderiktiga och snygga kläder. Men det bästa med affären är dess pris. På hm hittar man alltid toppen-fynd till bra pris. Personalen i affären är trevliga och man får alltid hjälp om man behöver.

Helena S

H & M säljer modekläder till bra priser. Kläderna är av bra kvalite och marknaden riktar sig till en stor massa. H & M står för den största omsättningen inom klädindustrin i Sverige. Dom har ett brett sortiment som ska passa många, det finns stora lager. Bra personal och service, fräscha lokaler och hög kvalite gör H & M till den klädjätte det är.

Mathilda A

Ett litet hm med lite dåligt utbud. Dock väldigt bra att de små pärlorna finns kvar här, när de tagit slut överallt i stockholm. Personalen på första planet är dock väldigt sur och tråkig. Bra att det ligger i nära anslutning till Gränden. Svårt att hitta fynden så det är mycket trångt.

Sandra Å

Här hittar man alltid något som passar. Inte de lyxigaste kläderna och den bästa kvalitén, men till det låga priset kan man inte förvänta sig mycket mer. Jag gillar även att handla via internet, brukar gå väldigt smidigt och ganska snabb leverans.

Mia  H

Här har vi kläder till priser som passar alla.. Går ju att hitta det mesta. Vore dock kul om de hade ett större utbud på nyhetssidan. Brukar oftast gå att fynda lite fräscha godbitar. Bästa vännen för sista minuten shopping.

Fredrik J

Hennes & Mauritz (H&M) - Butiken "nära" dig! På H&M hittar man kläder både till barn tonåringar och vuxna. Man gör det i alla stilar man kan tänka sig. Trots måna stilar är utbudet i varje stil stort. Det finns en hel del märkeskläder och allmänt moderna kläder men ändå ligger prisnivån relativt lågt. Skulle man inte ha möjlighet att ta sig till en butik finns även möjligheten att beställa via postorder, så möjligheten att köpa där har alla. Detta kanske är mest om H&M över lag men just denna H&M har stil och koll på allt, finns alltid saker hemma och har trevlig personal.

David J

Hennes och Mauritz är ett väldigt bra ställe att handla kläder på, de har både kläder för vanligt bruk men också kläder som man kan använda till utklädnad då kläderna inte alltid håller jättehög standard och därmed också prisklassen.

Hilde E

En riktigt bra affär med bra sortiment. Personalen är trevlig och hjälpsam, var inte blyg att fråga saker. Det är hur lugnt som helst att byta kläder också ifall man ha råkat köpa fel storlek till t.ex. pappa i födelsedagspresent.

Tove S

En butik jag gärna går till. Som alla andra hm är prierna bra och låga. Butiken ser alltid snygg och prydlig ut så det är lätt att hitta det man vill ha, och även saker som man inte tänkte att man ville ha. Personalen är inte så speciella, inte extra hjälpsamma men inte heller otrevliga.

Sebastian N

Schyssta kläder till bra priser, dock lite klent utbud på killavdelningen tycker jag. Trevligt med accesoarer som solbrillor, armband och diverse blingbling. Brillorna är schyssta utseendemässigt, men tyvärr är glaset (i alla fall i de jag köpte i våras) helt värdelösa :/

Sara B

HM i Linköping är en av dom större HM affärerna jag sett. Storleken gör att man lätt kan gå omkring där inne en halvtimme och leta kläder. Utbudet är varierande, allt från barn till mamma. Man behöver inte så i kö så länge när man handlar då det finns många öppna kassor.

Malin P

En vanlig H&M-butik. Bra priser som alltid, så man har råd att handla här även som fattig student, och man brukar hitta det man vill ha i klädväg. Ganska stor lokal, belägen i gallerian Gränden mitt i Linköping. Jag köper många av min kläder här.