Häggström & Partners AB

Häggström & Partners AB

Ring 08-514 502 15 www.bohaggstrom.se

Välkommen till Häggstrom & Partners! Som redovisningskonsult kan jag hjälpa dig med frågor kring skatt, obestånd och redovisning samt om att starta eller sälja bolag. Jag har full koll på avtals- och bolagslagstiftningen och kan ge rådgivning och stöd i de juridiska frågor du och ditt företag stöter på. Du kan även förvärva...

24 omdömen om Häggström & Partners AB

Poseidon C
Skrev om Häggström & Partners AB

Häggström & Partners har varit en mycket viktig del i mina företags utveckling. Alltid hög servicenivå, bred kunskap inom juridik, kontraktsskrivningar och företags ekonomiska frågor. Och inte minst professionellt och trevligt bemötande. Rekommenderas varmt!

Sifferhjälpen Redovisningsbyrå
4.9/5 i betyg av 37 omdömen 4.9 av 37 omdömen

Jag använder mig av Sifferhjälpens digitala redovisningstjänst Easy To Go och jag säger bara wow, funkar klockrent. Men även om att allt ske

Jan K
Skrev om Häggström & Partners AB

Hej jag tycker företaget har skött sig med den äran! Vi har deklarerat tillsammans i ett flertal år.Häggström har haft god kunskap och lång erfarenhet som kommit mig tillgodo.jag rekommendera honom å det varmaste MVH Jan König Lidingö 10 jan 2017

Magnus H
Skrev om Häggström & Partners AB

Bo Häggström har hjälpt mig och mina bolag mycket genom åren. Deklarationer, rådgivning, bokslut, dödsbo. Alltid med en hög service och stor kunskap.

Christer A
Skrev om Häggström & Partners AB

Jag anser att man alltid blir bemött på ett proffsigt sätt och med entusiasm för att hjälpa kunden. Jag tyckte bolaget levererade vad som begärdes och i tid. Hög servicenivå och bra stämning. Jag skulle inte ha några problem med att rekommendera bolaget till andra.

Lars-Göran P
Skrev om Häggström & Partners AB

Bosse Häggström är en mycket kompetent person som vi har använt ett antal gånger – både i vårt eget företag och till våra kunder. Han hittar konstruktiva och smidiga lösningar på de mesta problem som har med företagande att göra – det kan vara både rent ekonomiska spörsmål, företagsrådgivningar samt även juridiska tvister.

Anders H
Skrev om Häggström & Partners AB

Häggström & Partners har alltid hjälpt oss på ett korrekt sätt, men ändå med en personlig känsla.

Christer H
Skrev om Häggström & Partners AB

Energaia AB har alltsedan bolaget registrerades 1998 haft ett samarbete med Bo Häggström (Häggström&Partners). Inledningsvis bestod samarbetet av hjälp med alla formalia runt bolagsbildningen (kontakt med myndigheter, upprättande av bolagsordning, aktiebok, m.m.) och med råd angående bokföring och skattehantering. Genom sitt nätverk kunde Bo Häggström även förmedla kontakt med lämplig bokföringsbyrå och revisor. I nästa steg så var Bo Häggström vidare behjälplig med utformningen av vår affärsplan, och med arrangemangen...

Paul S
Skrev om Häggström & Partners AB

Bo Häggström har kunskap av bolagsekonomiska och bolagsjuridiska frågor, har hjälpt mig samt en antal av mina kunder med gott resultat, att han är desutom trevligt är ett plus.

Johanna B
Skrev om Häggström & Partners AB

Bred kunskap inom ekonomi, bra ekonomisk rådgivare. Professionellt och pedagogiskt bemötande.

Jan F
Skrev om Häggström & Partners AB

Vi har samarbetat till och från under lång tid och kontakterna har alltid varit goda

Greta H
Skrev om Häggström & Partners AB

Jag vänder mig med förtroende till Häggström & Partners i alla företagsekonomiska och juridiska frågor och har alltid fått den hjälp och de råd jag behövt, till ett bra pris och med ett utmärkt bemötande.

Helen S
Skrev om Häggström & Partners AB

Bemötandet är oklanderligt, noggrant och påläst med en stark önskan att ge god service.

Håkan M
Skrev om Häggström & Partners AB

Bo Häggström är en synnerligen kompetent rådgivare i frågor om ekonomi, redovisning och företagsjuridik. Vad som särskilt överraskat mig, i positiv bemärkelse, är att han trots sin djupa och breda kunskap ändå besitter förmågan att både lättförståeligt, entusiastiskt och synnerligen pedagogiskt och vänligt lyckas förklara, för mig mycket knepiga och okända processer, på ett sätt som får mig både intresserad och road. Jag skulle inte drömma om att vända mig till någon annan när det verkligen gäller viktiga ting.

Torbjörn H
Skrev om Häggström & Partners AB

Gör alltid mycket professionella och genomarbetade uppdrag

Maurice P
Skrev om Häggström & Partners AB

Mycket kompetens och erfarenhet!

Kent L
Skrev om Häggström & Partners AB

Häggström & Parterns har hjälp oss med att skriva avtal till våra artister. Har även hjälp till med Bolagstrukturer och dylikt. H&P är pålitliga och levererar i tid och ger bra förklaringar på sånt som är rena grekiskan.

Carl Axel O
Skrev om Häggström & Partners AB

Bo Häggström på Häggström & Partners AB har och är för mig en viktig affärsrådgivare med sin kunskap om både obeståndsfrågor, juridiska klurigheter i både kontrakt och personalfrågor samt regelverk. För vår affärutveckling har hans kompetens möjliggjort en ökad marknad Hans egenskap att på ett personlig sätt engagera sig i de frågor som vi velat ha lösning på visar på ett starkt intresse för företagsfrågor. Jag kan verkligen rekommendera Häggström & Partners AB till de allra bästa

Ingmar A
Skrev om Häggström & Partners AB

Efter att ha känt Bo Häggström i mer än tjugofem år kan jag av erfarenhet rekommendera Häggström & Partners AB i allmänhet och Bo Häggström i synnerhet som att vara noggrann, kunnig och innovativ i sina uppdrag för oss. Vi har under åren fått hjälp med redovisning, bokföring, deklarationer och ekonomisk rådgivning och är mycket nöjda med vårt samarbete som vi hoppas ska fortsätta framgent.

Renée W
Skrev om Häggström & Partners AB

Besitter stor kunskap inom ekonomi, skatter och juridik. Han är tydlig och konstruktiv inom sitt arbetsområde.

Yakob S
Skrev om Häggström & Partners AB

De är bra, seriösa, pålitliga, kommunicerar på ett bra sätt. Det kändes bra helt enkelt att jobba med de

Lotta L
Skrev om Häggström & Partners AB

Häggström & Partners AB har alltid varit det självklara valet för oss då vi behövt ekonomisk rådgivning, hjälp med start av aktiebolag, skatteplanering, kontraktsskrivning, anställningsavtal m.m. Bo Häggström är oerhört kunnig inom sitt yrkesområde och ger oss alltid ett trevligt och proffessionellt bemötande. Vi hänvisar ofta vidare kunder till Bo Häggström just för att vi vet att dom blir så väl omhändertagna och att deras frågor/ problem får ett snabbt svar/ avslut.

Ove E
Skrev om Häggström & Partners AB

Jag har vid flera tillfällen nyttjat Bo Häggströms tjänster både privat och i min egenskap som styrelseordförande i ett antal företag.Hans hantering har alltid varit tydlig och proffetionell.

Claes R
Skrev om Häggström & Partners AB

Bo är mycket kompetent inom allt som rör bolagsfrågor och juridiken där omkring. Flertalet av våra hyresgäster tar hjälp av honom inom dessa frågor och alltid med ett gott resultat som följd.

Jan E
Skrev om Häggström & Partners AB

En mycket kompetent och snabb rådgivning och hjälp då det gäller ekonomiska, administrativa och skattetekniska frågor,rekommenderas varmt.