Härliga Rum AB

Ring 070-749 26 11 www.harligarum.com

10 omdömen om Härliga Rum AB

Ulf H
Skrev om Härliga Rum AB

Vi är mycket nöjda med hur vår styling hanterades och kommer gladligen använda er igen.

Matilda H
Skrev om Härliga Rum AB

Så mysig butik och man får alltid bästa servicen när man går dit ❤️

Härliga Rum gillar detta
Magdalena F
Skrev om Härliga Rum AB

Fick hjälp med att inreda en lägenhet som också är en arbetsplats där det ska finnas plats för många. Det blev väldigt hemtrevligt och både personal och boende är nöjda.

Svar från Härliga Rum AB

Så kul att ni är nöjda och glad att jag fick hjälpa er.

Annika E
Skrev om Härliga Rum AB

Vi anlitade Härliga rum i samband med försäljningen av vårt fritidshus. De omvandlade vår rätt nedgångna och slitna fastighet till något betydligt mer fräscht och attraktivt. Vi blev väldigt trevligt bemötta och flexibla och anpassade sig till våra omständigheter.

Svar från Härliga Rum AB

Var så kul att trolla till ert fina hus vid havet. Tveka inte att höra av er igen /Anna

Byggnadsfirman A
Skrev om Härliga Rum AB

Anna på Härliga Rum hjälpte oss med styling av en visningslägenhet. Det var med kort varsel men blev jättefint och allt funkade smidigt och bra! /Elisabet

Svar från Härliga Rum AB

Så kul att få styla upp er visningslägenhet /anna

Tess A
Skrev om Härliga Rum AB

Anna har fixat och stajlat mitt hem inför försäljning och det ser fantastiskt ut! Riktigt positivt och professionellt bemötande hela vägen igenom. Anna använde både min egen inredning och tog med inredning som passade in fint tillsammans. Höjde verkligen hemtrevnadskänslan och fotona från mäklaren blev jättebra. Så nöjd och jag rekommenderar verkligen Härliga Rum!

Svar från Härliga Rum AB

Tack snälla Tess för fint omdöme och så glad att du är nöjd.

Maggie V
Skrev om Härliga Rum AB

Proffesionellt hjälp och jättebra kundbemötande. Tacksam för all mys ni skapat i vårt hus. Homestylingen blev jättebra. Är jättenöjd med både hjälpen och varor som jag köpte. Stort tack!

Svar från Härliga Rum AB

Tack snälla Maggie, massa lycka till nu.

Curt B
Skrev om Härliga Rum AB

Proffsigt bemötande och genomförande hela vägen!

Svar från Härliga Rum AB

Tack snälla och så glad att ni är nöjda med min Homestyling.

Cassandra T
Skrev om Härliga Rum AB

Vi är oerhört nöjda med Härliga rum och Anna. Härliga Rum har bemött oss jättebra och lyssnat på våra önskemål om inredning och anpassat tjänsten därefter. Vi rekommenderar varmt Anna. Det är väldigt smidigt att erbjuda både inredning och växter till sina kunder. Mysiga Härliga Rum butiken rekommenderas starkt också 😊 / Supernöjda kunder

Svar från Härliga Rum AB

Tack snälla Cassandra, all lycka till nu och tveka inte att höra av er om det är något ni undrar 🤩🤩🤩

Sonja Camilla L
Skrev om Härliga Rum AB

Alltid ett positivt, glatt och proffsigt bemötande. Kunnig personal och bra o fint sortiment av både kläder, möbler och inredning som jag har köpt där. Jag är en väldigt nöjd kund.

Svar från Härliga Rum AB

Tack för fina ord och hoppas vi ses snart igen 🤩