Hagakliniken

Första Långgatan 16, 413 28 Göteborg — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Hagakliniken

• Vivi-Ann H
    Vivi-Ann H skrev om Hagakliniken
    Hej! Jag var till hjärtspecialist Khaled Dagstan i förra veckan, blev väldigt dåligt behandlad. Först ville han att en student skulle vara med men jag tackade nej för jag har dålig erfarenhet gällande detta. Han kollade knappt något och jag berättade att jag hade svårt att andas osv. Vi kom sen överens om att ta ett EKG och sen UCG men plötsligt sprang han ut till receptionen, slängde igen dörren! Det kostade mig 1000 kr för att bli så illa behandlad och utan någon hjärtmedicin som jag troligtvis behöver. Receptionspersonalen var också otrevlig och det märktes att man inte alls var välkommen hit. Blev upplyst om att det tar minst ett år innan man får en tid för ett EKG, väntelista. UCG dröjer längre och kostar 2.300 kr som man var snabb med att berätta. Jag sa att det får kosta vad det vill för jag ville ha hjälp för jag mår så dåligt.USCH!
  • Anna A
    Anna A skrev om Hagakliniken
    Otrevlig och rent ut tyken receptionspersonal. Läkare som skriver ut vårdslöst och inte följer upp. Läkaren följer inte upp som han ska, och skriver ut megadoser på provmedicinering som sedan inte följs upp. Går ej att få tag på.

Första Långgatan 16, 413 28 Göteborg