Hässelby Bygg & Snickeri AB

Hässelby Bygg & Snickeri AB

hasselbybygg.se
  • Badge2022

Välkommen till Hässelby Bygg & Snickeri AB! Är det dags att renovera huset, lägenheten eller kanske bygga altan. Vi på Hässelby Bygg & Snickeri AB kan hjälpa dig med allt inom bygg och snickeri. Vårt mål är att du som kund ska bli 100% nöjd och vi ser därför till att du som kund får kontinuerlig feedback från oss och att den...

13 omdömen om Hässelby Bygg & Snickeri AB

Emanuel R
Skrev om Hässelby Bygg & Snickeri AB

Väldigt hjälpsamma, förstående och tidsenliga. Vi uppskattar verkligen deras arbete och kommer använda dem igen i framtiden.

Michael E
Skrev om Hässelby Bygg & Snickeri AB

Levererar till överenskommet pris, i tid och med utmärkt kvalité. Proffsiga och ger goda råd om bra lösningar.

Mia F
Skrev om Hässelby Bygg & Snickeri AB

Fick hjälp med att renovera mina två ytterdörrar i teak från -57 De var trötta, slitna och delar av teakpanelen hade lossnat. Resultatet blev otroligt bra och mina dörrar är nu pärlan på mitt radhus.

Gunilla J
Skrev om Hässelby Bygg & Snickeri AB

Jag fick hjälp av Hässelby bygg och snickeri att renovera mitt badrum. Jag kan rekommendera det här teamet med skickliga och snabba hantverkare. Både vad gäller bemötandet och genomförande.

Krister A
Skrev om Hässelby Bygg & Snickeri AB

Hässelby Bygg & Snickeri renoverade vårt badrum, och vi blev väldigt nöjda med både resultat, kontinuerlig feedback från Nicklas, samt att tidsplanen hölls som utlovat. Ett proffsigt bemötande från första till avslutande möte. De var väldigt noggranna med att täcka in och skydda både övriga lägenheten samt trappen. De uppfyllde alla våra förväntningar, och vi kan verkligen rekommendera Hässelby Bygg & Snickeri.

Monica O
Skrev om Hässelby Bygg & Snickeri AB

Väldigt proffsigt bemötande. Idéer bollades fram och tillbaka angående typ, placering, bredd och funktion av en ny dörr/utgång till altanen. Ordentligt undanplockat och städat. De ordnade även kontakten med en elektriker. Företaget rekomderas varmt

Fredrik & Emma A
Skrev om Hässelby Bygg & Snickeri AB

Otroligt nöjda med vårt nya kök! Fantastiskt duktiga och trevliga. Rekommenderar verkligen Hässelby Bygg & Snickeri AB.

Jessica B
Skrev om Hässelby Bygg & Snickeri AB

Nicklas med team var både väldigt trevliga och proffsiga. Lätt att få kontakt med, gav bra tips & råd, och utförde ett jättebra arbete.

Niklas S
Skrev om Hässelby Bygg & Snickeri AB

HB&S hjälpte oss med en komplett badrumsrenovering från start till klart.. Jobbet som gjordes var väldigt välplanerat i alla steg, det kändes som om det alltid var någon här och jobbade varje dag under byggtiden.. Vi fick alltid klara besked på hur planering och bygge fortskred, samt att vi fick vara delaktiga i eventuellea problem och avsteg från det som offererats. Personalen som utförde renoveringen var alla trevliga, lyhörda på våra önskemål och jobbade snabbt och gjorde ett riktigt bra jobb. Jag kan varmt rekommendera HB&S.

Virginio M
Skrev om Hässelby Bygg & Snickeri AB

Bemötande var trevligt och professionellt. Förväntningarna var hög ställda och infriades. Vi har anlitat firman under flera tillfälle, senaste var ombyggnad av nyköpt lägenhet. Arbetet utfördes i tid och resultatet blev mycket bra enligt förväntningarna. Hässelby Bygg & Snickeri AB rekommenderas värmt.

Yulle B
Skrev om Hässelby Bygg & Snickeri AB

Dom gjorde ett mycket bra jobb och hade en bra dialog genom hela byggprocessen.

Ros-mari R
Skrev om Hässelby Bygg & Snickeri AB

Har helrenoverat sovrum, hall och kök inkl rivning och flytt av vägg mellan kök och sovrum. Arbetet gick smidigt och Nicklas och Thomas var mycket noggranna, hjälpsamma och professionella samt stämde av så gott dagligen med råd och ev frågor. De var också föredömliga med att städa undan byggavfall vid arbetsdagarnas slut.

Anton M
Skrev om Hässelby Bygg & Snickeri AB

Blev väldigt väl bemött. Professionella och tillmötesgående. Vi kom överens om en uppskattad tidsram för leverans av projekt och det uppnåddes. Fick de förhinder pga COVID var det kommunicerat i god tid. Fick även rådgivning vid personliga/subjektiva aspekter, såsom inredning. Rekommenderar starkt!