Tobias Fastighet

3.0

5 omdömen om Tobias Fastighet

Daniel H
Skrev om Tobias Fastighet

Mycket kompetent personal, har lämnat in bilen här i många år och har alltid varit mycket nöjd med arbetet. Fantastiskt prisvärt!

Oskar
Skrev om Tobias Fastighet

Trevligt bemötande, skön attityd,inga skojerier. Dom gör det de ska och hittar inte på extrafel för att ta extra betalt som många "finare" verkstäder(enligt min erfarenhet). Lämnat in min volvo flera gånger med allt ifrån motorelfel till däckbyte och vanlig service. Rekommenderas varmt!

johannes d

Comrade R
Skrev om Tobias Fastighet

Tyvärr var det uselt bemötande av personalen, otrevlig som tusan, man fick vänta i en timme trots att man hade avtalad tid och när man påpekar deras bemötande mot kunden, så blir hon otrevlig och vill inte göra affärer, visst blir man blåst av bilmecken, men detta företag är så himla oseriöst i alla deras "kunskapsomåden", LÄMNA INTE IN BILEN! Om du ska va så dum så du åker dit ändå, tänk på att de är totalt inkompetenta och borde se över sin administrativa personal. Deras ordning är totalt kaotisk, ingen koll på personal...

Michael Göran A
Skrev om Tobias Fastighet

Balanseringen av mina däck var amatörmässigt utfört med begagnade vikter. Man får vad man betalar för helt enkelt.