Alla kategorier Snickare Södermanland Katrineholm Hembagarns Konditori i Katrineholm AB

Hembagarns Konditori i Katrineholm AB

Köpmangatan 22, 641 30 Katrineholm — Visa karta

SKOGVAKTARVÄGEN 2, 15147, SÖDERTÄLJE
Tommie Hjelms Bygg
Emil S:
Utför det som ska utföras till överenskommen kostnad. Håller tider.

Läs vad 2 kunder tycker om Hembagarns Konditori i Katrineholm AB

• Fredrik T
    Fredrik T skrev om Hembagarns Konditori i Katrineholm AB
    Det går nedåt, HB var välbesökt och ett bra café men nu har det gått åt skogen.

Besvikelse 1
    Beställde köttfärspaj åt mig och tjejen, 75 kr för en halfabrikatspaj med knappt en näve sallad och en fralla.
    trodde nästan det var ett skämt.

Besvikelse 2
    Jag hann nästan äta upp hela när tjejen upptäkte MÖGEL på sin paj.
    Upptagen från frysen dagen innan påstods det.
    Då tjejen tappat sugen på mat så vart hon inte erbjuden pengar tillbaks för "det var så besvärligt!" Utan vart erbjuden fikabröd för ca samma summa.

Besvikelse 3
    OM en sån här sak inträffar så borde man utan att ens be om det, få pengarna tillbaks UTAN att säga något, och dessutom bli erbjuden gratis lunch/ fika eller något. Men nej inte på Hembagarns för där är det för krångligt och snålt.
    Inte kom chefen fram och bad om ursäkt heller.

Önskar att jag var en sån kund som orkar kräva saker och bli arg när sånt här inträffar.

Aldrig mer hembagarns för oss i alla fall.
  • Anna R
    Anna R skrev om Hembagarns Konditori i Katrineholm AB
    Litet men snyggt. Modern stil med b.la. högre golv i ena delen av lokalen. Uteservering, väldigt god varm choklad. Himmelska mackor som är jättefärska. Väldigt utbud av olika kakor och bakelser. Enda minuset är den neutrala personalen - inte otrevliga, men inte direkt trevliga heller. Klar rival till Sultans.

Köpmangatan 22, 641 30 Katrineholm