HÄRJEDALSKÖK

Snittbetyg
4.2
Ring 020-29 05 00 Dela

Om företaget

Härjedalskök är marknadsledande i Sverige på köksrenoveringar på befintliga skåp. Genom våra uppskattade hembesök över hela landet säljer vi våra måttanpassade produkter. Vid försäljningstillfället mäter vår köksexpert köket, innan det tillverkas i vår egen fabrik i vackra Härjedalen. Alla kök monteras sedan av en erfaren...

285 omdömen om HÄRJEDALSKÖK

Sedan starten hos Reco 2019

Visar 285 omdömen med 4.2 i snittbetyg
Maria B
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Fantastisk personal, bra kvalitet; fina modeller, snabb offert, noggrant mätt, helt nöjd på alla vis, rekommenderar varmt HärjedalsKök !

Curt E
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Snygga luckor och bra inmätning av försäljare. Diskbänk relativt dyr

Kennet J
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Representant gjorde hembesök och mätte upp luckor och lådor. Montören som satte upp luckor och lådor jobbade snabbt och smidigt. Blev lite besviken på offertens utförande då det inte specificerades vad de olika delarna kostade det fanns bara en klumpsumma på hela totalkostnaden. Med dagens IT teknik borde det inte vara så svårt att fixa en mer informerande offert.

Johnny L
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Perfekt från början till start! Trevlig och kompetent säljare, lyhörd för våra önskemål. Köket blev exakt som vi ville ha det, monteringen gick snabbt och blev väl utförd. Vi gjorde en tilläggsbeställning efter några veckor som även den var smidig - i det fallet valde vi att montera den sista skivan själva så den levererades fint förpackat hem. Prisvärt och snyggt kök!

Anita G
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Vi hade beställt nytt kök. Två trevliga killar från Borås dök upp. De jobbade på och skötte jobbet jättefint. Vi är nöjda med resultatet. Vi fick en hel del attiraljer, små lådor, insatser till bestick mm.

Lars O
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Snabbt o bra installerat. Sa att rabatten gick ut samma dag vi beställde. Tre månader semare gäller fortfarande 50 %.

Rikard E
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Bra bemötande och snabb återkoppling, fel i montage ej åtgärdat, hyllor fattas. ingen återkoppling på när felen ska rättas till

Hans L
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Köket vart jätte fint Marianne han se det färdigt hon somnade in natten efter att det vart klart ett fint kök var en av hennes önskningar Mvh Hasse Lundén

Hans S
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Mycket bra bemötande, proffsigt. Perfekt utfört jobb. Mycket nöjda.

Lennart N
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Proffsig säljare och montör. Snabb leverans. Ganska dyrt.

Björn J
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Säljaren lovade att leverera 5 st extra skåphandtag, men fick bara 1 st. Fick köpa till 4 st extra handtag. - Informerades inte om att hålen på skåpsluckor är förborrade på fabrik. Det upprättades inte någon tydligt måttsatt ritning om det framtida köket, utan bara en översiktsbild på hur det framtida köket skulle se ut. - Fick en ny skåplucka efter att ha klagat på handtagsplacering. + Priset på att få nya luckor installerade var bra ! +

Erik J
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Nöjd med allt förutom att jag tycker att det var lite för dyrt. Annars inget att klaga på.

Sebastian N
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Trevligt bemötande, men kass service. Under 1 års tid bad jag supporten flera gånger om att få prata med en försäljare, jag ville beställa ytterligare saker till köket jag köpt hos dom. Efter kanske 5-6 påminnelser från mig under ett års tid får jag vända mig till ett annat företag med kompletterande saker till köket. Sen skulle jag köpa en ny kökslucka eftersom vi bytt till en större inbyggd micro. Efter flera mail och klagomål blir jag äntligen kontaktad av en försäljare. Och när det var dags att beställa blir...

Margareta E
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Alla på Härjedalskök har varit enormt trevliga och lätta att samarbeta med. De får i betyg 5+ Jag är väldigt nöjd med skåpsdörrarna - ek - för de har gjort köket mycket hemtrevligare. Nu väntar jag enbart på 2 nya köksbänkar och sedan ska jag välja färg för väggarna. Mycket nöjd med intrycket. Det enda jag reagerade mot var att lådorna blev så mycket mindre. Hittar inga besticklådor som passar eftersom jag inte trivs med att ha dem löst i lådan, men vänjer mig kanske................. Allt ser så rent och fräscht ut och jag är mycket, mycket nöjd.

Klas O
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Mycket nöjd med både kvalitet och montörernas kunnande.

Johnny P
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

snabbt och bra montering och bemötande, nöjd

Ann L
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Fina kvalitets produkter, som kräver sitt yrkesfolk. Men varför flytta från Härjedalen, då försvinner ju poängen!!! Sverige utvecklas ju norrut ! Hallå.... Ska ni avveckla HärjedalsKök ? Satsa lokalt och ta vara på dess virke för bättre logistik. Mvh Ann Larsen

Caroline W
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Jag har blivit väl bemött från säljare till montör av köksluckor. Detta gäller från det att jag kontaktade dem, till dess att arbetet utfördes. När jag sökte upp Härjedalskök, var det egentligen endast för att höra vad det skulle kosta att byta luckor. Sammanfattningsvis är jag väldigt nöjd och kommer att rekommendera dem för andra.

Lena T
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Personen och presentationen vid beställningen var utmärkt. Det tog inte lång tid innan installationen gjordes. Installationen gick snabbt, blev jättebra och utfördes perfekt av en jättetrevlig kille. Vi är helnöjda.

Elisabet S
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Snabb service från beställning till montering

Britt N
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Trevligt bemötande,både vid beställning och genomförandet. Utdragbara lådor istället för underskåp, underlättar mitt arbete köket. Fungerar utmärkt. Jag är helnöjd.

Ulla-Maj N
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Eric som mätte var väldigt trevlig och gav mig bra förslag. Jag hade först tänkt byta bara köksluckorna i mitt gamla hus byggt 1943. Men diskbänken var skadad och 5 cm för låg och jag ville in med en smal diskmaskin. Så det blev ett nytt bänkskåp med nedsänkta hoar i en ny bänkskiva som såg ut som putsad betong. Arbetsbänken mittemot byttes också till samma material och höjdes 5 cm. Höjningen doldes bakom en förhöjd lådfront på de tre mjukstängande lådorna närmast bänken vars tre skåp ersattes av lådor. Det blev så snyggt...

Kerstin A
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Supertrevliga försäljaren Oskar var så tillmötesgående och hjälpsam Snabb montering Bara bra saker att säga

Göran G
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Bra bemötande vid träffen här hemma. Leverans fungerade enligt planen. Monteringen av köket utfördes av ett proffs som visste vad han gjorde. Det enda negativa var att det blev onödigt dyrt. Funderar fortfarande på om det skulle blivit billigare att ha anlitat någon lokal försäljare av kök. Vi behöll stommarna, bara luckor och lådor i ett litet kök. 10 luckor och 13 lådor. 70000::-

Jan A
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Lurad på priset och säljare med klara attityds problem. Dåligt bemött när man söker svar. Skyller ifrån sig, skulle komma i januari och byta, kom vecka 37. Utan kompensation eller ursäkt. Saknade delar vid montering och det drog ut på tiden ännu mer. Så kan inte rekommendera dom överhuvudtaget. Förstörd en del saker vid montering men står inte för det. Så levde inte upp till sina löften eller tidsplaner. Saltade priser och ruskigt dålig service.

Per Alexander J gillar detta
John Victor R
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Mycket bra kvalitet och professionellt säljare tack Per Ola! Vårt kök blev klart på 5 timmar och väldigt duktiga montörer!. Vi fick en stor överraskning av slutresultatet!

Sonja K
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Mycket bra bemötande ! Beställde köksluckor och lådor! Bänkskiva! Proffsigt utfört arbete utav de två männen som monterade allt! Vi är mycket nöjda och tackar så jättemycket! Med vänlig hälsning, Sonja och Mladen Knezovic !

Inga-Lill H
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Vi är mycket nöjda med vårt Härjedalskök.

Anders N
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Allt har fungerat bra. Men blev dyrare än vad jag trodde när vi fick offerten . Allt har ju blivit dyrare

Stefan N
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Andreas är både duktig, noggrann och trevlig. Två montage på tre år var 👍👏

Bernhard R
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Mycket kompetent montör samt att planerade tider var klockrena Mycket nöjd med resultatet

Cecilia K
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Bra utfört efter vårt önskemål. Noggrann säljare som var hem och måttade

Lars L
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Snabba, håller vad dom lovar, problemfritt

Lena B
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Snabbt, praktiskt och noggrannhet. Jättenöjd båda gångerna jag använt er som leverantör

Tord S
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Mycket kompetent och duktig försäljare. Evelina Boström. Mycket litet med småfel på instalationen. Men vi klagar inte.

Eeva R
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Mycket bra arbete med trevliga hantverkare som gjorde mitt kök praktiskt fullständigt fungerande och vackert.Ger all berömmelse som går att ge till Härjedalens Kök. Mvh Eeva Räsänen

Helén B
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Bra kommunikation mellan både han som va ute o mätte köket o han som installerade. Vi köpte lucka Härjedalen i gråleragrått. Mycket nöjda.

Anders R
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Professionellt och snyggt utförande på utsatt tid. Trevliga personer allihop! Borde dock visa priser mer detaljerat. Kunde vara lite mer generösa med priset om man gör ett litet tillägg till ett redan stort jobb.

Mats K
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Blev väldigt bra bemött av kundtjänst och Olle Derans som alltid hade tid att svara på frågor och funderingar. Vi ville uppdatera köket utan att riva och bygga om. Köket blev mer funktionellt med beställda lådor. Och hela ombyggnaden tog bara en dag. Stor plus att lådmattor ingår. Kunde ha varit bra om lådinsatser kunde erbjudas måttbeställda med. Vissa delar av kök gick inte att byta, hade varit bra om dessa målades om av installatören.

Linda A

Vill gärna ha kontakt med Kajs'a, Mvh Bo Angelsmark

Maud W
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Köpte luckor och fronter (36 st) fick sparsam med information om vad som ingår till lådorna. Dvs vilken typ av stänganordning.

Päivi T
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Så otroligt bra det blev med mina nya köksluckor! Så snyggt! Ett särskilt tack till Oscar Furegård och montören Niklas, vilket bra arbete ni gjorde och så trevliga ni är. Tack!

Mia S
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Jag är helnöjd med Härjedalskök från början till slut!! Så glad över mina nya köksluckor,lådor och hurtsar.Väldigt trevlig kille,Elliot som monterade in alltihop på ett proffsigt och bra sätt.

Lars Göran N

Trevlig ock kompetent försäljare

Louise L
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Snabb respons på förfrågan. Utmärkt info om alla valmöjligheter. Lätt att fatta beslut med snygga alternativ. Bra info om tid för montering. Noggrann och perfekt montering av nya köksluckor. Köket blev mer funktionellt och väldigt fint. Säljare o montör kunniga o trevliga. 100% nöjd. Tack.

Thörnberg R
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Snabb respons vid frågor till säljaren och grymt bra service. Proffsiga hantverkare/montörer som gav ett tryggt intryck. Jag är väldigt nöjd.

Karin D
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Kändes stabilt från första mötet. Trevlig representant som kom med förslag och mätte i mitt kök. Alla avtal hölls. Smidig montering. Jag är så nöjd och visar stolt upp mitt kök för vänner o bekanta

Hans S
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Ett bra besök av säljaren och sen även av montören Inget större kök endast en lådhurst och nya köksluckor men klart nöjd med resultatet

Annika O
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

God service. Mycket positivt bemötande vid reklamation. Rekommenderar Härjedalskök till vänner och grannar

Jeanette N
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Vi blev bra bemötta först av en duktig trevlig försäljare, senare av en jätteduktig och noggrann kille som monterade allt. Kanske i dyraste laget men vi är jättenöjda med vårt nya kök. Vi köpte nya anpassade skåpsluckor och lådfronter mm till våra befintliga stommar.

Filtrera omdömen