Alla kategorier Administration Stockholms län Stockholm Södermalm Heimstaden i Mälardalen AB

Heimstaden i Mälardalen AB

Magnus Ladulåsgatan 10, 118 66 Stockholm — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Heimstaden i Mälardalen AB

• Anders J
    Anders J skrev om Heimstaden i Mälardalen AB
    Fullständigt värdelöst. Under sommaren skulle de städa min korridor. De tvättade kylarna och frysarna, men "glömde" visst att ställa tillbaka maten efteråt. När jag kom tillbaka efter min semester var allting ruttet och man såg inte väggen för alla flugor.
  • Lars K
    Lars K skrev om Heimstaden i Mälardalen AB
    Vill bu frysa i en lägenhet som är svinkall på vintern? Vill du ofta ha att välja på att bada/duscha i kallvatten eller inte alls? Vill du bo där hyrorna höjs rejält varje år medan underhållet ständigt minskar? Vill du ha en hyresvärd som slarvar bort inlämnade nycklar när du flyttar, skyller på dig och kräver dig på betalning för låsbyte? Vill du ha en hyresvärd, som efter att du har flyttat ut, hittar på att du med flit har skadat tapeter för att de är snåla och vill slippa betala för normalt underhåll? Hyr då av Heimstaden! Vill du däremot bli behandlad som en människa och slippa bli förföljd av bluffakturor efter att du har flytta ut, välj en annan hyresvärd!

Magnus Ladulåsgatan 10, 118 66 Stockholm