Alla kategorier Hotell Stockholms län Haninge Häringe Slott AB

Välkommen till Häringe Slott

Läs vad 5 kunder tycker om Häringe Slott AB

• Jonathan R
    Jonathan R skrev om Häringe Slott AB
    Jag och min flickvän tillbringade en helg på Häringe under sommaren. Superhärligt att ligga vid poolen under dagen och maten på kvällen höll även den hög kvalitet. Tack! Läs mer
  • Lennart W skrev om Häringe Slott AB
    Jag och min fru ville fira jul på Häringe slott. Vi läste på hemsidan hur trevligt det skulle vara. När vi kom dit upptäckte vi att hundar var tillåtna I matsalen och dessutom att de fick äta där. Kul med hundhår I maten! Julbordet var en väldig besvikelse. Sillen smakade ingenting, Jansons frestelse var kall, även den som kom direkt från köket. All den "varma" maten var kall. Vi fick ofta vänta på rena tallrikar till nästa omgång. Slottet är inte det minsta tillgängliggjort då receptionisten hävdade att slottet var K-märkt och det inte lät sig göra. Vi var väldigt besvikna och kommer aldrig att återkomma. Läs mer
  • Ann-Cathrine P skrev om Häringe Slott AB
    Mycket tråkiga omgivningar! Slottet erbjuder möjligen retreat för den redan utbrände eller den som inte orkar med så många intryck. Men för övriga liknar detta mest en pensionärsanläggning och aktiviteter därefter. En sliten tennisbana, grusplan/boulebana och bastu/brygga finns bland det som erbjuds. Bryggan och brygghuset var slitet, avflagnad färg, spindelväv etc. En enda badstege! Kring bryggan var det fullt av sly och sjögräs, på botten allehanda skräp, kvistar etc. Här känns som man kommit till världens ände, bara skog, åkermark och stall som granne. Flera perioder är här dessutom nästan folktomt vilket ytterligare drar ner intrycket. Ett stort minus är också de dåliga bussförbindelserna. Nej, Häringe slott är nog tänkt för de nykära som ser bortom allt detta och bara ser varandra istället för de brister som finns. Ej prisvärt! Läs mer
  • Johan B
    Johan B skrev om Häringe Slott AB
    Fint och gammalt men lämnar en del övrigt att önska. Maten var lite tråkig, dåligt saltat och väldigt lite tuggmotstånd i princip allt utom brödet. Ganska ouppmärksam service. Och kallt i slottet som bara den. Konferenslokalen helt ok, men projektorn borde bytas ut. Hade jag betalat själv hade det nog bara blivit en två. Läs mer
  • Åke B
    Åke B skrev om Häringe Slott AB
    Grymt enkel bokning hoppas nu hotellet lever upp till mina förväntningar Läs mer