Hembad Sverige AB

Hembad Sverige AB

Ring 020-058 40 00 www.hembad.se
4.1

Välkommen till Hembad! Vi är din specialist på Våtrum- och Badrumsrenoveringar. Hos oss hittar du våra badrumsspecialister och projektledare som hjälper dig på vägen mot ditt nya badrum. Vi tar hand om arbetet från början till slut vilket innebär att vi river, bygger upp, installerar tätkikt, monterar matta eller kakel, vvs,...

16 omdömen om Hembad Sverige AB

Adam Sebastian W
Skrev om Hembad Sverige AB

Totalrenovering av badrum. Grym service, supernöjd med resultatet. Speciellt nöjd med projektledningen, att slippa styra i renoveringen själv. Rekommenderas!

Svar från Hembad Sverige AB

Tack för förtroendet och rekommendationen Adam! Vi hoppas du kommer trivas i ditt nya badrum i många många år framöver, det blev jättefint! Ha en skön sommar!

EMELIE W
Skrev om Hembad Sverige AB

Bra företag och bra bemötande mot sina kunder :)

ROBIN D
Skrev om Hembad Sverige AB

Satte olovligen upp stor reklam precis vid vägen på min tomt.

Göran J
Skrev om Hembad Sverige AB

Renovering av badrum. Hantverkarna som de hade gjorde ett bra jobb och det färdiga badrummet blev som på skisserna.

Viola D
Skrev om Hembad Sverige AB

Helrenovering av badrummet. Jag är på alla sätt nöjd med allt. Vill ge ett extra plus för det tillmötesgående sätt de har med problemlösning och förklaring då man själv inte haft så bra koll. Rekommenderar dessa varmt.

Yngve G
Skrev om Hembad Sverige AB

Renoverat 37 års gammalt badrum Mycket proffsigt Anmälde intresse på tisdag ,blev kontaktad efter en 1/2 timme bokade möte på torsdag,arbetet började på måndag ,efter 3 veckor och 3 dagar var jobbet slutfört,slut besikning 2 dagar senare Mycket bra personal på alla arbetsgrupperna och mycket bra bemötande från Hembad Helnöjd!

Linus M gillar detta
Elisabeth H
Skrev om Hembad Sverige AB

Totalrenovering av badrum. Säljarna var väldigt trevliga och på. Det mesta funkade flexibelt och utan krångel. Men vi känner oss lite lurade då offerten omfattade tjänster som sedan inte de ansåg behövdes göras. Men vi fick ändå betala för det! Så lite lurade känner vi oss ändå. Det som gjordes blev väldigt bra. Fick tvinga tillbaka hantverkarna för att göra det sista som de inte gjort självm

Peter B
Skrev om Hembad Sverige AB

Jag är helt utmärkt med utfört arbete, det var två badrum och en tvättstuga, det var däremot problem med totalentreprenad, men rena rama arbetet var ok. Det som är ett större problem är att jag kontaktat Hembad flera gånger, men trots detta har jag hittills på ett drygt år inte fått alla intyg, Garantibevis, VVS-intyg, GVK-intyg och nu håller vi på att sälja vårt hus och jag har återigen informerat dem om att det blir visning om några dagar och i så fall är det ännu brådskande nu, men ingen reaktion från Hembad på en vecka...

Anita H
Skrev om Hembad Sverige AB

Renovering av badrum. Trevligt bemötande. Tog lång tid Kostsamt men det blev praktiskt och fint badrum Utförlig inf av projektledaren Lista ned telefon nr till olika yrkesmän Jag är nöjd med renoveringen

Linus M gillar detta
Maria J
Skrev om Hembad Sverige AB

Jag renoverade badrummet. Jag är mycket nöjd med resultatet. Det blev försenat till en börja,. Men när arbetet väl kom gång fingerade det utan problem. Jag upplever att servicen var bra och fick ett trevligt bemötande av kunniga personer.

Alexander D
Skrev om Hembad Sverige AB

Bästa servicen och ett flytande koncept som passade oss.

Anders J
Skrev om Hembad Sverige AB

Renovering av badrum. Jag blev bemött bra av säljarna som var här. Mycket bra hantverkare gjorde ett fint jobb. det man klaga på att jobbet tog 7-8 veckor . det tog lång tid mellan att hantverkarna var här och jobbade men när dom var på plats gick jobbet bra.

Per Ä
Skrev om Hembad Sverige AB

Lyhörda och lätta att ha att göra med. Ett par problem tillstötte under arbetets gång - det löste Hembad på ett mycket professionellt sätt, ingen diskussion, utan rätt och slätt: "Det fixar vi!"

Torbjörn T
Skrev om Hembad Sverige AB

Nytt badrum med bastu. De var väldigt flexibla med att tillgodose våra önskemål. I det stor hela blev vi mycket nöjda med resultatet.

Per A
Skrev om Hembad Sverige AB

Bra och snabb service, proffsigt agerande med en mycket hög servicenivå

Anders P
Skrev om Hembad Sverige AB

Ett företag som verkligen ställer upp och har en professionell inställning till sina kunder. Kan verkligen rekommendera företaget. De har även bra priser jämfört med andra, tips fråga för en offert.