Alla kategorier Kläder Stockholms län Stockholm Kungsholmen H&m Västermalmsgallerian

H&m Västermalmsgallerian

Sankt Eriksgatan 45, 112 34 Stockholm — Visa karta

Läs vad 6 kunder tycker om H&m Västermalmsgallerian

• Marian
    Marian skrev om H&m Västermalmsgallerian
    Materialen i plaggen ofta tunna och av dårlig kvalité. Skrynkliga skjortor som måste strykas är ju tråkigt och jobbigt.

En galonaktig bagliknande damväska för 350 kr var hemskt ful och dessutom dyr som ordinarie pris.

Är du blek passar du inte i svart eller vitt eller bleka pastellfärger.

Strumpor till killar det enda jag handlar, på realisation.
  • Maria E
    Maria E skrev om H&m Västermalmsgallerian
    Alla verkar tycka att H&M i Västermalmsgallerian är dåligt men jag lyckades handla alldeles för mycket där igår. Hittade till och med en snygg basthatt (modell herr) för 69 kr. Butiken kanske inte är superbra men det är skönt att slippa åka till city.
  • Nikke L
    Nikke L skrev om H&m Västermalmsgallerian
    Numera har H&M i Västermalmsgallerian faktiskt lite herrkläder igen, men utbudet är snålt, tråkigt, smalt vad gäller storlekar och inte ens när jag är som mest sugen på att snabbt konsumera något så lyckas jag.

Dessutom undrar jag hur man kan ha en så stor butik utan några som helst speglar.
    Agnetha L gillar detta
  • Leon
    Leon skrev om H&m Västermalmsgallerian
    Jag håller med ovanstående om att detta är den sämsta H&M-affären, fast av en annan anledning. För mig är det helt obegripligt att man kan ha tusentals kvadratmeter med barn- och damkläder men inte ett enda par herrstrumpor. Visst är det lönsammare att inte rikta sig till män, men jag tycker det är sorgligt att man inte ens säljer strumpor. Det enda stället man kan köpa herrstrumpor på Västermalmsgallerian är på Solo. De har ett litet "rack" vid kassan med ca fyra olika modeller.
  • Johanna T
    Johanna T skrev om H&m Västermalmsgallerian
    Den absolut sämsta H&M! Inte nog med att de ändrat plats på allt varje gång man är där, de har inte alls lika snyggt utbud som de andra H&M. Det här måste va den enda H&M där jag aldrig hittar nåt jag vill ha, riktigt tråkigt faktiskt.
  • Malou G
    Malou G skrev om H&m Västermalmsgallerian
    Det här måste vara Stockholms sämsta H&M! Antingen har de en sanslöst dålig inköpare eller så har de placerat kläderna så konstigt att man inte hittar någonting fint. Har försökt handla där ett flertal gånger, utan att kräva för mycket, men får alltid därifrån irriterad. Inte ens underklädesavdelningen är något att ha. Personalen är som på vilken H&M som helst. Undvik denna, satsa på de inne i stan!

Sankt Eriksgatan 45, 112 34 Stockholm