HarmoniQA SPA, behandlingar & kurser

Ring 070-787 83 49 harmoniqa.se

14 omdömen om HarmoniQA SPA, behandlingar & kurser

Rhoely H
Skrev om HarmoniQA SPA, behandlingar & kurser

Jag tycker att Tina är en mycket tydlig lärare. Hon svarar snabbt på mina frågor och jag är väldigt nöjd med vad jag fick av utbildningen jag gick. Jag gick kursen som Meditation- och Mindfulnessinstruktör och min upplevelse av kursen överträffade mina förväntningar. Kursen var väldigt givande. Kan varmt rekommendera den.

Svar från HarmoniQA SPA, behandlingar & kurser

Så glad för att du är väldigt nöjd med utbildningen och att den överträffade dina förväntningar. Så kul att få varit med dig under denna tid, då utbildningen pågått! Tack för dina fina ord <3

Ylva H
Skrev om HarmoniQA SPA, behandlingar & kurser

Gått en mycket bra kurs hos Tina, healing silvervioletta flamman och chakrabalansering med pendel och kristaller. Kursen var omfattande och jag lärde mig även husrening/platsrening och läste även avsnitten om dofttterapi, även om vi inte behövde avlägga delprov o de momenten så var det mycket givande och intressant. Pedagogisk upplagd och jag valde att läsa in teorisalen först för att få en helhetsbild av vad som förväntades av mig. Och idag fick jag mitt diplom, tusen Tack Tina för all hjälp och vägledning och för att du varit tillgänglig för frågor och funderingar under kursens tid.

Svar från HarmoniQA SPA, behandlingar & kurser

Tack, så roligt att höra att du är så nöjd med de olika delarna i kursen! Så kul att ha få ha varit med dig under denna kurstid <3

Kristin A
Skrev om HarmoniQA SPA, behandlingar & kurser

Fantastiskt dagar där Tina proffesionellt lärde ut sina kunskaper i fotvård.

Svar från HarmoniQA SPA, behandlingar & kurser

Tack för så fina ord Kristin! Stort lycka till med dina behandlingar framöver <3

Agneta D
Skrev om HarmoniQA SPA, behandlingar & kurser

Tydlig informativ och pedagogist upplagda kurser.

Tack för ditt fina omdöme Agneta <3

Alexandra H
Skrev om HarmoniQA SPA, behandlingar & kurser

Reiki 1, underbar kurs! Jag har lärt mig så otroligt mycket, både om healing och mig själv. Tina är klockren och ger värdefull input och vägledning! Jag kommer gå fler kurser hos Tina. Rekommenderas varmt!

Svar från HarmoniQA SPA, behandlingar & kurser

Så underbart att läsa att det varit en så bra kurs för dig <3 Tack för ditt fina omdöme och välkommen åter!

Felicia L
Skrev om HarmoniQA SPA, behandlingar & kurser

Enkelt att förstå upplägget och hänga med i ut

Svar från HarmoniQA SPA, behandlingar & kurser

Tack för ditt omdöme Felicia! Förmodar att det ska stå att det är enkelt att hänga med i utbildningen :)

Milagros V
Skrev om HarmoniQA SPA, behandlingar & kurser

Superbra utbildning som jag kan rekommendera 🙌 Jag gick Meditationskursen och den var fantastisk. Fundera på att gå fler kurser hos Harmoniqa,, tusen tack🌸

Svar från HarmoniQA SPA, behandlingar & kurser

Tack, så mycket. Verkligen glad för att du är så nöjd och varmt välkommen åter <3

Alexandra V
Skrev om HarmoniQA SPA, behandlingar & kurser

Jag är otroligt nöjd med kursen Reiki 1, väldigt bra upplägg med djupgående information i varje kapitel. Man jobbar lugnt i sin egen takt och får återkoppling på hemuppgifter direkt. Jag kan varmt rekommendera denna kurs. Jag känner mig redo för att starta en verksamhet.//Alexandra

Svar från HarmoniQA SPA, behandlingar & kurser

Tack för ditt fina omdöme Alexandra! Underbart att du nu känner dig redo att starta din verksamhet. Lycka till <3

Marita K
Skrev om HarmoniQA SPA, behandlingar & kurser

Jag tycker det är fantastiskt bra att kunna gå på distanskurser hos HarmoniQA SPA & Massageskola. Tina är alltid bra på att svara när du har frågor och bra feedback på proven. De kurser jag gått har varit bra och mina förväntningar är uppfyllda, bra kursmaterial, tydliga filmer och lätt att följa. Sammanfattningsvis har både Regndroppsmassagen både klassisk och mental varit jättebra. Och nu det sista har jag gått Klassisk massage, tog lite längre tid att lära sig men den har också gått jättebra. Skulle inte tveka att komma tillbaka om jag ska lära mig mer.

Stort tack för dina fina ord Marita <3

Linn A
Skrev om HarmoniQA SPA, behandlingar & kurser

Mycket bra upplägg. Pedagogiskt arbetsmaterial med tydliga beskrivningar. Lätt att få tag på hjälp om man behöver. Rekommenderar verkligen att läsa kurser via HarmoniQA.

Tack för ditt fina omdöme Linn <3

Ylva H
Skrev om HarmoniQA SPA, behandlingar & kurser

Jättebra upplägg på kuren. Dock lite märkligt att betygsätta innan kursen är klar, eftersom den är resterande del på distans och självlektioner. Men som sagt hittills mycket lovande! Mvh Ylva H

Svar från HarmoniQA SPA, behandlingar & kurser

Tack för ditt omdöme Ylva! Ja, lite märkligt blir det förstås. Recos omdömen är alldeles nya för oss och då skickades förfrågningar om omdöme ut till alla kursdeltagare samtidigt, oavsett om de gått klart eller ej. Härligt att du tyckte att första delen av kursen var bra <3

Carina R
Skrev om HarmoniQA SPA, behandlingar & kurser

Jag kommer att gå en utbildning till lymfmassör senare i sommar. Pratade med ansvarig för utbildningen innan jag anmälde mig. Blev väldigt bra bemött. Ser fram emot utbildningen.

Svar från HarmoniQA SPA, behandlingar & kurser

Tack Carina för ditt fina omdöme! Härligt att du ser fram emot utbildningen och du kommer inte att bli besviken :)

Ana G
Skrev om HarmoniQA SPA, behandlingar & kurser

Roligt ,inspirerande .tålmodiga, trevliga! Lätt Språk i utbildningen ! Väldigt skönt för jag som har dyslexi!! ♡

Tack Ana, för dina fina ord om utbildningen <3

Gigi helena maria B
Skrev om HarmoniQA SPA, behandlingar & kurser

Jag utbildade mig på kursen till legitimerad fotvårdare. Helt fantastisk utbildning och grundläggande i arbetet.

Svar från HarmoniQA SPA, behandlingar & kurser

Så glad att du är så nöjd med utbildningen Helena :)