Alla kategorier Övrigt Dalarna Borlänge Happy Hedgehog

Happy Hedgehog

Hantverksbyn 6, 784 33 Borlänge — Visa karta

Happy Hedgehog är en svengelsk butik belägen i ett 1800-talshus i Hantverksbyn, Borlänge. Vi öppnade 2009 och vi har som mål, att hitta ovanliga presenter och kvalitetsprodukter till hemmet och trädgården, både från England och Sverige.Vi på Happy Hedgehog är ett engelskt/svenskt team och vi reser ofta för att hitta ovanliga produkter. Vi har egna inköpare i Storbritannien. Tillsammans håller vi ständigt ögonen öppna för de där speciella produkterna, eller som vi säger "saker vi inte visste att vi behövde"!Vi är särskilt stolta över att vara först med att introducera den engelska märket Disaster till Sverige, med bland annat handväskor, necessärer, sminkväskor, tekoppar, m.m. Quirky, cute and utterly original!

Läs vad 2 kunder tycker om Happy Hedgehog

• tiff t
    tiff t skrev om Happy Hedgehog
  • Beverly T
    Beverly T skrev om Happy Hedgehog
    Happy Hedgehog är en av mina allra favorita butiker och jag har handlat där flera gånger. Senast köpte jag små massageljus som blir massageolja under bränntiden -- helt fantastiskt!

Det är en underbar liten butik med trevlig personal och unika, jättefina produkter. Rekommenderas varmt!

Hantverksbyn 6, 784 33 Borlänge