Alla kategorier Cafe Halland Halmstad Hello Take Away

Brogatan 6, 302 43 Halmstad — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Hello Take Away

• Nathalie O
    Nathalie O skrev om Hello Take Away
    Älskar deras iste och mackor med brieost och salami. Mysigt att sitta på men lite trångt kring lunch. Trevligt bemötande och fräsch miljö
  • Tim V
    Tim V skrev om Hello Take Away
    Har endast varit inne en gång och provat en baguette med kyckling och curryröra, - som var riktigt god! Men miljön som rådde under besöket kändes för min del inte alls angenäm. Ingen hade torkat av, eller kom och torkade av, bordet som jag och sällskapet satte oss vid. Det var trångt, och man fick ingen matro alls när man ständigt fick flytta sig för att folk skulle kunna komma in/ut. En kvinna hade t.o.m. lyckats tränga in en stor barnvagn som hon knappt kom ut med igen. Alla ska väl ha rätt att köpa mat, men jag har faktiskt ingen större lust att återkomma till ett matställe där jag bara vill äta klart så fort som möjligt så att jag kan springa ut.

Företagets webbplats borde dessutom tittas över ordentligt, men det ser jag inte som nåt större problem.
  • Gabriella H
    Gabriella H skrev om Hello Take Away
    Helt underbara sallader! Bästa och fräschaste stället i hela Halmstad.
  • Lisa E
    Lisa E skrev om Hello Take Away
    Ett bra lunchställe med massa olika gott att välja mellan. T.ex. bakad potatis, panini, pajer m.m. När man har bråttom och bara vill ta något snabbt på vägen eller när man har tid men ändå vill sitta och äta eller fika på ett trevligt och mysigt ställe.
  • Emmeli S
    Emmeli S skrev om Hello Take Away
    Bra luchställe om man har lite brottom

Brogatan 6, 302 43 Halmstad