HF Haninge Fordon AB

HF Haninge Fordon AB

haningefordon.se
  • Badge2024

Välkommen till Haninge Fordon AB! Med lång erfarenhet inom bilbranschen och ett stort kontaktnät kan vi erbjuda många flexibla lösningar. Då vi har låga omkostnader kan vi erbjuda mycket konkurrenskraftiga priser så att du som kund har möjligheten att få fynda! Samtliga bilar säljes nyreconditionerade & med en godkänd Carfax...

28 omdömen om HF Haninge Fordon AB

Sedan starten hos Reco 2024

Philip William B
Skrev om HF Haninge Fordon AB

Mycket smidig och trevlig affär. Väldigt enkla och trevliga att ha att göra med och mycket kunniga på bilar. Hjälpte till hela vägen och svarade tydligt på alla frågor kring bilen. Kan varmt rekommendera denna firma till andra som söker begagnad bil.

Svar från HF Haninge Fordon AB

Vi tackar ödmjukast för ditt fina omdöme och önskar dig många trygga mil i din nya Volkswagen Polo! Vänligen Philip & Robin

Nisar M
Skrev om HF Haninge Fordon AB

Två grabbar dök upp och köpte bilen jag haft ute på blocket. De var proffsiga och visste vad det pratade om. Rekommenderas, jag upplevde dom som pålitliga och smidiga med affären.

Svar från HF Haninge Fordon AB

Vi tackar för den smidiga affären och att du tog dig tiden att träffa oss trots att det var sent på kvällen. Hoppas att vi ses igen! Vänligen Philip & Robin

Nathalie W
Skrev om Haninge Fordon AB

Min syster köpte en bil härifrån och måste bara kommentera att detta var en sån otrolig personlig service! Aldrig varit med om ett så välkomnande på någon annan firma. Ni som söker bil kan jag med gott samvete hänvisa hit. FEM STJÄRNOR

Kimmie W
Skrev om Haninge Fordon AB

Helt fantastiskt upplevelse från början till slut! Två killar som verkligen vet vad dom håller på med. Ärlighet och trygghet som är svårslagen. Tack igen för affären! Rekommenderar starkt denna firma Med vänlig hälsning NÖJD KUND!

Kemal S
Skrev om Haninge Fordon AB

Exceptionellt service och lyssnar på kundens behov är precis det man förväntar sig av bilfirmor vilket jag inte fick av alla andra bilförsäljare jag var i kontakt med. Haninge Fordon AB har stöttat och hjälpt mig ända sen min nya bilköp och åkte därifrån med min nya bil. Jag får fortfarande den bästa servicen av dem om jag har frågor eller behöver hjälp med bilen efter mitt köp. Jag rekommenderar verkligen Haninge Fordon AB till alla även för oss studenter som behöver ny bil då Haninge Fordon AB skräddarsydde ett lån för mig som passar min ekonomi. Tack för all hjälp HF AB

Loveprit S
Skrev om Haninge Fordon AB

Rekommenderar starkt! Super kunniga, hjälpt mig massor med min bil

Erik N
Skrev om Haninge Fordon AB

Seriösa, duktiga och tillmötesgående! Svinnöjd med min Volvo V50. Kan varmt rekommendera Haninge Fordon AB.

Johan Hovanes K
Skrev om Haninge Fordon AB

Väldigt proffesionellt hantering. Rekommenderas!

Shaian S
Skrev om Haninge Fordon AB

Dom är hur smidiga som helst och verkligen kunniga! Tack för en smidig och trevlig affär!

Wadeea S

Snyggt och prydligt! Nöjd kund

Medhat Taky Hanna B
Skrev om Haninge Fordon AB

Trevliga bilhandlare som köpte min Volvo S40 tack!!

Teresia Christina G
Skrev om Haninge Fordon AB

Grymt bra service 👏👏 Rekommenderar verkligen dom!

Sofia H
Skrev om Haninge Fordon AB

Seriösa killar med koll på läget! Rekommenderar starkt

Jonathan M
Skrev om Haninge Fordon AB

Proffessionalitet och väldigt förtroendeingivande bemötande från första kontakt till affär 🙏👌

Isa Y
Skrev om Haninge Fordon AB

Södra Stockholms bästa bilhandlare. Köpte min bil därifrån och allt gick smidigt från start till slut. Seriösa aktörer som tänker på kunden. Hit går jag gärna.

Patricia K
Skrev om Haninge Fordon AB

Proffsiga, hjälpsamma och otroligt kunniga. Ska du köpa bil och vill ha service på toppnivå så är det helt klart rätt ställe. Rekommenderar starkt! ⭐️

Leona M
Skrev om Haninge Fordon AB

För bara en kort tid sedan hade jag en fantastisk upplevelse med Haninge fordon AB. Personalen gjorde verkligen skillnad genom att vara både vänlig och hjälpsam. De höll sina löften genom att leverera bilen i rätt tid, och när jag väl fick den, överträffade den mina förväntningar. Haninge fordon AB visade en imponerande nivå av service och professionalism, och jag kan starkt rekommendera dem till andra bilentusiaster.

Marcus Johan B
Skrev om Haninge Fordon AB

Sålde min bil, fick överenskommet pris utan diskussioner, hit kommer jag igen!

William R
Skrev om Haninge Fordon AB

Smidigt och transparent. Rekommenderar starkt!

Pernilla J
Skrev om Haninge Fordon AB

Otroligt trevlig och professionell personal . Supernöjd med mitt köp.

ARMIN S
Skrev om Haninge Fordon AB

Robin levererade enastående service! Jag är oerhört nöjd och rekommenderar honom starkt. Tack!

Svar från Haninge Fordon AB

Vi tackar ödmjukast för eran fina recension! På återseende. Hälsningar, Haninge Fordon AB

Jan Martin Å
Skrev om Haninge Fordon AB

Härliga unga grabbar som är duktiga och trevliga. Kan sin sak om bilar. På återseende!! Rekommenderar …. !

Svar från Haninge Fordon AB

Vi tackar för att du tog dig tiden att skriva om oss & hoppas vi ses snart igen! Hälsningar, Haninge Fordon AB

Tommy P
Skrev om Haninge Fordon AB

Bra butik med trevliga säljare!

Carl Victor Jonathan H
Skrev om Haninge Fordon AB

Pålitliga killar som håller det dom lovar när det kommer till affärer. Rekommenderar starkt denna bil firma om ni vill göra en bra och säker affär både med köpa och sälja din bil

Tack för din recension! Hoppas vi ses snart igen! Hälsningar, Haninge Fordon AB

David L
Skrev om Haninge Fordon AB

Riktigt bra bemötande och service, rekommenderar starkt

Emelie S
Skrev om Haninge Fordon AB

Pålitliga, tack för att ni köpte in min bil och gjorde detta mycket smidigt!

Eduard H
Skrev om Haninge Fordon AB

Lyhörda och kunniga, här sätts fokuset på att kunden faktiskt får det den behöver! Rekommenderas.

Richard S
Skrev om Haninge Fordon AB

Tusen tack igen för tålamodet och ärligheten! Ovanligt men väldigt uppskattat. Vi ses igen