Christer von Hauswolff
Registrerad mäklare sedan 1991
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-03 - 2020-02

Läs vad 30 Läs vad Christer von Hauswolff

• Marcus L sålde sin lägenhet med hjälp av Christer von Hauswolff en del av Helins Mäklarbyrå

2019-12-06

Hisings Backa - Backadalen
    Jag har sålt en bostadsrätt i Göteborg Hisings Backa.

Jag blev bemött på ett fantastiskt sett, jag köpte nämligen lägenheten utav en person som hade Christer som mäklare under dennes försäljning.
    Jag kollade runt och jämförde ett flertal olika mäklarbolag, men Christer på Helins blev det självklara valet i slutändan.

Förväntningarna var höga men i slutändan så blev det nästan för bra.

Jag är jätte nöjd jag kan och kommer verkligen att rekommendera Helins. Läs mer
    2019-12-09 Christer v svarar Marcus L
    Tack Marcus! Alltid trevligt att sälja fina lägenheter. Tror nog att ditt arbete med att renovera lägenheten också hjälpte till!
  • Bengt A sålde sin lägenhet med hjälp av Christer von Hauswolff en del av Helins Mäklarbyrå

2019-12-06

Ruddalen
    Mycket trevlig och kunnig mäklare.
    Som sålt vår bostadsrätt till högsta belåtenhet.
    Rekommenderar varmt Helins och Christer som mäklare. Läs mer
    2019-12-09 Christer v svarar Bengt A
    Hej! Väldigt fin lägenhet så det var vara trevligt att hjälpa er med försäljningen.
  • Lina L sålde sin stuga med hjälp av Christer von Hauswolff en del av Helins Mäklarbyrå

2019-11-05

Slottskogskolonin
    Smidigt och lätt med rak och klar kommunikation vilket har värdesatts högt. Läs mer
    2019-11-06 Christer v svarar Lina L
    Ibland gör det väldigt snabbt. Lycka till med husjakten.
  • Britt-Marie A sålde sin stuga med hjälp av Christer von Hauswolff en del av Helins Mäklarbyrå

2019-09-18

Askim- Välenkolonin nedre området
    Sålt en stuga på Välen. Har bara positivt att säga om Christer.Mycket sympatisk o tillmötesgående.Men framför allt mkt kunnig. Läs mer
    2019-09-18 Christer v svarar Britt-Marie A
    Hej! Tack för förtroendet att hjälpa dig med försäljningen och de fina orden.
  • Axel S sålde sin lägenhet med hjälp av Christer von Hauswolff en del av Helins Mäklarbyrå

2019-03-09

Gastorp
    Sålt ett bostadsrättsradhus 104kvm i Lindome

Bra kännedom om objektet och område.
    Tillgänglig, bra bemötande och lyhörd. Läs mer
  • Britt Marie J sålde sin lägenhet med hjälp av Christer von Hauswolff en del av Helins Mäklarbyrå

2019-03-07

Hisings Backa
    Sålt Bostadsrätt på Sagogången.

Mycket professionellt, fanns alltid till hands och gav råd och tips.

Vilka förväntningar vi än hade så överträffade han dem med råge.

Gav ett mycket erfaren och lugnt intryck. Visste bad han gjorde. Läs mer
  • Kasper L köpte sin lägenhet med hjälp av Christer von Hauswolff en del av Helins Mäklarbyrå

2019-03-07

Gastorp
    Köpte ett radhus och mäklaren var mycket kunnig och insatt om området och hur huset fungerade. Läs mer
  • Fredrik J
    Fredrik J köpte sin lägenhet med hjälp av Christer von Hauswolff en del av Helins Mäklarbyrå

2019-03-05

Hisings Backa
    Riktigt hjälpsam och skön lirare Läs mer
  • Edmond H sålde sin lägenhet med hjälp av Christer von Hauswolff en del av Helins Mäklarbyrå

2019-03-05

Tuve
    Han är bäst👍👍👍👍
    Christer har varit absolut den bästa mäklare jag har träfat
    Mvh Edmond Läs mer
    2019-03-11 Christer v svarar Edmond H
    Hej Edmond!
    Tack för de orden. Det är just det jag strävar efter i min kontakt med min kunder.
  • Sjöberg A skrev om Christer von Hauswolff en del av Helins Mäklarbyrå

2017-11-10

På visningen kom mäklaren sent och hade inte förberett något. Han kunde inte svara på så många frågor och kändes oengagerad. När köpet genomfördes var allt rörigt och det var mycket info som gick kom fram till oss köpare. Jag vet även att städfirman anlitades via mäklarfirman och jobbet dom gjorde var under all kritik. Läs mer
    2017-11-13 Christer v svarar Sjöberg A
    Hej! Tack för ert svar. Känner inte igen mig i er kritik. Trafiken i Göteborg kan jag tyvärr inte råda över så visst kan det bli tajt att hinna fram någon gång. Vi får huvudsakligen vår information från säljare. Denna lägenhet såldes vi ombud som själv inte bott i den och därför hade begränsad information om den. Vet inte vilka frågor ni inte fick svar på men jag hade kunnat förtydliga eller ta reda på mer om något var oklart. I detta fall var det flyttfirman, inte vi, som stod för städningen. Oavsett vem skulle ni återkommit till mig för alla städfirmor lämnar garanti på sitt jobb. Är arbetet inte utför enligt praxis ska de åtgärda felen. Hoppas ni trivs i lägenheten

Senaste försäljningarna

Askim GFA D-