HÄRJEDALSKÖK

HÄRJEDALSKÖK

www.harjedalskok.se
  • BadgeTwoYears
4.2

Härjedalskök är marknadsledande i Sverige på köksrenoveringar på befintliga skåp. Genom våra uppskattade hembesök över hela landet säljer vi våra måttanpassade produkter. Vid försäljningstillfället mäter vår köksexpert köket, innan det tillverkas i vår egen fabrik i vackra Härjedalen. Alla kök monteras sedan av en erfaren...

378 omdömen om HÄRJEDALSKÖK

Sedan starten hos Reco 2019

Lars S
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Snabba och effektiva. Trevlig personal.

Magnus M
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Bra bemötande, men känner mig helt lurad av försäljaren. Att dom skulle ge mig lite tips! Ingen som har varit hemma i mitt hus har uppmärksammat att jag bytt Luckor.. Fått påminnelse med 8% pålägg utan att fått någon första faktura.. Blivit lovad utrustning till köket som jag inte fick föräns jag kontaktade dem igen Kommer inte att rekommendera, snarare tvärtom!

Karl-Johan K
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Beställning,leverans och montering gick bra. Ett problem var att det inte går att få en färgkod

Svar från HÄRJEDALSKÖK

Hej, så bra att allt fungerat som det ska. Eftersom vi arbetar med folierad mdf så ger vi ut färgprov istället för färgkod. Förstår om det kan verka lite krångligt. Men det ger våra kunder ett bättre slutresultat och färre missförstånd. /Mattias

Gunnar L
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Bra service och trevligt bemötande av både försäljare och ”hemmaorganisation”. Montören ytterst professionell och trevlig.

Svar från HÄRJEDALSKÖK

Så bra, det är glädjande att höra. Mattias

Eva Gunnel Maria J
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Hej! Hela processen gick fort och jag fick besök av en trevlig och kunnig säljare Oscar. Även Micke, montör, var trevlig , kunnig och smidig. Proffsiga! Köpte köksluckor som jag är mycket nöjd med och jag berättar för andra om det. .Trevligt att få en gåva som tack för det. /Gunnel

Svar från HÄRJEDALSKÖK

Så skönt att höra. Oscar och Micke är så duktiga!

Åke W
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Mycket bra, tydliga, trevliga och kunniga försäljare. Allt levererades i tid och monteringen gjordes snabbt och proffesionellt! Vi är mycket nöjda med produkten och allt i samband med köpet! Tack!

Svar från HÄRJEDALSKÖK

Utmärkt. Vi hoppas på många härliga middagar i köket!

Mattias N
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Trevligt bemötande o kunnig personal . Ville ha en smidig, billig o snabb lösning och det levde de upp till,bytte köksluckor o lådor. Från kontakt till säljare kom på besök tills montering var gjord,snabbt smidigt proffsigt 👍

Svar från HÄRJEDALSKÖK

Tack, då fungerade hela kedjan som det ska! /Mattias

Lars N
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Vi köpte nya köksluckor, lådinsatser, knoppar, socklar m.m. Mycket bra rådgivning av säljaren vid köpbeslutet, leverans på utsatt tid och mycket professionell montering. Slutresultatet blev fantastiskt bra! Lars

Alf J
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Bra passform och luckor utan skönhetsfel !

Christer A
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Fna luckor. Monteringen gick smidigt och fort. Både säljare och montör trevliga och lättsamma.

Marianne O
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Allt har fungerat bra. Nöjda med luckorna och monteringen. Snyggt jobbat.

Sven-Erik S
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Mycket trevlig säljare och montörer! Mycket nöjd med mina nya luckor och lådor de är väldigt välgjorda.

Ida B
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Trevliga, allt gick smidigt till! Supernöjd!

Bertil G
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Trevlig och kunnig presentation och installationen var mycket proffesionell och gick på bara fyra timmar.

Jan J
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Bra bemötande av en trevlig och kunnig försäljare Leveransen kom på överenskommen dag.Montörerna jobbade på och allt var färdigt under dagen Alla luckor och passbitar var på plats utan problem.

Gösta E
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Är super nöjd och snabb montering av kunnig personal

Bertil S
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Nya skåpluckor (ängsgröna) o kök. Trevligt bemötande, proffsigt, snyggt och noggrant arbete.

Tord W
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Mycket kompetent säljare och montör. Vad jag kan se hittills bra produkter. Priset kanske i överkant annars skulle den ha fått 5 cirklar.

Jan O
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Alt fungerade bra snabb montering av köksluckorna.

Tomas L
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Bra. Det var tredje köket jag köpt. Dock för långa leveranstider för fastighetsägare

Carol-Ann S
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Jätte trevlig bemötande hela vägen. Jag uppskattade mest att kunna diskutera lösningar i lugn och ro hemma så att jag fick det bästa val av köksluckor och lådor som passade min inredning och behov. Mycket nöjd med mitt nya kök. Vilken skillnad det gör med nya luckor och hand tag!

Klara H
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Bra säljare som inte var påträngande! Bytte köksluckor med montering och är nästan helt nöjd. Saknar en funktion som jag trodde skulle finnas kvar.

Per L
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Det funkade bra med köket. Värdelöst med sådana här undersökningar om man är tvingad att skriva motiveringar till allt

Lars R
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Demontering och montering utfördes rationellt och professionellt. Ett lyft för hela lägenheten men nya luckor och lådor. Vi är mycket nöjda med resultatet.

Petra P
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Proffsig, kunnig och trevlig försäljare, leveransen av nya luckor och lådor gick tidigare än uttalad beräknad tid vilket var positivt, jätte duktig snickare som tog bort det gamla och trollade fram det nya köket på en dag. Sjukt fint och vi är så jäkla nöjda och färg, kvalitén, jobb, ja precis allt. Stort stort tack 🤗

Hans K
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Enkelt att boka besök. Trevlig försäljare, noggrann, lyhörd för önskemål. Bra med hembesök, där man kunde välja på ett stort utbud av luckor, och prova dem i sin rätta miljö. Snabb leverans av luckor. Utmärkt utfört monteringsjobb, snabbt och noggrannt.

Thomas K
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Väldigt bra från början till slut! Henrik som kom hem till oss och lyhört kollade av med oss hur vi ville ha vårt kök och kom med bra förslag på sådant vi inte hade tänkt på, vilket gjorde det hela ännu bättre. Efter fem, sex veckor ringde sedan snickaren Tobias och bestämde dag och tid för att sätta upp luckorna. Han fixade detta på 4 h och 15 min i vårt medelstora kök! Fortfarande förundras vi över hur fint han gjorde detta, vi pratar om perfektion. Vi är så otroligt nöjda med vårt ”nya” kök och kan verkligen varmt rekommendera Härjedalskök! Högsta betyg till er 👏👏👏

Carola S

Bra bemött Medel Skåpluckor kök. Nöjd, men minus att klistermärkena var kvar

Ing-Britt P
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Nytt högskåpsdörr och ni hade samma färg som övriga luckor vi köpte för ca 15 år sedan 👍👍

Stefan R
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Bra bemötande, snabbt att få prisförslag och leverans i tid. Bra! Väldigt smidigt och monteringen av alla luckor och lådor tog ca 5 timmar. Så här långt ser det som är levererat och monterat jättebra ut.

Linda T
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Väldigt nöjd med hela processen från start till slutprodukt.

Mats I
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Ett väldigt proffsigt koncept. Monteringen tog mindre än 4 timmar, och man tycker kanske att 17' för den tjänsten (1 man, bil, körsträcka förvisso) känns lite väl saftigt. Men som helhet är vi jättenöjda!

Monika K
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Trevligt, o vänligt bemött,blev perfekt och precis som vi ville ha skåpet

Ingrid K
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Jag blev otroligt belåten med mina nya köksluckor . Väldigt trevliga killar som monterade . Allt blev gjort den tiden som jag blev lovad ,jag är jättenöjg

Sonja P
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Min affär med Härjedalskök var en riktigt trevlig upplevelse från den första kontakten med försäljaren till montörernas färdiga installation. Smidigt och punktligt i alla avseenden. Alla förhoppningar infriades. Jag är glad och helnöjd med mitt ljusa fina kök.

Anna W
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Trevligt och kunnigt bemötande.

Barbro A
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Byte av köksluckor. Borttagning av befintliga handtag, som skruvades på de nya luckorna, montering och bortforsling av allt utbytt. Allt fungerade utmärkt från måttagning, leverans och montering. Arbetet gick snabbt och perfekt resultat. Mycket nöjd!

Björn P
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Dåligt mätarbete av luckor och passbitar saknade flera passbitar bla runt diskmaskin. Svårt att få färguppgifter för att måla gamla trälister i färgen skogslav..

Birgitta I
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Det var lätt att få kontakt och boka hembesök, det kändes effektivt med genomgång av behov och mätning. Vi har fått det vi behövde. Enda minus ett orealistiskt besked om hur snabbt montering skulle ske. Stort plus till montören från Hallstahammar! Vi fick också hjälp av honom att bedöma montering av diskmaskin, felaktigt utförd (annat företag).

Tony B
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Snabb o proffsigt monterat kök. Tyvärr återbesök P.G.A felmätt lucka. Jämförelse vis så har Härjedalskök en hög prissättning .

Anneli B
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Jättebra bemötande och väl utfört arbete. Än så länge absolut inget att klaga på. Vi blev mycket nöjda!

Jan R
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Blev kontaktad vid en drive i vår BRF. Säljaren var mycket hjälpsam och bra. Dock var priset dyrt ansåg vi men med lite justeringar gick det att få ner priset något. Installatör också mycket bra och hjälpsam. Bytte ut samtliga köksluckor och lådor på befintlig stomme. Väldigt nöjd än så länge, utom med priset då kanske.

Inga Lill K
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Vi blev väldigt bra bemötta av han som tog emot vår beställning. Vi köpte nya luckor och tre djupa lådor I skafferiet och nya lådor till besticken. Han som satte upp dörrarna gjorde det fort och smidigt.På ett ställe tycker jag att dörren ser ut att sitta lite snett så det blir ett lite för stort utrymme mellan två luckor, men det går säkert inte att göra annorlunda. Vi är i alla fall mycket nöjda med förändringen i köket.

Tore I
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Köp av luckor, stänkpanel, diskho och bänkskivor. Vi blev väldigt nöjda med monteringen. Per-Erik var både effektiv och noggrann. Provbitarna på stänkpanel och bänkskiva var alldeles för små. Man får ingen helhetsbild av utseendet. Utbudet av stänkpanel och bänkskiva var för litet. Kvaliteten verkar vara bra på allt. Vad gäller bänkskivan så borde man ha blivit informerad om att allting syns tydligt på en matt yta. Det framgår om man läser på LG Collections hemsida men det var inget vi fick veta när vi bestämde oss....

Bengt W
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Övertygande försäljare. Fina luckor i härlig färg om än lite känsliga för fläckar. Snabb och bra montering . Sämre med ev reklamation. Ännu inte hört av montören.

Patricia T
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Tackar för ett väldigt omhändertagende bemötande ! Vi fick goda och hjälpsamma råd under första mötet och även under hela uppföljningen. Arbetet har utförts professionellt och med stor hänsyn till den övriga inredningen. Också utmärkt pris!! Vi fick även goda tips och informationer angående övrigt renoveringsarbete som företaget utför. Rekommenderar varmt Härjedalskök!

Hillevi A
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

I stort sett mycket nöjd. Trevlig o kunnig försäljare, Kaiza. Trevlig o kunnig montör, Peter. Dock upptäckte jag att på 2 högskåpsdörrar sitter inte handtagen lika högt. Nämnde det för Peter när han var här ett par dagar senare för att leverera lådmattor som blivit felplackade. Sa då att det kunde bero,men ju fler gånger jag går förbi blir det ett störningsmoment. När sen gäster som kom hit också såg det med en gång, ångrade jag att jag inte gick vidare med det. Dörrarna sitter jämnt o bra men hålen har väl blivit lite felborrade. Hälsningar Hillevi Andersson

Maggan A
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Bemötandet var bra. Försäljaren var ambitiös och erfaren. Jag ville veta vad det var för färgkod på köksluckorna men blev hänvisad till fabriken??? Det var svårt att välja vit färg när man sitter med en liten lucka bara. Tyvärr blev den vita färgen som jag valde för vit. Vår färdigmålade list (som man köper i affär) som är under köksluckorna ser nästan ljusgrå ut. I övrigt så var allt bra och vi tycker att det blev fint med de nya luckorna, knopparna och handtag.

Jonas S
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Bra service och duktiga hantverkare

Susanna L
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Väldigt positiv upplevelse! Allt fungerade bra!