HB Svenska Dagbladet AB O Co

3.0

6 omdömen om HB Svenska Dagbladet AB O Co

Lars erik M
Skrev om Handelsbolaget Svenska Dagbladets AB & Co

En tidning med en bra kultursida, en bra ekonomisida, men kolumner o ledare som ofta är helt verklighetsfrånvända o religiöst nyliberala. Saknar desdutom uppgifter om postadress til redaktion eller journalist.

Helena Kristina S
Skrev om HB Svenska Dagbladet AB O Co

Tidningen är bra men tyvärr kan de inte lösa utdelningen av papperstidning längre till min äldre mor. Man måste reklamera tidningar som inte kommer varje vecka vilket inte är det lättaste när man är äldre. Mamma var utan tidningen i flera månader. Ingen kompensation gavs. SvD lägger på fler veckor i slutet av prenumerationen om man reklamerar varje dag eller som längst en vecka i taget. Men eftersom de fortfarande inte löst utdelningen var vi tvungna att säga upp tidningen till slut. Då uteblev den kompensationen helt. Så...

Anette N
Skrev om HB Svenska Dagbladet AB O Co

Jag är prenumerant sedan nästan ett år och mycket nöjd. En tidning med ett fräscht anslag. Dessutom är de mycket trevliga att ha med att göra.

Ellis G
Skrev om HB Svenska Dagbladet AB O Co

Om jag ska läsa en nyhetstidning så är det SVD jag väljer. Mycket bra journalistik med intressanta och välformulerade inslag. Fri från skandaler och annan skit utan RIKTIGA nyheter. Grafiken är outstanding och är i världsklass. Synd att sporten känns lite nedbantat, nätupplagan håller också hög nivå. Visst den har sina brister här och var men överskådligt klår den ut sina konkurrenter. Tack för att ni förgyller min morgon.

Sara S gillar detta
David H
Skrev om HB Svenska Dagbladet AB O Co

Där Dagens Nyheter bara får med nyhetshändelser får SvD in intressanta nyheter och fördjupning. Såväl ekonomi-, kultur- och sportdelarna slår konkurrenten med hästlängder. SvD.se har varit ledande på nätet ett bra tag men har tyvärr changerat det senaste året även om de fortfarande tillhör nytänkarna inom området.

Andreas A
Skrev om HB Svenska Dagbladet AB O Co

När det gäller Svenska Dagbladet är det inte i första hand papperstidningen jag tänker på. Det är onlineversionen på www.svd.se. Detta är enligt mitt tycke den mest tillförlitliga nyhetskällan på nätet samtidigt som sidan består av ett bra och lättnavigerat upplägg.