Haynes Flytt

Haynes Flytt

haynesflytt.se
  • BadgeTwoYears

Varmt välkommen till oss på Haynes Flytt AB. Vi erbjuder våra kunder professionell och trygg flytthjälp av all dess former. Med god planering, en väl utarbetad flyttrutin och ert brinnande intresse för service så ser vi till att ditt flyttprojekt går så enkelt och smidigt till som det bara går. Vi på Haynes Flytt AB står för...

75 omdömen om Haynes Flytt

Iris S
Skrev om Haynes Flytt

Allt fungerade som förväntat Serviceinriktade killar och trevliga o hjälpsamma Punktliga

Åke V
Skrev om Haynes Flytt

Flytt från Falkenberg till Frölunda gick snabbt och utan strul. Väldigt proffsigt utfört. Vi var jättenöjda!

Wallmander A
Skrev om Haynes Flytt

Genomförde vår kontorsflytt på ett utmärkt sätt. Flexibla för att hitta bra lösningar på detaljer som inte uppkommit innan.

Helen W
Skrev om Haynes Flytt

Det var väldigt service inriktat och trevligt när jag bad om ofert ,tillmötesgående och bra på alla sättJag är nöjd med flytten men först kom dom 45 min för sent vilket dom sa att det är för att dom startar på firman, vilket dom kanske borde sagt vid planeringen. Sen blev det lite språkproblem, inget jätte men nog för att störa min plan. Dom som kom var jätte trevliga och en av 3 kunde flyrande engelska. Sen när jag packat upp märkte jag att det fattas en kartong men det är noll bemötande av detta och bara lägger över det på mig som kund.så något kundfientliga känns det som.

Helen W gillar detta
Ralf L
Skrev om Haynes Flytt

Haynes flytt har varit extremt hjälpsamma i hela processen och väldigt tillmötesgående. Jag som aldrig anlitat en flyttfirma tidigare visste inte exakt vad jag skulle vänta mig men i kontakten över mail har jag blivit extremt bra bemött, killarna som gjorde flytten var supertrevliga och galet effektiva samtidigt som dom var väldigt försiktiga med flyttlasset. Kommer med glädje outsourca allt vad flytt innebär till Haynes framöver. Jätteduktiga och väldigt prisvärt för allt.

Annika L
Skrev om Haynes Flytt

Fick märken/ skador på några av möblerna. Personerna som flyttade, försökte vara hjälpsamma men lite svårt med språket emellanåt.

Martin D
Skrev om Haynes Flytt

Trevligt och proffsigt bemötande genom hela processen. Mycket nöjd med alla inblandade i vår flytt till Hemsedal.

Ana A
Skrev om Haynes Flytt

They were half an hour late and some audio equipment was not properly packed. Other than that, communication was great and we were able to create a plan that fit my needs.

Lucas E
Skrev om Haynes Flytt

Bra bemötande från början till slut, professionella och tillmötesgående samt effektiva.

Claes-Göran Ä
Skrev om Haynes Flytt

Snabba och effektiva killar, helnöjd kund är jag!

Peter E

Mycket duktiga enterprenörer-Rwkommederas

Kristina D
Skrev om Haynes Flytt

Jag är jättenöjd med servicen. Har bokat flytt och sedan stöd. De har varit snabba och hade en trevlig bemötande. De svarade inom kort tid. Planerar anlita dem definitivt i framtiden!!!

Urban L
Skrev om Haynes Flytt

Mycket bra att ha att göra med. Snabba, ordentliga och inte alls dyra. Trevliga killar som kommunicerar bra och öppet. Rekommenderar!

Maria M
Skrev om Haynes Flytt

Riktigt smidig flytt. Väldigt nöjd!

Carl R
Skrev om Haynes Flytt

Snabba och trevliga, vi hade både flytt och flyttstädning från Haynes och allt gick väldigt smidigt. Fick lådor utkörda i god tid innan flytten också!

Rasmus B
Skrev om Haynes Flytt

Allt toppen! Gick snabbt och smidigt

Malin A
Skrev om Haynes Flytt

Effektiva. Bra organinaserat. Trevlig personal. Hjälpsamma.

Sofia A
Skrev om Haynes Flytt

Jag är mycket nöjd med mitt val av Haynes vid min senaste flytt. De uppträdde professionellt och arbetet flöt på effektivt utan min inblandning. De löste en hastigt uppkommen situation väldigt smidigt och gav mig extra mycket service utan att ta extra betalt för det. Bemötandet var mycket trevligt och jag fick snabba svar när jag kontaktade dem. Jag kan varmt rekommendera Haynes för både flytt- och städtjänster.

Sebastian W
Skrev om Haynes Flytt

Bra, snabba och riktigt trevliga killar. Kommer verkligen rekommendera till familj och vänner.

Henrik S
Skrev om Haynes Flytt

Smidigt, snabbt och enkelt med mycket trevliga flytt”gubbar”. Rekommenderas varmt

Evelyne A
Skrev om Haynes Flytt

Snabba jätte duktiga och trevliga gryma

Sanna E
Skrev om Haynes Flytt

Trevligt bemötande och proffsigt jobb. Vi kände oss trygga med arbetslaget som lyssnade till våra synpunkter. Tjänsten gällde flytt till närliggande stad.

Svar från Haynes Flytt

Hej Sanna, Tack för ditt omdöme:) Roligt att ni var nöjda med vår tjänst, önskar er lycka till i framtiden😃 Mvh Haynes Flytt AB

Jonas Jan-eric E
Skrev om Haynes Flytt

Mycket bra bemötande och tjänstvilliga utförare, både avseende flytthjälp och flyttstädning. Kan varmt rekommenderas.

Nicole B
Skrev om Haynes Flytt

De kom i tid, var trevliga och effektiva :)

Elisabeth O
Skrev om Haynes Flytt

Bra kommunikation.med företaget. Trevliga och varsamma flyttkillar. Nykter personal😉

Rafaela F
Skrev om Haynes Flytt

Enastående flytt- och städtjänst av Haynes Flytt – Professionalism och vänlighet i toppklass! Jag har precis genomgått en flytt- och städupplevelse utöver det vanliga med Haynes Flytt, och jag är mer än nöjd med deras tjänster. Deras team av flyttkillar och städare visade upp en enastående kombination av professionalism och vänlighet, vilket gjorde hela processen till en riktigt smidig och positiv upplevelse. Redan från början imponerades jag av hur välorganiserad och effektivt teamet var. De kom i tid och meddelade...

Federico M
Skrev om Haynes Flytt

Duktiga och positiva i bemötande mot kund.

Eva P
Skrev om Haynes Flytt

Fantastisk flytthjälp av duktiga och vänliga killar. Effektivt och proffsigt. Allt gick precis som på räls. Och tjejen som städade var suverän. Kan verkligen rekommendera Haynes.

Rebecca L
Skrev om Haynes Flytt

Supertrevliga killar som kom och flyttade allt utan problem trots lägenhet utan hiss, och snabbt gick det. Kan verkligen rekommendera!

Sandu J
Skrev om Haynes Flytt

Proffesionell kundbemötande och riktigt bra service! :)

Jonna K
Skrev om Haynes Flytt

Bästa! Snälla, trevliga och tillmötesgående. De flyttade snabbt och effektivt. Allt var helt. Inget krångel. Kan varmt rekommendera dem. Vi flyttade inom Mölndal. 2rum och kök, mycket möbler. Tog ca 3,5h totalt. Bra info innan, påminnelse och bekräftelse. Faktura kom 2 dagar efter flytt

Kristina M
Skrev om Haynes Flytt

Då vi först kontaktade Haynes så upplevde vi dem som arbetade för företaget som genuint trevliga och proffsiga med ett öppet klimat gentemot oss som kunder. Vi kunde snabbt boka både flytt och städ, och allt gick väldigt smidigt och flexibelt till! Vi fick snabb hjälp med att få utkört flyttkartonger och packmaterial. Flyttkillarna var snabba och strukturerade, vänliga och tillmötesgående. De hittade lösningar på problem som uppstod (en för stor säng i en för liten hiss bla.) och fixade det där lilla extra! Trots att de...

Eva S
Skrev om Haynes Flytt

Fantastiskt bra bemötande, jag kunde inte önska mer från företagets sida. Effektiva ch snabba när jag flyttade från Göteborg till Malmö. Trots strul med direktbytet med många väntetimmar för flyttpersonalen i Malmö var de positiva och löste det väldigt bra. Jag kan varmt rekommendera Haynes!

Kiki H
Skrev om Haynes Flytt

Jag blev mycket vänligt och mycket professionellt bemött av Haynes. De svarade snabbt och noggranna med att ta reda på alla förutsättningar innan de lämnade offert. De skickade en påminnelse/kontroll om att allt var ok eller om jag hade frågor, någon dag innan flytten. Själva flytthjälpen utfördes av två mycket effektiva och trevliga unga män som var mycket hjälpsamma och tillmötesgående. Packtipsen man hade fått vid beställningen var till god hjälp. Sammantaget var det en väldigt bra upplevelse att ha använt Haynes Flytt AB. Jag ger de bästa rekommendationer. Mvh Kiki Henrysdotter

Christer Ö
Skrev om Haynes Flytt

Bra bemötande.. Alla gör sitt jobb bra. Jag är helt enkelt väldigt nöjd.

Anders P
Skrev om Haynes Flytt

Bra flyttfirma. Trevligt bemötande. Rekommenderas starkt.

Solveig N
Skrev om Haynes Flytt

Första gången som jag anlitat dem. Fantastiska! Bra service glada killar som ställer upp utan minsta gnäll! Kommer att anlita dem i framtiden!

Jessica Å
Skrev om Haynes Flytt

Snabba, proffsiga, aktsams och trevliga! Kan varmt rekommendera dessa för hjälp med flytt!!

Christer S
Skrev om Haynes Flytt

Bättre flyttare kan man inte få glada positiva killar kanonbra utflytt och inflytt rensning till toppen allt gick som en dans finns bara ett ord bästa killar ock företag

Åsa H
Skrev om Haynes Flytt

Trevliga och lätta att ha att göra med! De var snabba och ordningsamma. Vi tog både städning och flytt och de löste allting på bara några timmar.

Carolina O
Skrev om Haynes Flytt

Har aldrig varit med om en så smidig och snabb flytt. Mycket bra samarbete och kommunikation. Jag kände mig trygg under hela flytten och kunde fokusera på andra saker. Rekommenderar starkt Haynes!

Alexander L
Skrev om Haynes Flytt

Mycket proffsigt bemötande och genomförande av flytthjälp samt städ av lägenhet på 70 kvm. Rekommenderas!

Nadia R
Skrev om Haynes Flytt

Bästa flyttfirma noga och professionellt utfört. Kan varmt rekommendera

Matilda L
Skrev om Haynes Flytt

Professionell bemötelse. Var försiktiga och noggranna med allting. En väldigt väldigt bra flyttfirma helt enkelt!

Vera W
Skrev om Haynes Flytt

Supernöjd med hela processen. Ett plus för trevligt bemötande och tydlighet, kan varmt rekommendera Haynes flytt och städ!

Eva-Lena A
Skrev om Haynes Flytt

Trevligt bemötande i mailkontakt innan bokning och sen var det fantastiska killar, Bruno och Davro, som flyttade alla våra grejer, möbler och kartonger. Snabba, effektiva och jättetrevliga! Kan bara rekommendera!

Emma C
Skrev om Haynes Flytt

Väldigt nöjd! Mycket trevligt bemötande och smidig kontakt. Nästa gång skulle jag ha skyddat mina möbler lite extra då det blev några små repor på vissa, men det kanske ligger mer på mitt ansvar.

Peter F
Skrev om Haynes Flytt

Mycket trevliga och duktiga. Rekommenderas helt klart!

Magdalena H
Skrev om Haynes Flytt

Mycket trevlig kontakt, snabba och tillmötesgående. Vi köpte både pack och flytt av vårt hus och det gick på en dag, utan att något gick sönder.

Lars Göran W
Skrev om Haynes Flytt

Pålitliga, noggranna och trevliga.