Hammarby Ishockey FASTFIX

fastfix.nu
4.4
Ligue 070-544 84 09 Compartilhar

About company

Vi på Hammarby Ishockey FASTFIX hjälper er med enkla RUT- och ROT-jobb! Om du behöver hjälp kan du enkelt höra av dig till oss via vår hemsida eller telefon. Därefter skickar vi ut en av våra fixarcoacher för att kolla på uppdraget och beräkna tid och pris för arbetet. När jobbet väl är slutfört ser en av våra coacher till...

8 omdömen om Hammarby Ishockey FASTFIX

Sedan starten hos Reco 2024

Marie W
Escreveu sobre Hammarby Ishockey FASTFIX

Trevliga, snabba och väl utfört arbete! Topp!!

Hans S
Escreveu sobre Hammarby Ishockey FASTFIX

En pålitlig kille, herr Alexander, noggrann och kunnig. Gjorde jobbet också inom rimlig tid.

Ingrid G
Escreveu sobre Hammarby Ishockey FASTFIX

Hej. -Bra och trevligt bemött. -Vi hade nog inga förväntningar men sett annonsen i en tidning och tycket det var värt att prova och lite positivt att det var arbetskraft från Ukraina. -Vi hade några äppelträd som behöver beskäras, de var ute i 2 omgångar. Vid andra tillfället la vi till ett träd och det visade sig vara för stort så kanske någon information om max höjd på träd eller om vi som beställare skulle vara behjälplig med extra stegar. Lite speciellt i vårt fall kanske då det var på en tomt och vi inte var där...

Anna B
Escreveu sobre Hammarby Ishockey FASTFIX

Bra bemötande. Tiden för att få arbetet utfört ändrades tre gånger. Inte bra. De beskar äppelträdet syrenbusken och tog hand om grenar och annat skräp från trädgården. De gjorde ett bra arbete och jag kan tänka mig att anlita dom igen.

Toni H
Escreveu sobre Hammarby Ishockey FASTFIX

Jag köpte beskäring av fruktträd. På slutet hade jag synpunkter på beskärningen men jag blev övertygad av Ukrainarens kunskaper att han hade rätt. Jag är väldigt nöjd med resultatet av jobbet.

Christer S
Escreveu sobre Hammarby Ishockey FASTFIX

Bra och proffsigt genomfört arbete, kommer garanterat använda dem igen

Per H
Escreveu sobre Hammarby Ishockey FASTFIX

Jag köpte beskärning av träd och buskar samt transport till återvinning. Hårt jobb en hel dag, visade engagemang ända tills det blev för mörkt. Hälsn pelle hultman

Peter G
Escreveu sobre Hammarby Ishockey FASTFIX

Enkelt att boka. Mycket bra med en rutinerad coach som planerar, styr upp och kvalitetskontrollerar jobbet.