Håkma AB
2.3 i betyg av av
3 omdömen
Håkma - Service,försäljning och reservdelar till trädgårdsmaskiner, skogsmaskiner, släpvagnar och mopeder. Välkommna hit.
Är det här ditt företag?
Här tar du kontroll över ditt företags Recosida, uppdaterar info och testa att samla in omdömen helt utan kostnad.
Uppdatera ditt företag3 omdömen om Håkma AB
-
skrev om Håkma AB
Vi lämnade vår robot gräsklippare i början av juni och den var hos dem i en månad. De meddela aldrig oss att delar ska bytas och hur mycket priset kommer att ligga på. När vi fick tillbaka den fick vi betala 5 000 kr och de meddela aldrig vad som har gjorts tills vi fråga.
När vi tog hem den så lyckasdes robot gräsklipparen inte att hitta till laddstationen, inte ens när vi trycker på hem knappen. Utan den fortsätter att bara klippa. Detta hände inte innan vi lämnade den hos håkma för service.
Så jag besökte dem igen för att tillbaka till den och fick jätte otrevlig bemötande. Hon som jobbar där säger att jag måste stö i kö då andra är före, fast än det redan gått en månad när vi lämnade den och det är fortfarande fel på den. Nu har det gått 3 veckor sen vi lämnade den hos dem igen och fortfarande inget svar.
Det är sista gången vi servar robot gräsklipparen hos dem.
Uppdatering:
Det här nog det värsta jag varit med om. När jag gick idag till dem för att fråga vad som har hänt med min robot gräsklippare. Då möttes jag av ägaren som jobbar där och bemötte mig väldigt respektlös. Bad mig att hålla tyst och säger att han har inte börjat med gräsklipparen än. När jag frågar när du ska börja så säger han att han inte vet och kommer vara på semester. Han blev också irriterad på recensionen jag skrev om dem som kund så nu har han gått in på mitt företag (han har aldrig varit kund hos mig) och hittat på en recension med lögner. Det här är väldigt omoget och första gången jag varit med om något liknande.
Nu smsar han mig om att det är ytterligare fel på gräsklipparen och att jag ska betala 1 450 kr när jag redan betalat 4800 kr och enligt dem var den fixad. Nu har gräsklipparen varit totalt 2 månader hos dem och de har gjort det otroligt värre för mig än när jag lämna den första gången.
Jag kommer att anmäla dem till ARN och ta det här vidare, för det här inte acceptabelt. -
skrev om Håkma AB
Beställde en vara och ingenting dyker upp trots att det gått 9 dagar. Svarar inte heller på mail. Hittar du din sökta produkt annorstädes så beställ där! Hade det funnits sämre betyg så hade jag gett dem det!
-
skrev om Håkma AB