Christer von Hauswolff
Registrerad mäklare sedan 1991-08-08
Aktiv på Reco.se sedan 2016-04-05
2019-07 - 2020-06

Läs vad 33 Läs vad Christer von Hauswolff

• Ann B sålde sin stuga med hjälp av Christer von Hauswolff en del av Helins Mäklarbyrå

2020-06-01

Slottskogskolonin
    Proffesionellt, effektivt och sympatiskt bemötande till båda parter vid försäljning av vår kolonistuga. Läs mer
  • Anni J sålde sin stuga med hjälp av Christer von Hauswolff en del av Helins Mäklarbyrå

2020-05-22

Torpakolonin
    Gag har sålt min kolonistuga!
    Christer är en utmärkt mäklare, trygg, lugn och pålitlig! Ett proffs, en fin man!
    Mvh Annie Jansson Läs mer
  • Erik P köpte sin stuga med hjälp av Christer von Hauswolff en del av Helins Mäklarbyrå

2020-05-11

Slottskogskolonin
    Toppar min lista ihop med Ulrika Larsson på Svensk Fastighetsförmedling. Läs mer
    2020-05-22 Christer v svarar Erik P
    Tack Erik! Kul att bli jämför med en annan duktig mäklare det var förstagången!!!
  • Marcus L sålde sin lägenhet med hjälp av Christer von Hauswolff en del av Helins Mäklarbyrå

2019-12-06

2:a
    Hisings Backa - Backadalen
    Jag har sålt en bostadsrätt i Göteborg Hisings Backa.

Jag blev bemött på ett fantastiskt sett, jag köpte nämligen lägenheten utav en person som hade Christer som mäklare under dennes försäljning.
    Jag kollade runt och jämförde ett flertal olika mäklarbolag, men Christer på Helins blev det självklara valet i slutändan.

Förväntningarna var höga men i slutändan så blev det nästan för bra.

Jag är jätte nöjd jag kan och kommer verkligen att rekommendera Helins. Läs mer
    2019-12-09 Christer v svarar Marcus L
    Tack Marcus! Alltid trevligt att sälja fina lägenheter. Tror nog att ditt arbete med att renovera lägenheten också hjälpte till!
  • Bengt A sålde sin lägenhet med hjälp av Christer von Hauswolff en del av Helins Mäklarbyrå

2019-12-06

3:a
    Ruddalen
    Mycket trevlig och kunnig mäklare.
    Som sålt vår bostadsrätt till högsta belåtenhet.
    Rekommenderar varmt Helins och Christer som mäklare. Läs mer
    2019-12-09 Christer v svarar Bengt A
    Hej! Väldigt fin lägenhet så det var vara trevligt att hjälpa er med försäljningen.
  • Lina L sålde sin stuga med hjälp av Christer von Hauswolff en del av Helins Mäklarbyrå

2019-11-05

Slottskogskolonin
    Smidigt och lätt med rak och klar kommunikation vilket har värdesatts högt. Läs mer
    2019-11-06 Christer v svarar Lina L
    Ibland gör det väldigt snabbt. Lycka till med husjakten.
  • Britt-Marie A sålde sin stuga med hjälp av Christer von Hauswolff en del av Helins Mäklarbyrå

2019-09-18

Askim- Välenkolonin nedre området
    Sålt en stuga på Välen. Har bara positivt att säga om Christer.Mycket sympatisk o tillmötesgående.Men framför allt mkt kunnig. Läs mer
    2019-09-18 Christer v svarar Britt-Marie A
    Hej! Tack för förtroendet att hjälpa dig med försäljningen och de fina orden.
  • Axel S sålde sin lägenhet med hjälp av Christer von Hauswolff en del av Helins Mäklarbyrå

2019-03-09

4:a
    Gastorp
    Sålt ett bostadsrättsradhus 104kvm i Lindome

Bra kännedom om objektet och område.
    Tillgänglig, bra bemötande och lyhörd. Läs mer
  • Britt Marie J sålde sin lägenhet med hjälp av Christer von Hauswolff en del av Helins Mäklarbyrå

2019-03-07

3:a
    Hisings Backa
    Sålt Bostadsrätt på Sagogången.

Mycket professionellt, fanns alltid till hands och gav råd och tips.

Vilka förväntningar vi än hade så överträffade han dem med råge.

Gav ett mycket erfaren och lugnt intryck. Visste bad han gjorde. Läs mer
  • Kasper L köpte sin lägenhet med hjälp av Christer von Hauswolff en del av Helins Mäklarbyrå

2019-03-07

4:a
    Gastorp
    Köpte ett radhus och mäklaren var mycket kunnig och insatt om området och hur huset fungerade. Läs mer

Senaste försäljningarna

Smultrongången