Alla kategorier Restaurang Halland Halmstad Halmstad City

Köpmansgatan 10, 302 42 Halmstad — Visa karta

Läs vad 14 kunder tycker om Halmstad City

• Joel B
    Joel B skrev om Halmstad City
    Blir jag sugen på att fika när jag är på stan är Espresso House ett givet val.

Trevligt läge, goda kakor och kaffe. Som ett fik ska vara.
  • Evelina B
    Evelina B skrev om Halmstad City
    Espresso House i Drottning Kristina passagen har ett bra läge med mysig atmosfär. De gör jättegoda grillade smörgåsar och har trevlig personal. Besök Espresso House!
  • Ann-Christin S
    Ann-Christin S skrev om Halmstad City
    Espresso house har bra priser och de gör en av Halmstads godaste kaffelatte. Personalen är alltid trevliga och de kommer dessutom ihåg vad jag vill ha.Det är mitt favoritställe både på Eurostop och i Stan. Du får mycket för pengarna.
  • Nina T
    Nina T skrev om Halmstad City
    EspressoHouse är ett modernt cafè. Vill man äta en mysig frukost med sin älsade eller en vän så rekommenderar jag varmt deras klassiska frukost meny, serveras fram till 11.00 på förmiddagen. Då får man en liten latte, eller choklad, en juice och en otroligt god scones med cream cheese/smör, marmelad och ost! Kostar 49 kr och är super gott!
  • Emmeli S
    Emmeli S skrev om Halmstad City
    Vaniljlatten är jätte god
  • Jennifer L
    Jennifer L skrev om Halmstad City
    Under sommaren är detta ett perfekt ställe att avnjuta en kaffe på. Jättemysig bakgård men lokalen inne är lite liten så "mysfaktorn" är inte lika hög under vintern.
  • Madeleine K
    Madeleine K skrev om Halmstad City
    Mysig uteservering på Drottning Kristina passagen. Perfekt fikaställe. Minus för att lokalen innanför är mycket liten.
  • Evelina H
    Evelina H skrev om Halmstad City
    Riktigt gott och bra kaffe säkert fika kort!
  • Evelina D
    Evelina D skrev om Halmstad City
    Chailatten är to die for.;)Kan verkligen rekommenderas att gå dit under en halvruggig dag och ta sig något värmande. Se till att utnyttja deras uteservering och blir det kyligt finns det filtar du kan värma dig med. Pröva också deras mackor som är helt gudomligt goda!!
  • Emma T
    Emma T skrev om Halmstad City
    På stans mysigaste bakgård ligger espresso house som har helt klart bra kaffe och ruskigt goda mackor och mumsiga muffins. Är du sugen på frukost så har dom nybakta scones med färskpressad juice och valfritt kaffe. Sugen på något mer matigt så prova deras chevré och fikon macka. Bara sugen på något gott så har dom underbara cookies, avnjt en god caffe latte till det och eftermiddagen är räddad.
  • Anna B
    Anna B skrev om Halmstad City
    Ett trevilgt fik med kanske stans godaste kaffe. Jätte mysig uteservering där man kan sitta å glassa när vädret tillåter. Prova gärna dom jätte goda muffinsarna, hallon och kardemumma muffinsarna kan vara bland de godaste jag ätit. Mumms…
  • klara r
    klara r skrev om Halmstad City
    jättemysigt läge, bra kaffe, studentrabatt och härliga kakor
  • Alexandra B
    Alexandra B skrev om Halmstad City
    Väldigt gott kaffe och bra service
  • Malou G
    Malou G skrev om Halmstad City
    Deras chailatte är super och de har ett bra läge!
    Dock lite tråkig personal...

Köpmansgatan 10, 302 42 Halmstad