Alla kategorier Hälsovård Västra Götaland Göteborg Halina Lurje Leg Psykolog Psykoterapeut

Halina Lurje Leg Psykolog Psykoterapeut

Fyrverkaregatan 5B, 413 21 Göteborg — Visa karta

Företag inom hälsovård nära Halina Lurje Leg Psykolog Psykoterapeut:

Vasagatan 42, Göteborg
Har du hår-, hud- eller ryggproblem? Living Life Center söker efter bakomliggand... Läs mer ›
Andreas B:
Jag upplever vid varje kontakt enormt stor kompetens och gedigen service. Resultat har för mig varit ett faktum.

Läs vad 1 kund tycker om Halina Lurje Leg Psykolog Psykoterapeut

• Daniela A
    Daniela A skrev om Halina Lurje Leg Psykolog Psykoterapeut
    Jag är oerhörd tacksam över att jag hamnade just hos Halina Lurje som klient när jag behövde kristerapi. Med målmedvetenhet och varsam hand ledde Halina mig tillbaka till ett vanligt liv genom att hon använde sin gedigna utbildning, sin kunskapsbank och inte minst, sitt stora hjärta. Det är en verklig konst att ta emot en människa som är så knäckt och skör som jag var när jag kom till henne. I lagom takt och med rätt stöd gav hon mig bra verktyg som jag kunde använda för att få ordning på den situation som jag upplevde som ett obegripligt kaos.

Man som klient känner sig helt utlämnad och sårbar i sådana situationer, men jag kände mig omhändertagen och trygg hos Halina.

Jag skulle därför vilja rekommendera henne till andra människor som är i behov av liknande terapi, och även till människor som har helt andra terapeutiska behov. Jag upplevde Halina som mycket kompetent och som högst professionell.

-Daniela

Fyrverkaregatan 5B, 413 21 Göteborg