Alla kategorier Hifi Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Hembiobutiken

Hembiobutiken

Ynglingagatan 15, 113 47 Stockholm — Visa karta

Komplett utbud för er hemmabio med snabba leveranser och kompetent rådgivning.

Läs vad 2 kunder tycker om Hembiobutiken

• Fredrik J skrev om Hembiobutiken
    Omständig reklamationsprocess och kommunikationsvägar. När jag fått en uppdatering och svarat så kan jag inte skriva något mer i flödet förrän de svarat igen. Väldigt beklagligt att de håller benhårt i deras garanti (plus dock för tre-årig garanti) då jag anmält en reklamation 6 dagar över garantitiden. Givetvis har de inte skyldighet, men väl stelbent och inte särskilt kundvänligt. Än mer trist då felet varit en tid men jag missat helt att ta tag i det i tid och de gick enbart på anmälningsdatum, såklart! Läs mer
  • Johan E
    Johan E skrev om Hembiobutiken
    Var inne spontant och köpte en projektor och duk. De har bra priser och man kan förhandla fram paketpris på sakerna. Blev trevligt bemött men de saknade den där nördiga expert kunskapen som jag vill få när jag köper tekniska saker. Något dåliga rutiner vid leverans när det blivit tillverkningsfel hos leverantören och jag själv som kund behöver ringa flertalet gånger för att få denna info om varför min produkt inte kan levereras. Ger ett minus också för deras öppet tider. Läs mer