Hägglund tak

Hägglund tak

hagglundtak.se
  • Badge2023

Välkommen till Hägglund tak! Går du i tankarna av att anlita en bra takläggare och befinner dig i Stockholm med omnejd. Vi på Hägglund tak tar hand och vårdar ditt tak enligt konstens alla regler. Med många års erfarenhet inom branschen har vi verktygen som behövs för att utföra en korrekt takläggning. Varför Hägglunds tak?...

25 omdömen om Hägglund tak

Sedan starten hos Reco 2020

Maire-ly F
Skrev om Hägglund tak

Mycket bra bemötande. Professionella, snabba och mycket välgjort jobb. Städade och lämnade inget skräp kvar. Jag är supernöjd med taket både på huset och gäststugan och kan rekommendera dem alla dagar i veckan.

Sören K
Skrev om Hägglund tak

De var snabba, arbetet ser bra ut .De kommer tillbaka när snön är borta och städar av marken och veranda taket.

Kristine H
Skrev om Hägglund tak

Bara gått,trevliga killar,upplever att de har gjort ett bra arbete

Catarina J
Skrev om Hägglund tak

Trevligt och snabbt bemötande från början till slut av alla! Allt som var överenskommet gjordes under den tid som var avtalad. Taket blev jättefint!

Mats F
Skrev om Hägglund tak

Mycket bra dialog från offert till genomförande. Erfarenhet och kompetens gällande vår hustyp och utförande på sekelskifteshus och kulturbebyggelse med speciella krav. Mycket bra ordning under genomförande och städat och snyggt då arbetet var klart.

Christoffer Å
Skrev om Hägglund tak

Mycket bra bemötande. Proffsigt och bra utfört arbete. Mycket nöjda!

Toni V
Skrev om Hägglund tak

Jag anlitade Hägglund Tak & Byggentreprenad för att byta ut underlagspapp, läktar samt taknocks- och betongpannor på mitt hus bland fem andra som offererade på mitt uppdrag. Fick ett mycket seriöst intryck av Mattias Hägglund som kom förbi för att utvärdera uppdragets omfattning och av företaget i sig vid en kontroll av den finansiella historiken. Omdömen om företagets tidigare arbeten förstärkte min bild av att man gör ett bra och seriöst arbete inom både överenskommen tid och budget. Med facit i hand och ett nytt tak...

Olof N
Skrev om Hägglund tak

Hägglund har totalrenoverat vårt villatak. Vi är jättenöjda. De tre killarna gjorde ett toppjobbb. Snabbt, snyggt jobbat. Dessutom väldigt trevliga. Vi rekomenderar vsrmt.

Mikael L
Skrev om Hägglund tak

Allt har fungerat klockrent från första mötet tills taket var färdigt.

Malin E
Skrev om Hägglund tak

Trevliga och snabba. Bra på att kommunicera, lätta att ha att göra med. Proffsiga.

Carola M
Skrev om Hägglund tak

Fick snabbt kontakt med företaget och även en offert ! Trevligt bemötande och mycket proffsig personal som arbetar snabbt och effektivt. Snyggt avstädat vid avetablering. Vi är mycket nöjda med resultatet. Kan varmt rekommendera Hägglunds tak. Carola och Kennert

Per Ola S
Skrev om Hägglund tak

Trevligt och proffsigt bemötande, bra dialog under arbetets gång. Snyggt avstädat vid avetablering. Inga problem vid ev besiktningsanmärkning.

Jörgen G
Skrev om Hägglund tak

Har bara gott att säga om grabbarna. Allt från jättetrevligt bemötande till proffsigt utfört arbete. Kan varmt rekommendera Hägglund tak. Jörgen och Carina.

Marcus B
Skrev om Hägglund tak

Trevligt bemötande och kunniga hantverkare! Lite dålig städning. Jättenöjd med jobbet.

Svar från Hägglund tak

Hej Marcus och tack för din bedömning av oss. Efter slutfört arbete så träffades vi och hade en dialog om ev synpunkter. Städningen hade absolut då kunnat vara en synpunkt som vi hade kunnat åtgärda. Men åter, tack och vi kommer självklart ta med oss det framöver.

Joakim S
Skrev om Hägglund tak

Mycket bra bemötande och super bra arbetare på plats

Per H
Skrev om Hägglund tak

Vi skulle lägga om taket på vår bygdegård och behövde professionell hjälp. Bland ett antal offerter valde vi till slut Hägglunds Tak & Bygg. De var lätta att tala med och hjälpte oss med vilka åtgärder som behövde vidtas. De offererade ett attraktivt pris som sedan höll in i mål. Inga problem med byggjuridiska spörsmål. Genomförandet gick snabbt och effektivt. Man städade av fint efteråt. Förväntningarna infriades, kort sagt. Sedan återstår många år innan vi kan avgöra om arbetet håller i längden. Vi kan varmt rekommendera Hägglunds.

Stefan J
Skrev om Hägglund tak

Takbyte, monterade diffusionsöppen duk och betongpannor. Bra killar som gjorde jobbet, ambitiösa, lätta att prata med. Mattias svarade snabbt på mina frågor.

Banan B
Skrev om Hägglund tak

Har bara gott att säga om Hägglund. Levererar i tid samt högsta kvalitet på takbyte.

Hans M
Skrev om Hägglund tak

Hägglunds bytte tak om ca 600-700 kvm. Bra jobb av hög kvalitet, håller budget, trevlig och serviceinriktad personal. Vi är mycket nöjda med resultatet.

SOFIE J
Skrev om Hägglund tak

Kan bara varmt rekommendera Hägglunds tak. Trevliga, snabba och lösningsorienterade.

Marie H
Skrev om Hägglund tak

Utförde arbetet utmärkt och enligt överenskommelse.

Björn T
Skrev om Hägglund tak

Köpte total takrenovering. Bra bemötande innan jobbet startades, professionell och trevlig personal på plats som gjorde jobbet. De levde upp till förväntningarna

Liselott L
Skrev om Hägglund tak

Vi beställde ett takbyte , från plåt till betongpannor + förstärkning av befintliga takstolar Fick snabbt kontakt med företaget och även en offert ! Vi är mycket nöjda med resultatet och kontakten under hela tiden arbetet pågick!

Inger H
Skrev om Hägglund tak

Vi har fått nya tak, avvattningssystem och plåtarbeten på vårt torp med hjälp av Hägglunds tak. Vi är mycket nöjda med bemötande, kvalitet på arbetet och pris. Rekommenderar dem gärna. Inger Hertsius

Mikael H
Skrev om Hägglund tak

Behövde nytt yttertak på huset och de levererade med råge. Rekommenderas.