Hägglund tak

Edeby Allé 11, 153 92 Hölö — Visa karta

Välkommen till Hägglund tak!

Går du i tankarna av att anlita en bra takläggare och befinner dig i Stockholm med omnejd. Vi på Hägglund tak tar hand och vårdar ditt tak enligt konstens alla regler. Med många års erfarenhet inom branschen har vi verktygen som behövs för att utföra en korrekt takläggning.
Varför Hägglunds tak?
  • Alla våra takmontörer är utbildade.
  • 10 års garanti
  • 30 års materialgaranti
  • Komplett takläggning
Tveka inte att höra av dig till oss för en kostnadsfri taköversyn för att sedan få en detaljerad offert av vad vi anser borde göras. Du får självklart ta ställning till vad du vill utföra. Varmt välkommen!

Läs vad 5 kunder tycker om Hägglund tak

• 2020-07-04

Jenny G skrev om Hägglund tak
    Vi bytte tak på vårt hus med betongpannor samt utbyggnad med valsat plåttak. Tydlig offert och bra kommunikation hela vägen. Fick snabbt svar på frågor och projektet löpte i stort efter tidsplan. Plåttaket blev något försenat men detta på grund av materialtillgång på grund av pandemin. Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-06-18

Björn T skrev om Hägglund tak
    Köpte total takrenovering. Bra bemötande innan jobbet startades, professionell och trevlig personal på plats som gjorde jobbet.
    De levde upp till förväntningarna Läs mer
  • 2020-06-06

Liselott L skrev om Hägglund tak
    Vi beställde ett takbyte , från plåt till betongpannor + förstärkning av befintliga takstolar
    Fick snabbt kontakt med företaget och även en offert !
    Vi är mycket nöjda med resultatet och kontakten under hela tiden arbetet pågick! Läs mer
  • 2020-06-06

Inger H skrev om Hägglund tak
    Vi har fått nya tak, avvattningssystem och plåtarbeten på vårt torp med hjälp av Hägglunds tak. Vi är mycket nöjda med bemötande, kvalitet på arbetet och pris. Rekommenderar dem gärna.
    Inger Hertsius Läs mer
  • 2020-06-04

Mikael H skrev om Hägglund tak
    Behövde nytt yttertak på huset och de levererade med råge. Rekommenderas. Läs mer

Edeby Allé 11, 153 92 Hölö