Hedermann Entreprenad AB

Hedermann Entreprenad AB

Välkommen till Hedermann Entreprenad AB!

Vi är byggföretaget för alla, oavsett om du är privatperson eller företag. Vi har en lösningsorienterad attityd och förstår att du som kund vill ett finger med i spelet när det är dags att bygga om, bygga nytt, renovera kök, renovera badrum eller vad det än kan handla om inom bygglösningar.

- Säkerhet
- Kvalitet
- Effektivitet
- Prisvärt

Vi har lång erfarenhet inom branschen och är den entreprenören du behöver när du söker kvalitet. Varmt välkommen att höra av dig till oss på Hedermann Entreprenad AB om du har några frågor.

Läs vad 14 kunder tycker om Hedermann Entreprenad AB 2

2022-10-12 Insamlad av företaget
    Vi fick ett trevligt och professionellt bemötande och hade under hela arbetets gång en bra och smidig kommunikation med projektledaren. Företaget hjälpte oss att måla, sätta in dörrfoder samt lägga klinkers i ett utomhusförråd. Killarna som var här var väldigt duktiga och snabba. Arbetet blev slutfört enligt avtalad tid och på det sätt vi kommit överens om. Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera
    Hedermann Entreprenad AB.
    2022-10-09 Insamlad av företaget
    Bara positivt, serviceminded och mycket flexibla och hjälpsamma!
    2022-10-07 Insamlad av företaget
    Vill med mina ord vända mig direkt till er på Hedermann. Fick en bra känsla redan när ni besökte mig för att ta mått på det jag ville ha hjälp med. Noga och lyhörda. När arbetet skulle utföras var ni väldigt måna om att jag skulle vara nöjd och löste utmaningar med glatt humör i lägen då andra hade suckat. Tack till alla i gänget för ett snyggt jobb och ett väldigt fint bemötande.
    2022-09-16 Insamlad av företaget
    Mycket duktiga. Rekommenderas verkligen
    2022-09-16 Insamlad av företaget
    Har anlitat hedermann till vår totalrenoverade klinik. Stort tack för ett fantastiskt arbete. Kan varmt rekommendera hedermann, ett plus för deras projektchef Gabriel som var med under hela resans gång.
    Trygghet, professionellt, ansvar, samt kvalite är vad hedermann kan utlova.
    2022-09-06 Insamlad av företaget
    Alla jag har haft kontakt med på Hedermann har varit supertrevliga, engagerade och hjälpsamma hela vägen, vilket har gjort det väldigt lätt för mig. Är så glad för hur resultatet blev med både målning av trapp och väggar, förrådsrenovering samt diverse andra saker de har hjälpt mig med. Jag kommer absolut anlita dem igen!
    2022-09-06 Insamlad av företaget
    Är nöjd med allt från kundbemötandet till professionaliteten. Överträffade mina förväntningar!
    2022-09-02 Insamlad av företaget
    Jag har inget annat än att säga att jag är super nöjd med allt företaget gjorde för mig. Världens finaste människor .

Förklarade till punkt och pricka alla steg de skulle göra i lägenhet, kollade alltid om jag var nöjd. Ett noggrant jobb blev det. De fixade mitt kök, la golv, fixade elen, monterade upp en garderob, målade tak och väggar och mycket mer.

Är evigt tacksam för deras arbete !
    2022-09-02 Insamlad av företaget
    Hej Reci!
    Jag är verkligen väldigt nöjd,
    De är väldigt duktiga och väldigt noga.
    Framför allt väldigt trevliga och snälla!!
    Jätte tacksam ❤️🙏🏻👍🌿
    2022-08-23 Insamlad av företaget
    Bra bemötande, professionella, duktiga, snabba och bra kvalité på utförandet av arbete och slutresultat. Väldigt nöjd, starka rekommendationer om du behöver ett stabilt byggbolag.
    Tack till dem fin fina orden, det har varit ett nöje att få utföra er magiska uteplats. Varmt välkommen tillbaka. Hedermann Entreprenad AB
    2022-08-19 Insamlad av företaget
    Jag är en återkommande nöjd kund som alltid fått bra service och fina resultat!
    Hedermann har alltid hållt sig inom tidsramarna de angivit och jag har alltid varit nöjd. Har anlitat dom till både större och mindre renoveringar och rekommenderar Hedermann varmt till andra.
    Hälsningar Linda
    Tack Linda för dem fina orden, samt för förtroendet. Alltid lika spännande att få komma ut till dig och kika på nya projekt. Hedermann Entreprenad AB
    Renovering av vardagsrum.
    Har tidigare haft dålig erfarenhet av hantverkare men Hedermann gjorde ett bra arbete, städade och utförde enligt tidplan.
    Stort tack till dig Johan för ditt förtroende till oss. Njut av det tjusiga vardagsrummet. Varmt välkommen tillbaka. Hedermann Entreprenad AB
    2022-08-19 Insamlad av företaget
    I tid och hårt arbetande killar.
    Hantverkskunkapen var det inte något fel på heller.
    Använder gärna Hedermann igen.
    Tack Bengt för dem fina orden, uppskattas. Njut av det fina uterummet. Hedermann Entreprenad AB
    2022-08-19 Insamlad av företaget
    Fantastiskt utfört arbete.! Projekledaren Gabriel är trevlig , noga och ärlig . Utmärkt service och bemötande. Hedermann är effektiva och håller vad dom lovar. Jag är jättenöjd med allt . Har renoverat badrum och tvättstuga. Målat alla väggar inomhus. Bytt ut trappor. 100 m2 altan och staket / insynsskydd . Gjort om 20 m förråd till ett extra rum. Kan varmt rekommendera detta företag. Tack !
    Stort tack för dem magnifika orden. Det har varit ett nöje att få stå er till tjänst. Njut av det fina huset, varmt välkommen tillbaka. Hedermann Entreprenad AB