Alla kategorier Frisör Östergötland Linköping Ahead Hair Design Team

Storgatan 34, 582 23 Linköping — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Ahead Hair Design Team

• Elias A
    Elias A skrev om Ahead Hair Design Team
    Jag klippte mig i dagarna och blev jättenöjd! Det är sällan jag gillar frisyren när jag klippt mig och pratet kan bli lite stelt, men det här var riktigt bra! Inga osäkra ynglingar utan riktiga proffs med erfarenhet. Det enda jag jag skulle vilja ändra är priset som är lite väl högt även med studentrabatt.
  • Anna W
    Anna W skrev om Ahead Hair Design Team
    Min absoluta favorit frisör i Linköping. De är duktiga och kreativa och harkoll på läget och på sina kunder. Man känner sig alltid välkommen när man kommer dit och får alltid ett bra mottagande. Det är inte heller överdrivet svårt att få en tid och man behöver inte vänta i flera veckor för att få klippa sig.

Fräscha och fina lokaler och kunniga frisörer. Jag går alltid därifrån nöjd och glad. Dessutom är priserna överkomliga och de har studentrabatt.
  • Karn D
    Karn D skrev om Ahead Hair Design Team
    Min favoritfrisör i Linköping. Superduktiga och skickliga frisörer med fantasi och kreativitet. Skön miljö och härlig service av ett glatt och alltid lika trevligt gäng!

Storgatan 34, 582 23 Linköping