Härliga Rum

Härliga Rum

8 omdömen om Härliga Rum

Sedan starten hos Reco 2022
    2023-01-17 Verifierad kund
    Fick hjälp med att inreda en lägenhet som också är en arbetsplats där det ska finnas plats för många. Det blev väldigt hemtrevligt och både personal och boende är nöjda.
    2023-01-13 Verifierad kund
    Vi anlitade Härliga rum i samband med försäljningen av vårt fritidshus. De omvandlade vår rätt nedgångna och slitna fastighet till något betydligt mer fräscht och attraktivt. Vi blev väldigt trevligt bemötta och flexibla och anpassade sig till våra omständigheter.
    2023-01-12 Verifierad kund
    Anna på Härliga Rum hjälpte oss med styling av en visningslägenhet. Det var med kort varsel men blev jättefint och allt funkade smidigt och bra! /Elisabet
    2023-01-11 Verifierad kund
    Anna har fixat och stajlat mitt hem inför försäljning och det ser fantastiskt ut! Riktigt positivt och professionellt bemötande hela vägen igenom.

Anna använde både min egen inredning och tog med inredning som passade in fint tillsammans. Höjde verkligen hemtrevnadskänslan och fotona från mäklaren blev jättebra.

Så nöjd och jag rekommenderar verkligen Härliga Rum!
    Tack snälla Tess för fint omdöme och så glad att du är nöjd. Härliga Rum
    2023-01-08 Verifierad kund
    Proffesionellt hjälp och jättebra kundbemötande.
    Tacksam för all mys ni skapat i vårt hus.
    Homestylingen blev jättebra. Är jättenöjd med både hjälpen och varor som jag köpte.
    Stort tack!
    Tack snälla Maggie, massa lycka till nu. Härliga Rum
    2023-01-08 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande och genomförande hela vägen!
    Tack snälla och så glad att ni är nöjda med min Homestyling. Härliga Rum
    2023-01-07 Verifierad kund
    Vi är oerhört nöjda med Härliga rum och Anna. Härliga Rum har bemött oss jättebra och lyssnat på våra önskemål om inredning och anpassat tjänsten därefter. Vi rekommenderar varmt Anna. Det är väldigt smidigt att erbjuda både inredning och växter till sina kunder.

Mysiga Härliga Rum butiken rekommenderas starkt också 😊 / Supernöjda kunder
    Tack snälla Cassandra, all lycka till nu och tveka inte att höra av er om det är något ni undrar 🤩🤩🤩 Härliga Rum
    2023-01-02 Verifierad kund
    Alltid ett positivt, glatt och proffsigt bemötande. Kunnig personal och bra o fint sortiment av både kläder, möbler och inredning som jag har köpt där.
    Jag är en väldigt nöjd kund.
    Tack för fina ord och hoppas vi ses snart igen 🤩 Härliga Rum