HÄRJEDALSKÖK

HÄRJEDALSKÖK

www.harjedalskok.se
  • BadgeTwoYears
4.3

Härjedalskök är marknadsledande i Sverige på köksrenoveringar på befintliga skåp. Genom våra uppskattade hembesök över hela landet säljer vi våra måttanpassade produkter. Vid försäljningstillfället mäter vår köksexpert köket, innan det tillverkas i vår egen fabrik i vackra Härjedalen. Alla kök monteras sedan av en erfaren...

537 omdömen om HÄRJEDALSKÖK

Sedan starten hos Reco 2019

Aila A
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Väldigt trevligt bemötande. Kunnig säljare. Leveranstiden hölls och montering gjordes bra. På hela taget väldigt nöjd.

Christer S
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Bra snabb montering trevlig personal jag är nöjd

Tord P
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Positivt bemötande. Efter lite förhandlingar fick vi vad vi ville ha. Montören gjorde ett bra jobb och var mycket trevligt. Han monterade våra luckor samt lådfronter.

Eva A
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Vi är mycket nöjda med vårt kök. Särskilt nöjd med lådorna som går att dra ut hela vägen. Installationen fungerade utmärkt, det gick snabbt. Från att ta ut det gamla till det nya var på plats tog det 6 timmar.

Karl N
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Riktigt, riktigt dåligt. De har efter över ett halvår inte levererat luckor som dom själva mätt fel. I stort sett alla lådor har bakstyckena gått sönder. De har utan vårt medgivande sågat sönder och förstört inredning från 1950-talet, bland annat lister i teak. De har fakturerat från dag ett trots att de inte levererat det vi kommit överens om. De säger att "man ger ut ersättning när det är klart", dvs uppenbart något som händer från och till. Vi har fotat och skickat in allt. Ändå tar de betalt och vi får ingen återkoppling. Det här är en oseriös firma. Undvik!

Monica Solvei Dagmar K

Beställde nya (måttbeställda) köksluckor och underskåp. Säljaren som var här ville gärna sälja och organisera köket. Jag hade velat fundera på planlösningen han föreslog, men säljaren sa att extraerbjudandet 50% rabatt på luckor inte skulle gälla nästa dag, vilket det i själva verket gjorde. I efterhand är det några saker jag velat ha annorlunda.. Han informerade inte om extra kostnad för manuell borrning av hål för handtag, när man valde att behålla de gamla, som har annat mått än de nya. Det blev försening av...

David K
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Bra bemötande av försäljare, många alternativ av färger och mönster på luckor och lådfronter. Kunde ha varit lite fler alternativ av stänkskydd, men vi är nöjda med vårt val i alla fall. Snabb leveranstid och väldigt snabb montering. Skönt att slippa riva ut allt det gamla för att få ett nytt kök. Ganska dyrt dock med tanke på att man "bara" får nytt ytskikt. Fanns inget alternativ att göra jobbet själv heller för att få ner totalkostnaden. Fick också lite känsla av att monteringen gick lite FÖR snabbt. Det kändes som att...

Bengt R
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

En trevlig säljare som visade vilka produkter som fanns och som hjälpte till med färgval. En lika trevlig montör kom på avtalad tid och efter några timmar hade vi et nytt kök. En liten notis är att det sitter klisterlappar på insidan av alla skåpdörrar och dessa är omöjliga att få bort. Ett klister som lossar lättare vore tacksamt. Bengt

Kristina E
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Snabb o bra service, tider som bestämts passades. Snabbt och proffsigt arbete. Levde upp till våra förväntningar.

Nils Erik Lennart A
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Köksexperten Erik inledde med att göra en mycket noggrann mätning av vårt kök , samt presentera digitalt hur det nya köket kommer att se ut. Han kom med förslag och vi fick tycka till. Vi kom fram till en gemensam lösning . Vi fick en tidsplan , då monteringen skulle göras. Sedan rullade det på. Vi fick samtal från snickaren att de skulle komma och montera innan midsommar. Och så blev det. Med skicklighet och kompetens gjorde de jobbet snabbt. På två timmar var det klart. Och vilken förändring det blev. Trevlig personal...

Viola S
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Jättebra bemötande, de var noggranna och trevliga. Fick gott om tid att välja luckor och handtag, ingen stress. Jag är jättenöjd!

Annika L
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Fantastisk service och bemötande!! Förväntningarna var att förnya och vi fick hjälp med det. Har bra erfarenhet av Härjedalskök sedan tidigare, därför var det inte svårt välja leverantör av köksluckor. Vi är så nöjda! /Annika

Marita L
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Mycket trevlig och kunnig säljare. Snabb och kunnig personal som monterade köket.

Dan F
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Mycket bra o trevlig säljare åter kom så allt var till belåtenhet mälarservice gjorde ett bra jobb

Kenneth K
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Proffsig och kunnig försäljare. Vi fick vad vi förväntade oss och ett bra mottagande från service personal. Vi är jätte nöjda med vad vi fick.

Curt R
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Vi blev bra bemötta av Härjedalskök, dom lyssnade på våra önskemål . Vi böt ut bänkskiva samt stänkpanel. Det blev fint som vi hade förväntat oss.

Lars S
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Kunnig försäljare. Proffsig montör, noga med detaljerna.

Berit E
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Hej, Vi ville komplettera med en liten lådfront under spisen. Tog lång tid innan vi fick kontakt med en försäljare, vi ringde ett par ggr. När vi fick äntligen fick kontakt var det ändå trevligt bemötande och en ursäkt. Lådfronten är 10 x 60 cm och för den fick vi betala 1000 kr! Väldigt dyrt! Men hade ju inget annat val. Annars är vi nöjda med våra skåpluckor som vi tidigare köpt av er.

Birgitta F
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Allt blev så bra som förväntat. Nöjd med allt och framförallt att allt blev gjort på en dag.

Sven A
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Tillmötesgående, ordnade leverans med utkörning på ett smidigt sätt med sin servicemontör..

Else-marie F

Toppen bemötande och service Jag ÄLSKAR mitt Härjedals kök

Chatrine E
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Så proffsigt rakt igenom är jättenöjd 😀

Stig S
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Allt fungerade bra och vi är mycket nöjda med luckorna m.m. Synd att det saknas bänkskivor med 4cm tjocklek som alternativ.

Per G
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Mycket bra säljare att prata med , vi ville ha ett speciellt kök och det fick vi .det tog typ 5 Tim sen hade vi det nya köket . Vi är mycket nöjda med hur allt fungerade. Det enda vi reflekterade över var att vi tyckte att typ extra låder var extremt dyra . Som helhet mycket bra 👍

Claes G
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Jag tycker det fungerade bra och leveransen höll tiden och att det inte var några reklamationer.

Jan L
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Personligt bemötande på ett trevligt sätt. Vi ville ha ett nytt fräscht kök som kändes som nytt och det fick vi! Vi fick ett kök som blev som vi förväntat oss. Jättenöjda.

Maria B
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Väldigt trevligt bemötande. Köket blev bättre än vad jag trott. Var lite orolig att finishen skulle kännas plastig men det blev väldigt fint. Vi köpte ett kök som ska se ut som ek och det gör det. Väldigt nöjda. Hela processen var snabb och smidig och väldigt professionell.

Dag Å
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Trevlig försäljare och montör. Positivt överraskade av alla olika möjligheter som fanns att nyttja. Tycker att allt var bra, även prismässigt. Köpte luckor Ramundberget, bänkskivor LG Enkla, överskåp SK, handtag Kap. Montering och demontering.

Karl-Erik E
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Fungerade bra och trevligt folk.

Annika G
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Mycket trevligt bemötande och allt gick som smort och bra! Först köpte jag köksluckor och efter 1år en ny dörr i hallen 👍❣

Sverker R
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Köket renoverades på befintliga stommar men med nya luckor gånjärn lådfronter glidskenor och med fler lådor än tidigare. Arbetet på plats tog en dag. Vi ör mycket nöjda.

Maria D
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Hej! Det har varit ett bra bemötande och service från dag 1. Oscar min kontakt har svarat upp till mina förväntningar. Snabb att återkoppla. Tack för bra service och var rädda om Oscar.

Sören E
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Jag har bara haft köket i en vecka. Men allt verkar att hänga där det skall. Inget har ramlat ner osv HA Ha Jag hoppas jag är lika nöjd om ett år eller två. Den dagen den sorgen. Jag tackar alla som har jobbat med köket och fakturan. Trevliga från början till slut. Jag betalar ju helst på det gamla sättet, via pappersfaktura. Tack skall "du" ha. Ha en bra dag

Filip N
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Bytte luckor o bänkskiva. Är jättenöjd! Men de måste börja jobba med att ge ut färgkoder till luckorna som då inte verkar existera. Säljaren har konstaterat att de finns 8 olika nyanser I samma färg, och därför svårt att få fram rätt nyans till färg för att exempelvis måla stommen I samma nyans som luckorna Vet inte om de bara gällde min färg eller alla färger de har i sitt sortiment. Men om sådant är fallet så bör dem inte ha någon aning om vilken nyans/färg de använder till sina luckor. Och om man leker med tanken...

Svar från HÄRJEDALSKÖK

Hej Filip, vad härligt att höra att du är nöjd med våra produkter. Eftersom vi arbetar med folierad mdf så ger vi ut färgprov istället för färgkod, med hjälp av en färghandel så kan de bryta till en färg som är så lik som möjligt. Förstår om det kan verka lite krångligt. Men det ger våra kunder ett bättre slutresultat och färre missförstånd. Ha en trevlig sommar. Mvh Jennifer

Camilla R
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

jättetrevlig säljare fina köksluckor, bra vit färg enda nackdelen är att spröjsen är svarta på insidan

Madeleine K
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Trevlig försäljare som gav oss tips och idéer om hur vi kunde ändra om vårt kök med nya luckor. Resultatet blev över förväntan. Vi är mycket nöjda.

Kent L
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Mycket nöjd köket blev kanon och duktigt yrkesfolk

Anne-Marie B
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Montören som kom arbetade noggrant och enligt vår bedömning mycket professionellt. Vi hade inga speciella förväntningar. Luckor och lådor hade god passning till befintlig stomme.

Loona A
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Mycket professionellt arbete, mycket trevligt bemötande!

Karl L
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Hej! Det har fungerat fint från säljare till montörer, och finishen på köksluckor och lådor är bra.Med andra ord är vi nöjda vårt val av Härjedalskök!

Eva T
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Snabbt och bra. Köket blir så fint. En lite ändring behöver göras men det var inga problem.

Bo P
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Bra utförande bra från första mötet Tyvärr ett missförstånd då allt inte gick att färdigställa så blev det ett glapp innan några saker ej kunde monteras men det är på gång så vi ser positivt på vårt nästan nya kök

Karin Margareta F
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Snyggt och snabbt jobbat. Bra bemötande och hjälp av kunnig personal. Utförandet blev snyggare än förväntat.

Lis-Beth A
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Bra bemötande vid beställning av köksluckor! Har inte fått köksluckorna monterade ännu! Så sammanfattning kan jag inte lämna ännu! Mvh: Lis-Beth Anderson...

Lena R
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Väldigt bra bemötande, både av säljare p montör

Hans V
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Ja, vi blev imponerade av säljarens kunnighet och engagemang hela kvällen med noggranna mätningar som final på besöket från kl 18.00 till kl 23.00. Monteringen tog en förmiddag och utfördes av två proffsiga montörer med stor precision och till högsta belåtenhet från vår sida. Kan varmt rekommenderas! Hans Vikbrant Brantevik

Eva F
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Blev naturligtvis bemött mycket trevligt. Fick all den hjälp vi behövde när vi skulle välja nya luckor till köket. Montören-fantastisk. Vi är mycket nöjda.

Anders F
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Till skillnad från sina konkurrenter tog sig Härjedalskök sig tiden att besöka oss på plats för att mäta och diskutera olika lösningar. De var hjälpsamma genom hela processen och höll tidsplanen. Om det var något vi inte var nöjda med så ändrade dom det enligt våra önskemål.

Lars M
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Proffsigt bemötande med bra produkter

Hej Lars, vad roligt att höra. Jag önskar dig en trevlig sommar. Mvh Jennifer

Thomas G
Skrev om HÄRJEDALSKÖK

Positiv, kunnig och kom med lite nytt tänk (säljaren) Utlovad leveransvecka stämde. Vi fick själva välja dag . Duktig och trevlig montör. Vi är helnöjda.

Svar från HÄRJEDALSKÖK

Hej Thomas, vad roligt att höra. Tack för de orden och vi önskar er all lycka i nya köket! / Jennifer