Alla kategorier Fastighetsbolag Stockholms län Stockholm Bromma Ulvsunda industriområde Hantverk & It i Nockeby AB

Hantverk & It i Nockeby AB

Almstigen 2, 168 69 Bromma — Visa karta

Fastighetsbolag nära Hantverk & It i Nockeby AB:

Magnus Ladulåsgatan 27, Stockholm
Ring eller maila för mer info. Läs mer ›
Mari L:
Kompetenta och seriösa. Erhöll ett klart och tydligt offertunderlag. Installationen av de tekniker som arbetade på plats i huset var väldigt...

Läs vad 1 kund tycker om Hantverk & It i Nockeby AB

• Magnolia S
    Magnolia S skrev om Hantverk & It i Nockeby AB
    VARNING!
    Hos mig skapade denne så kallade "hantverkare" total röra och uselt utförda jobb som inte på långa vägar blev klara på utsatt tid. Jag tvingades bland annat att skjuta fram en flytt med kort varsel och på flyttdagen ha en lång argumentation om att diskhon faktiskt ska SITTA FAST i bänksskivan och inte bara ligga löst ovanpå... SAMT att det ingår i hans jobb att göra detta som en del av att montera köket. Det var en lång lista av fel, trots att jobbet var ganska litet; lister som inte satt fast, spacklingar som inte ens var slipade eller övermålade, söndersågat skåp, tröskel saknades, med mera. Som svar på mina klagomål skickade han en saftig faktura.
    Mer än en månad senare erbjöd han sig att åtgärda felen, men vid det laget ville jag inte ha in honom i mitt hem. RIKTIGT tråkigt alltsammans och det gör mig så ARG att en sådan person ska få gå omkring och kalla sig yrkesman. Nåja, jag hoppas innerligt att det finns en högre rättvisa och att han får stå till svars för sina handlingar så småningom. Men som sagt; stor VARNING!

Almstigen 2, 168 69 Bromma