Christer von Hauswolff

Christer von Hauswolff

Christer von Hauswolff är mäklare på Helins Mäklarbyrå

Christer von Hauswolff har varit registrerad mäklare sedan 1991-08. Christer von Hauswolff har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-04 och har fått 36 omdömen med ett betyg på 4.6. Christer von Hauswolff har haft 5 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 36 Läs vad Christer von Hauswolff

• sålde sin stuga med hjälp av Christer von Hauswolff en del av Helins Mäklarbyrå
    • Askim - GFA
    2021-05-03
    Vi har sålt en stuga i Askim, A -omr. Vi är helnöjda med Christer som mäklare.
    • Billdal
    2020-10-03
    Försäljning av kolonistuga. Kompetent mäklare som är väl insatt i villkoren runt kolonistugor. Speciellt uppskattade vi hans lyhördhet för våra önskemål runt försäljningen. Toppenbetyg således!
    • Billdal
    2020-10-02
    Vi sålde ett koloni hus i Billdal. Mäklaren skötte affären till full belåtenhet. Passade tider för besök och vinst av huset. Han kan varmt rekommenderas. Ann-Charlotte
    2020-06-01
    Proffesionellt, effektivt och sympatiskt bemötande till båda parter vid försäljning av vår kolonistuga.
    • Torpakolonin
    2020-05-22
    Gag har sålt min kolonistuga!
    Christer är en utmärkt mäklare, trygg, lugn och pålitlig! Ett proffs, en fin man!
    Mvh Annie Jansson
  • köpte sin stuga med hjälp av Christer von Hauswolff en del av Helins Mäklarbyrå
    2020-05-11
    Toppar min lista ihop med Ulrika Larsson på Svensk Fastighetsförmedling.
    Tack Erik! Kul att bli jämför med en annan duktig mäklare det var förstagången!!! Christer von Hauswolff
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Christer von Hauswolff en del av Helins Mäklarbyrå
    • Hisings Backa - Backadalen
    2019-12-06
    Jag har sålt en bostadsrätt i Göteborg Hisings Backa.

Jag blev bemött på ett fantastiskt sett, jag köpte nämligen lägenheten utav en person som hade Christer som mäklare under dennes försäljning.
    Jag kollade runt och jämförde ett flertal olika mäklarbolag, men Christer på Helins blev det självklara valet i slutändan.

Förväntningarna var höga men i slutändan så blev det nästan för bra.

Jag är jätte nöjd jag kan och kommer verkligen att rekommendera Helins.
    Tack Marcus! Alltid trevligt att sälja fina lägenheter. Tror nog att ditt arbete med att renovera lägenheten också hjälpte till! Christer von Hauswolff
    • Ruddalen
    2019-12-06
    Mycket trevlig och kunnig mäklare.
    Som sålt vår bostadsrätt till högsta belåtenhet.
    Rekommenderar varmt Helins och Christer som mäklare.
    Hej! Väldigt fin lägenhet så det var vara trevligt att hjälpa er med försäljningen. Christer von Hauswolff
    2019-11-05
    Smidigt och lätt med rak och klar kommunikation vilket har värdesatts högt.
    Ibland gör det väldigt snabbt. Lycka till med husjakten. Christer von Hauswolff
    • Askim- Välenkolonin nedre området
    2019-09-18
    Sålt en stuga på Välen. Har bara positivt att säga om Christer.Mycket sympatisk o tillmötesgående.Men framför allt mkt kunnig.
    Hej! Tack för förtroendet att hjälpa dig med försäljningen och de fina orden. Christer von Hauswolff