Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Norrmalm HB Svenska Dagbladet AB O Co

HB Svenska Dagbladet AB O Co

Västra Järnvägsgatan 21, 111 64 Stockholm — Visa karta

NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 4 kunder tycker om HB Svenska Dagbladet AB O Co

• Anette N
    Anette N skrev om HB Svenska Dagbladet AB O Co
    Jag är prenumerant sedan nästan ett år och mycket nöjd. En tidning med ett fräscht anslag. Dessutom är de mycket trevliga att ha med att göra.
  • Ellis G
    Ellis G skrev om HB Svenska Dagbladet AB O Co
    Om jag ska läsa en nyhetstidning så är det SVD jag väljer. Mycket bra journalistik med intressanta och välformulerade inslag. Fri från skandaler och annan skit utan RIKTIGA nyheter. Grafiken är outstanding och är i världsklass. Synd att sporten känns lite nedbantat, nätupplagan håller också hög nivå.
    Visst den har sina brister här och var men överskådligt klår den ut sina konkurrenter. Tack för att ni förgyller min morgon.
    Sara S gillar detta
  • David H
    David H skrev om HB Svenska Dagbladet AB O Co
    Där Dagens Nyheter bara får med nyhetshändelser får SvD in intressanta nyheter och fördjupning. Såväl ekonomi-, kultur- och sportdelarna slår konkurrenten med hästlängder. SvD.se har varit ledande på nätet ett bra tag men har tyvärr changerat det senaste året även om de fortfarande tillhör nytänkarna inom området.
  • Andreas A
    Andreas A skrev om HB Svenska Dagbladet AB O Co
    När det gäller Svenska Dagbladet är det inte i första hand papperstidningen jag tänker på. Det är onlineversionen på www.svd.se. Detta är enligt mitt tycke den mest tillförlitliga nyhetskällan på nätet samtidigt som sidan består av ett bra och lättnavigerat upplägg.

Västra Järnvägsgatan 21, 111 64 Stockholm