Hageby Ridskola

Hageby Ridskola

hagebyridklubb.se
Omdömen totalt
3
Snittbetyg
5.0
Skriv ett omdöme

3 omdömen om Hageby Ridskola

Sedan starten hos Reco 2026

Visar 3 omdömen med 5.0 i snittbetyg
Annelie A
Skrev om Hageby Ridskola

Alltid så fint mottagande av alla, det finns en positiv inställning, en hjälpsamhet och en vilja att ge varje enskild ryttare det bästa för den personens utveckling🤗 Hageby lever upp till mer än mina förväntningar, just att alla är hjälpsamma mot alla, oavsett om du är ridlärare, elev, ung eller gammal, det finns ett VI🤗 Jag rider privatlektioner och har bara toppen betyg att ge dem alla.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Cecilia H
Skrev om Hageby Ridskola

Liten ridskola som ser alla medlemmar. Bra ridlärare. Bra ridvägar runtomkring. Lätt att ta sig dit både kollektivt, med bil och med cykel.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Jenny O
Skrev om Hageby Ridskola

Familjär, trygg och omhändertagande ridskola för barn och vuxna i en härlig miljö intill Vrinneviskogen. Här finns ponnys och storhästar för allsidig ridning i både dressyr, hoppning och terräng. Engagerade och duktiga ridlärare i alla nivåer. Fin ridbana utomhus, rymligt ridhus, stor terrängbana samt möjlighet att rida ut i skog & mark. Bra buss/spårvagns-kommunikation. Bästa ridskolan i Norrköping som rekommenderas varmt!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela

Filtrera omdömen