Alla kategorier Renovera badrum Dalarna Borlänge Hembad Sverige AB

Hembad Sverige AB

Maskinistgatan 8, 781 70 Borlänge — Visa karta

Välkommen till Hembad!

Vi är din specialist på Våtrum- och Badrumsrenoveringar.
Hos oss hittar du våra badrumsspecialister och projektledare som hjälper dig på vägen mot ditt nya badrum. Vi tar hand om arbetet från början till slut vilket innebär att vi river, bygger upp, installerar tätkikt, monterar matta eller kakel, vvs, måleri, asbest, el och mycket mer.

Har du fått en vattenskada eller har problem med fukt i badrummet så tar vi på hembad hand om detta också.

Visste du att badrumsrenoveringar är den typ av renovering som är mest lönsam när det kommer till att höja värdet på din bostad.
Välkommen att boka ett möte med en av våra badrumsspecialister eller be om en kostnadsfri offert.

Läs vad 10 kunder tycker om Hembad Sverige AB

• Elisabeth H skrev om Hembad Sverige AB
    Totalrenovering av badrum. Säljarna var väldigt trevliga och på. Det mesta funkade flexibelt och utan krångel. Men vi känner oss lite lurade då offerten omfattade tjänster som sedan inte de ansåg behövdes göras. Men vi fick ändå betala för det! Så lite lurade känner vi oss ändå. Det som gjordes blev väldigt bra. Fick tvinga tillbaka hantverkarna för att göra det sista som de inte gjort självm Läs mer
  • Peter B skrev om Hembad Sverige AB
    Jag är helt utmärkt med utfört arbete, det var två badrum och en tvättstuga, det var däremot problem med totalentreprenad, men rena rama arbetet var ok. Det som är ett större problem är att jag kontaktat Hembad flera gånger, men trots detta har jag hittills på ett drygt år inte fått alla intyg, Garantibevis, VVS-intyg, GVK-intyg och nu håller vi på att sälja vårt hus och jag har återigen informerat dem om att det blir visning om några dagar och i så fall är det ännu brådskande nu, men ingen reaktion från Hembad på en vecka nu. Jag vill inte sälja huset under pris pga Hembads lågsamma administration. Hoppas att jag får intygen innan visningen. Läs mer
  • Anita H
    Anita H skrev om Hembad Sverige AB
    Renovering av badrum. Trevligt bemötande. Tog lång tid
    Kostsamt men det blev praktiskt och fint badrum
    Utförlig inf av projektledaren
    Lista ned telefon nr till olika yrkesmän
    Jag är nöjd med renoveringen Läs mer
  • Maria J skrev om Hembad Sverige AB
    Jag renoverade badrummet. Jag är mycket nöjd med resultatet. Det blev försenat till en börja,. Men när arbetet väl kom gång fingerade det utan problem. Jag upplever att servicen var bra och fick ett trevligt bemötande av kunniga personer. Läs mer
  • Alexander D
    Alexander D skrev om Hembad Sverige AB
    Bästa servicen och ett flytande koncept som passade oss. Läs mer
  • Anders J skrev om Hembad Sverige AB
    Renovering av badrum. Jag blev bemött bra av säljarna som var här. Mycket bra hantverkare gjorde ett fint jobb. det man klaga på att jobbet tog 7-8 veckor . det tog lång tid mellan att hantverkarna var här och jobbade men när dom var på plats gick jobbet bra. Läs mer
  • Per Ä skrev om Hembad Sverige AB
    Lyhörda och lätta att ha att göra med.
    Ett par problem tillstötte under arbetets gång - det löste Hembad på ett mycket professionellt sätt, ingen diskussion, utan rätt och slätt: "Det fixar vi!" Läs mer
  • Torbjörn T skrev om Hembad Sverige AB
    Nytt badrum med bastu.
    De var väldigt flexibla med att tillgodose våra önskemål.
    I det stor hela blev vi mycket nöjda med resultatet. Läs mer
  • Per A skrev om Hembad Sverige AB
    Bra och snabb service, proffsigt agerande med en mycket hög servicenivå Läs mer
  • Anders P skrev om Hembad Sverige AB
    Ett företag som verkligen ställer upp och har en professionell inställning till sina kunder. Kan verkligen rekommendera företaget. De har även bra priser jämfört med andra, tips fråga för en offert. Läs mer

Maskinistgatan 8, 781 70 Borlänge