Christer von Hauswolff är mäklare på Helins Mäklarbyrå

Christer von Hauswolff har varit registrerad mäklare sedan 1991-08. Christer von Hauswolff har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-04 och har fått 35 omdömen med ett betyg på 4.6. Christer von Hauswolff har haft 13 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 35 Läs vad Christer von Hauswolff

• 2020-10-03
    Försäljning av kolonistuga. Kompetent mäklare som är väl insatt i villkoren runt kolonistugor. Speciellt uppskattade vi hans lyhördhet för våra önskemål runt försäljningen. Toppenbetyg således!
    Bengt N
    • Billdal
  • 2020-10-02
    Vi sålde ett koloni hus i Billdal. Mäklaren skötte affären till full belåtenhet. Passade tider för besök och vinst av huset. Han kan varmt rekommenderas. Ann-Charlotte
    Ann-charlotte N
    • Billdal
  • 2020-06-01
    Proffesionellt, effektivt och sympatiskt bemötande till båda parter vid försäljning av vår kolonistuga.
    Ann B
    • 20.0 m²
  • 2020-05-22
    Gag har sålt min kolonistuga! Christer är en utmärkt mäklare, trygg, lugn och pålitlig! Ett proffs, en fin man! Mvh Annie Jansson
    Anni J
    • Torpakolonin
  • 2020-05-11
    Toppar min lista ihop med Ulrika Larsson på Svensk Fastighetsförmedling.
    Erik P
    • 20.0 m²
    köpte sin stuga med hjälp av Christer von Hauswolff en del av Helins Mäklarbyrå
    Tack Erik! Kul att bli jämför med en annan duktig mäklare det var förstagången!!!

• 2019-12-06
    Jag har sålt en bostadsrätt i Göteborg Hisings Backa. Jag blev bemött på ett fantastiskt sett, jag köpte nämligen lägenheten utav en person som hade Christer som mäklare under dennes försäljning. Jag kollade runt och jämförde ett flertal olika mäklarbolag, men Christer på Helins blev det självklara valet i slutändan. Förväntningarna var höga men i slutändan så blev det nästan för bra. Jag är jätte nöjd jag kan och kommer verkligen att rekommendera Helins.
    Marcus L
    • 2:a
    • 65.4 m²
    • Hisings Backa - Backadalen
    sålde sin lägenhet med hjälp av Christer von Hauswolff en del av Helins Mäklarbyrå
    Tack Marcus! Alltid trevligt att sälja fina lägenheter. Tror nog att ditt arbete med att renovera lägenheten också hjälpte till!

• 2019-12-06
    Mycket trevlig och kunnig mäklare. Som sålt vår bostadsrätt till högsta belåtenhet. Rekommenderar varmt Helins och Christer som mäklare.
    Bengt A
    • 3:a
    • 68.0 m²
    • Ruddalen
    Hej! Väldigt fin lägenhet så det var vara trevligt att hjälpa er med försäljningen.

• 2019-11-05
    Smidigt och lätt med rak och klar kommunikation vilket har värdesatts högt.
    Lina L
    • 18.2 m²
    sålde sin stuga med hjälp av Christer von Hauswolff en del av Helins Mäklarbyrå
    Ibland gör det väldigt snabbt. Lycka till med husjakten.

• 2019-09-18
    Sålt en stuga på Välen. Har bara positivt att säga om Christer.Mycket sympatisk o tillmötesgående.Men framför allt mkt kunnig.
    Britt-Marie A
    • Askim- Välenkolonin nedre området
    sålde sin stuga med hjälp av Christer von Hauswolff en del av Helins Mäklarbyrå
    Hej! Tack för förtroendet att hjälpa dig med försäljningen och de fina orden.

• 2019-03-09
    Sålt ett bostadsrättsradhus 104kvm i Lindome Bra kännedom om objektet och område. Tillgänglig, bra bemötande och lyhörd.
    Axel S
    • 4:a
    • 105.0 m²
    • Gastorp

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte