Alla kategorier Universitet Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Handelshögskolan Executive Education

Handelshögskolan Executive Education

Sveavägen 65, 113 50 Stockholm — Visa karta

Välkommen till oss på Handelshögskolan i Stockholm och SSE Executive Education!

Vi är bäst rankade i Norden när det kommer till utbildningar inom affärsutveckling och ledarskap. Här får du en utbildning som kombinerar den akademiska delen med näringslivet. Dessutom kan du välja fokusområden som innovation och entreprenörskap, finansiell tillväxt och hållbar ekonomi, för att få en riktigt bra spetskompetens.

Kolla in vår hemsida där du kan läsa mer om våra topprankade program inom management- och ledarskap.

Läs vad 10 kunder tycker om Handelshögskolan Executive Education

• Martin B skrev om Handelshögskolan Executive Education
    Mycket proffsigt och seriöst upplägg med kompetenta föreläsare och kursledare. Mycket bra ställe att knyta värdefulla kontakter inom sin bransch. Läs mer
  • Andreas T skrev om Handelshögskolan Executive Education
    Mycket bra bemötande. Utbildningen levde väl upp till mina förväntningar Läs mer
  • Niklas D skrev om Handelshögskolan Executive Education
    Bra bemötande och ett proffsigt upplägg, kanske kunde man lagt någon aktivitet på förberedande verksamhet för deltagarna. Läs mer
  • Bakhtiar A skrev om Handelshögskolan Executive Education
    Väl genomtänkt upplägg som överträffade mina förväntningar. En god blandning av nödvändiga grundläggande kunskaper och erfarenhetsutbyte med andra kursdeltagare genom gemensamma övningar. Läs mer
  • Hans G skrev om Handelshögskolan Executive Education
    Generellt sett en bra utbildning med många intressanta föreläsningar och verktyg som kan användas i vardagen. Fanns även en del saker som kan förbättras, föreläsningar på norska i dåliga lokaler är inte att föredra, t ex. Läs mer
  • Daniel E skrev om Handelshögskolan Executive Education
    Bra och omfattande kurs som gav ett branchöverskridande nätverk Läs mer
  • Henrik G skrev om Handelshögskolan Executive Education
    Min upplevelse var väldigt bra. Mycket tack vare hög kompetens hos kursledare, föreläsare och deltagare. Kursen gav mig en ökad förståelse för alla delar inom företagsledning samt ett bra nätverk inom branschen. Läs mer
  • Michael A
    Michael A skrev om Handelshögskolan Executive Education
    Jag fick ett bra bemötande och kursledarna var mycket insatta i verkligheten.
    En otroligt bra utbildning där man får en bra närhet till verkligheten.
    Uppfyllde mer än väl mina förväntningar och samtidighet får man erfarenhetsutbyte från olika närliggande branscher inom fastigheter / bygg.
    Har enbart positiva saker att förmedla om denna utbildningen. Läs mer
  • Rasmus B skrev om Handelshögskolan Executive Education
    Jag fick ett fantastiskt bemötande och genomgick en utbildning som har präglat mitt sätt att se på ledarskap sedan dess. Mycket realistiska övningar gjorde det lätt att ta med sig mina nya kunskaper till min arbetsplats för att omsättas i praktik. Läs mer
  • Rafed E skrev om Handelshögskolan Executive Education
    Väldigt bra möte och väl genomtänkt program och kursdagar. Vilket gav mycket lärdom men även kontakter från andra branscher Läs mer