Alla kategorier Pizzeria Västra Götaland Göteborg Harvest Pizzeria

Harvest Pizzeria

Eklandagatan 59, 412 61 Göteborg — Visa karta

Säljer goda pizzor i ett invändigt riktigt snyggt designat litet hus mitt emot Willys.

Läs vad 6 kunder tycker om Harvest Pizzeria

• Amid M
    Amid M skrev om Harvest Pizzeria
    Bra pizza! Rekommenderas! Bra bemötande. Läs mer
  • Mathias W
    Mathias W skrev om Harvest Pizzeria
    Brukar äta deras kebabtallrik med ris och den lämnar inte magen klagande. Bra med både gott kebabkött och bra ris samt färsk sallad gör denna till en bra lunch ställe här uppe på berget. Läs mer
  • Ulf A skrev om Harvest Pizzeria
    Bra pizzor! Sämre gatuköksmat ...

Pizzorna är väldigt bra. Tyvärr kommer inte gatuköksdelen av Harvest upp i samma kvalité. Ska du ha pizza, beställ gärna härifrån, men ska du ha gatuköksmaten så gå någon annanstans. Läs mer
  • Kalle K skrev om Harvest Pizzeria
    Bra utbud med pizzor för alla smaker. Ganska tjock botten, inte så mycket ost, men massor med gott pålägg. Kebabpizza Hawaii är för den hungrige. Flera hekto med kebabkött och en rejäl laddning ananas och allt toppat med bra sås. Lokalen är liten, men det går fint att äta där. Människorna bakom disken är otroligt vänliga. Ta chansen att snacka lite med dom när ni väntar på pizzan, det ångrar ni aldrig. Jag är stamkund och åker en bra bit för att köpa pizzan här! Läs mer
  • Christoffer skrev om Harvest Pizzeria
    Riktigt goda prizzor, betydligt bättre en pizzeria peparoni. Läs mer
  • Valeh Z skrev om Harvest Pizzeria
    Gryma pizzor min favorit är Mamma Mia. Saftiga hamburgare också. Bra service. Läs mer