Alla kategorier Fastighetsbolag Stockholms län Vallentuna Tobias Fastighet

Teknikvägen 3A, 186 32 Vallentuna — Visa karta

Läs vad 6 kunder tycker om Tobias Fastighet

• Daniel H
    Daniel H skrev om Tobias Fastighet
    Mycket kompetent personal, har lämnat in bilen här i många år och har alltid varit mycket nöjd med arbetet. Fantastiskt prisvärt!
  • Oskar
    Oskar skrev om Tobias Fastighet
    Trevligt bemötande, skön attityd,inga skojerier. Dom gör det de ska och hittar inte på extrafel för att ta extra betalt som många "finare" verkstäder(enligt min erfarenhet).
    Lämnat in min volvo flera gånger med allt ifrån motorelfel till däckbyte och vanlig service. Rekommenderas varmt!
  • johannes d
    johannes d skrev om Tobias Fastighet
  • Comrade R
    Comrade R skrev om Tobias Fastighet
    Tyvärr var det uselt bemötande av personalen, otrevlig som tusan, man fick vänta i en timme trots att man hade avtalad tid och när man påpekar deras bemötande mot kunden,
    så blir hon otrevlig och vill inte göra affärer, visst blir man blåst av bilmecken, men detta företag är så himla oseriöst i alla deras "kunskapsomåden", LÄMNA INTE IN BILEN!
    Om du ska va så dum så du åker dit ändå, tänk på att de är totalt inkompetenta och borde se över sin administrativa personal. Deras ordning är totalt kaotisk, ingen koll på personal lr kunder. Du gör helt rätt i att uppsöka en annan verkstad. För här har kunden ingen rätt :D
  • Henrik J
    Henrik J skrev om Tobias Fastighet
    Jag valde Hamarahims Bilservice trots dåliga omdömen mest för att de ligger nära mig samt att jag skulle få ett "bra pris" på mina nya däck (detta pris visade sig sen vara ungefär lika mycket som samma däck kostar på andra ställen...) Redan från början gav de ett väldigt oseriöst intryck. När jag hämtade bilen var det pyspunka på ett av däcken. Kunde de inte ens kollat det? Bilen lämnades olåst med nyckeln i... Bara det säger ju en hel del... Arbetet var dessutom amatörmässigt utfört, och de hade fuskat ordentligt visade det sig när jag lämnade bilen hos en seriös däckfirma för att fixa pyspunkan. De tar endast emot kontanter. Kvitto? Det får man hem i brevlådan, inte i handen när man hämtar bilen. För att hämta bilen var jag dessutom tvungen att ringa och fråga. När jag lämnade bilen nollade jag tripmätaren bara för att se hur mycket de hade kört med bilen. När jag hämtade den var jag den nollad igen. Lita inte en sekund på denna firma!

EDIT: Idag, November 2010, har jag fortfarande problem med mina däck (som köptes HELT NYA) på grund av dessa klåpare.

Vad du än gör, HÅLL DIG BORTA!
  • Micke M
    Micke M skrev om Tobias Fastighet
    Balanseringen av mina däck var amatörmässigt utfört med begagnade vikter.
    Man får vad man betalar för helt enkelt.

Teknikvägen 3A, 186 32 Vallentuna