Alla kategorier Homestyling Skåne Malmö Hemisfär AB

Hemisfär AB

Systerlottsvägen 6, 218 47 Bunkeflostrand — Visa karta

Hemisfär AB är nu en av de ledande homestylingaktörerna i Skåne. Vi är en komplett tjänsteleverantör inom homestaging och erbjuder inte bara styling utan även kringliggande tjänster såsom renovering och mäklarfotografering. Med ett brett kontaktnät i ryggen, kan vi även förmedla kontakt till flytt- samt städhjälp för dig som ska sälja din bostad.

Vår styrka är att förmedla en inbjudande, hemtrevlig känsla i din bostad och vi jobbar alltid nära dig som kund. Tillsammans skräddarsyr vi en lösning, speciellt anpassad för dig och din bostad. Förutom homestaging, som är grunden i företaget, ser vi till så du får maximalt betalt för din bostad med en lång rad funktionella tjänster. Det gör att du kan koppla av och fokusera på ditt nya hem samtidigt som vi visar din bostad från sin bästa sida.

Hör av dig redan idag!
Öppet just nu
Lör-Sön: 10:00-15:00

Läs vad 64 kunder tycker om Hemisfär AB

• Eva W
    Eva W skrev om Hemisfär AB
    Superfin styling av vår lägenhet! Mycket trevligt bemötande, stort engagemang, kunnighet och säkert val av accessoarer som lyfte hela intrycket. Tusen tack, kan verkligen ge de bästa rekommendationerna. Läs mer
  • Caroline G
    Caroline G skrev om Hemisfär AB
    Professionellt bemötande, hög kvalitet på möbler, snygg design. Mycket nöjd! Möblering framhävde det positiva med lägenheten. Läs mer
  • Christian T
    Christian T skrev om Hemisfär AB
    Jag köpte en komplett styling inför försäljning av min lägenhet.
    Anna var hjälpsam och tillmötesgående under hela tiden. Hon utförde jobbet proffessionellt och utan några konstigheter.
    Lägenheten är ca 110kvm och 3 rum. Stylingen var klar på knappt 2 dagar och det blev snyggt och hon hängde även upp belysning som fattades.
    Under processen fick jag bra rådgivning om vad jag skulle tänka på.
    Priset var väldigt konkurrenskraftigt och jag skulle inte tveka på att använda deras tjänster igen. Läs mer
  • Therese E
    Therese E skrev om Hemisfär AB
    Jag fick ett väldigt bra bemötande av Anna. Hon gav mig bra tips på hur jag kan styla min lägenhet inför fotografering och visning. Tex. Vad jag skulle ta bort, personliga föremål etc och tipsa om vad jag kunde köpa för att piffa till. Jag tog till mig Annas rekommendationer och har handlat på IKEA och blommor på Plantagen. Jag är tacksam för dessa tipsen och tror att det kommer att gynna min kommande försäljning. Läs mer
  • Per M
    Per M skrev om Hemisfär AB
    Professionellt bemötande från början till slut. Själva stylingen var mycket lyckad. Kan verkligen rekommenderas! Läs mer
  • Erika N
    Erika N skrev om Hemisfär AB
    Fick en stylingkonsultation av min tvåa inför försäljning. Anna kändes kreativ, proffsig och förtroendeingivande, gav många bra rekommendationer och förslag till hur jag skulle styla. Jag rekommenderar Anna varmt! Läs mer
  • Pauline L
    Pauline L skrev om Hemisfär AB
    Över förväntan, homestagingen blev otroligt snygg. Hemisfär är superproffsiga! Mäklaren och forografen blev mkt imponerade. Läs mer
  • Daniel R
    Daniel R skrev om Hemisfär AB
    Jag anlitade Anna genom min mäklare för att ge mig råd och rön på vad jag var tvungen att fixa i min lägenhet innan jag ska ha en fotograf över för att fixa bilder till min botadsannons.

Anna är fantastiskt bra på det här med homestyling, vilket jag är långt ifrån bra på. Så alla tips jag fixk tog jag till mig och ska fixa allt så gott jag kan.

Jag kan varmt rekommendera hennes företag. Läs mer
  • Hannes B
    Hannes B skrev om Hemisfär AB
    Vi träffade Anna från Hemisfär. Det var ett givande och trevligt möte med högt tempo och många genomtänkta åsikter och god smak. Vi följde många av hennes råd, men inte alla. Resultatet blev mycket fina fotografier!
    Att anlita en home-stylist innebar för oss mycket jobb efter besöket för att göra lägenheten redo, men vi känner att tiden var väl investerad! Läs mer
  • Marwan A
    Marwan A skrev om Hemisfär AB
    Fantastiskt service, utmärkt smak och design, väldigt service minded, jättefina produkter och möbler topp bemötande jättenöjd Läs mer
  • Per F
    Per F skrev om Hemisfär AB
    Jag fick verkligen superbra och enkla tips på vad jag kunde göra för att skapa en mysigare och mer attraktiv lägenhet inför försäljning. Rekommenderar Hemisfär till alla som vågar låta ett proffs guida när det gäller inredning och möblering. Läs mer
  • Peter N
    Peter N skrev om Hemisfär AB
    Mycket trevligt bemötande , var först skeptisk men efterhand som vi följe råden så insåg vi hur rätt det är att följa stylingexperterna . Läs mer
  • Sara
    Sara skrev om Hemisfär AB
    Anna som var hos oss gav tips på hur vi kunde stayla hemmet inför en fotografering för försäljning av huset. Mötet upplevdes som väldigt positivt, hon var rak och ärlig i sina samtal om vad som kunde förbättras. Gav tips som vi aldrig själv tänkt på och vi är övertygade om att det som vi lagt ner i tid och pengar kommer betalas tillbaka i form av fler intressanter på visningarna. Kan verkligen rekommenderas. Läs mer
  • Amanda E
    Amanda E skrev om Hemisfär AB
    Otroligt tillmötesgående och flexibelt förhållningssätt. Processen har känts trygg från första början. Vi gick igenom stylingen i lägenheten, jag lämnade mina nycklar och några dagar senare hade jag en helt ny lägenhet!
    Är verkligen nöjd med allt! Läs mer
  • Carola S
    Carola S skrev om Hemisfär AB
    Tack Anna, för en snygg och proffesionell styling av min lägenhet inför fotograferingen !

Kan verkligen varmt rekommendera henne.
    En duktig tjej som med lättsamhet, och ett gott öga snabbt ser vad som är rätt o fel.
    Dessutom är hon trevlig, och lättsam.
    Slutresultatet blev så fint !!! 👍😊 Läs mer
  • Karina B
    Karina B skrev om Hemisfär AB
    Rekommenderas! Vi anlitade Hemisfär när vi sålde vår bostad i Malmö. Det var enkelt att kommunicera med Anna och allting gick snabbt och utan problem, trots att vi satt i Stockholm och hann knappt träffa henne. Vi var mycket nöjda med homestylningen! Läs mer
  • Christoffer O
    Christoffer O skrev om Hemisfär AB
    Mycket proffsig stylingkonsultation av trevlig stylis,.saklig och rakt på sak. Kan definitivt rekommenderas. Läs mer
  • Lasse L
    Lasse L skrev om Hemisfär AB
    Värt varenda krona för mkt bra styling inklusive flytt och städhjälp. Till er gives 7000 solar som kanske Bengt Frithiofsson skulle ha sagt med ett smile. Läs mer
  • carmen e
    carmen e skrev om Hemisfär AB
    Mycket trevlig och kunnig perdonsl Läs mer
  • Johanna L
    Johanna L skrev om Hemisfär AB
    Hjälp med att styla min bostadsrätt inför försäljning. Trevligt o effektivt bemötande från start och framåt. Tydlig och rak. Det blev väldigt snyggt resultat så jag är nöjd. Läs mer
  • Yvonne W
    Yvonne W skrev om Hemisfär AB
    Efter inledande konsultation bestämde vi oss för att gå vidare med styling. Hon var professionell, respektfull, lätt att samarbeta med och inspirerande. Vi är väldigt nöjda. Läs mer
  • Lars R
    Lars R skrev om Hemisfär AB
    Helnöjd med homestagingen. Modernt och hemtrevligt. Övertygad om att detta bidrog till att vår lägenhet såldes så snabbt. Läs mer
  • Richard L
    Richard L skrev om Hemisfär AB
    Fantastiskt bra ideer, genomförande och resultat. Jag kan varmt rekommendera Anna, klockrent!!! Läs mer
  • Claus
    Claus skrev om Hemisfär AB
    Samarbetet var perfekt. Inredningen blev modernt och snyggt.
    Kontakten med förtaget var vänligt, kompetent och konstruktivt. Läs mer
  • Ulrika N
    Ulrika N skrev om Hemisfär AB
    Anna kom och hjälpte oss med stylingtips inför fotografering i samband med försäljning av vårt hus. Jättetrevlig tjej som var rak och ärlig och gav mycket handfasta tips och idéer. Upplever att Anna levererade mer än vi hade förväntat oss. Svarade på frågor, var lätt att kommunicera med. Vi är nöjda och glada och skall följa råden vi fick av Anna. Hon utstrålade säkerhet och intresse för sitt arbete och oss.
    Vi har dock ingen erfarenhet av stylister sedan tidigare men kan varmt rekommendera Anna.
    Stort Tack!! Läs mer
  • Nicolas C
    Nicolas C skrev om Hemisfär AB
    Tycker att jag har fått en härligt bemötande från första kontakt. Vi hittade en tid som passade både rätt snabbt och sedan fick vi bra med info om vad vi skulle förbereda införa fotograferingen. Bilderna blev jättebra samt att det var en himla bra bemötande och samarbete under bildtagningarna. Läs mer
  • Henrik M
    Henrik M skrev om Hemisfär AB
    Anna överträffade alla mina förväntningar och lyckades t.om impa rejält på min syster (och det är inte lätt!). Mycket proffsigt bemötande, bra ideer, lätt att komma överens med och väl värt varenda krona. Lägenheten såldes med budgivning bara några dagar efter första visningen.

Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Helen N
    Helen N skrev om Hemisfär AB
    Hemisfär har byggt en fantastisk mässmonter till Ystadbostäder. Uppdraget var att ta fram en monter där upplevelsen skulle vara att mässbesökaren satt på en balkong och tittade ut över Ystads takåsar och havet. Det blev inte bara bra det blev bättre än bra. Kundbemötandet var långt överförväntan. Vi kommer att fortsätta att jobba med Hemisfär i liknande och flera framtida uppdrag och vi rekommenderar alla att prova firman de löser allt. Läs mer
  • Caroline L
    Caroline L skrev om Hemisfär AB
    Anna från Hemisfär sprudlar av ideer. Hon är varm och lättsam som person. Vi anlitade Anna när vi skulle sälja vår lägenhet. Hon stylade den och vi hyrde möblerna under visningstiden. Efter 2 dagar var lägenheten såld tack vare att Anna gjorde den oemotståndligt vacker. Läs mer
  • Maria J
    Maria J skrev om Hemisfär AB
    Superproffsig! Trendsäkert och vet verkligen hur man " lyfter" fram bostaden. Läs mer
  • Oskar P
    Oskar P skrev om Hemisfär AB
    Snabbt, smidigt och superfin styling till bra pris som definitivt bidrog till högre försäljningspris på min bostadsrätt! Tack till Anna för utmärkt jobb! Läs mer
  • Håkan B
    Håkan B skrev om Hemisfär AB
    Hjälp med styling av mitt hus inför försäljning. Väldigt bra bemötande och slutresultat. Läs mer
  • Tomas F
    Tomas F skrev om Hemisfär AB
    Vi köpte en helstyling av en villa av Hemisfär inför vår försäljning.

Det var över lag mycket lätt att jobba med Anna på Hemisfär. Hon kom snabbt ut och tittade och kunde anpassa sina tider så att vi enkelt kunde komma igång. Under arbetets gång kom vi med mycket feedback som vi fick gehör för vilket gjorde att vi blev nöjda med slutresutatet.

Hemisfär har mycket fina möbler för en styling och vi fick vackra miljöer uppbyggda. Våra köpare kommenterade att stylingen verkligen hade underlättat för dem att föreställa sig hur det kunde vara att bo i huset och att den hade gett dem inspiration inför möbleringen. Läs mer
  • Conny S
    Conny S skrev om Hemisfär AB
    Bra kommunikation och professionellt utförande.
    Allt flöt på fint och gav önskat resultat! Läs mer
  • Martin J
    Martin J skrev om Hemisfär AB
    Hemisfär gjorde ett kanonjobb och skapade en stilfull och mysig styling.
    Anna var mycket professionell och trevlig.
    Vi använder oss gärna av Hemisfär igen. Läs mer
  • Aleks P
    Aleks P skrev om Hemisfär AB
    Jag tyckte att Hemisfär skötte det väldigt bra.
    stylingen blev suverän och det gick väldigt snabbt.
    Rekommender dem starkt Läs mer
  • Bengt S
    Bengt S skrev om Hemisfär AB
    ja sålde min trea på möllan i malmö och hemisfär stajlade, tror de höjde priset med 200.000......extremt nöjd med anna på hemisfär

mvh bengt sannar Läs mer
  • Babak V
    Babak V skrev om Hemisfär AB
    Anna gjorde en fantastisk fin styling som höjde värdet på vår bostad är vi övertygade om. Väldigt kunnig och lyhörd som vi dessutom vill anlita för vår nya bostad. Läs mer
  • Peter S
    Peter S skrev om Hemisfär AB
    Jag kan bara säga att Anna rockar. Under min tid som mäklare har jag träffat många inredare och enligt mig så är Anna mycket kunnig i ämnet. Anna har en bra känsla att lyfta fram bostadens fördelar och kvalitéer. Till sist vill jag lyfta fram Annas proffsighet, hon håller det hon lovar och lite till. Jag ger Anna 5 stjärnor! Läs mer
  • Susanne L
    Susanne L skrev om Hemisfär AB
    Toppen konsultation och grymma bilder på min lägenhet som såldes till ett fantastiskt pris, rekommenderas å det varmaste! Suz, nöjd säljare. Läs mer
  • Daniél M
    Daniél M skrev om Hemisfär AB
    Grym styling. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Anna Å
    Anna Å skrev om Hemisfär AB
    Vi var mycket nöjda med Hemisfärs styling av vårt hus. Anna kan skapa fantastiska rum med sin styling och fotografier. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Bella I
    Bella I skrev om Hemisfär AB
    Vi kan verkligen starkt rekommendera Hemisfär AB. Vi har sedan ett tag tillbaka ett samarbete med Anna och trivs super bra med det. Läs mer
  • Anders  N
    Anders N skrev om Hemisfär AB
    Kan ge alla mina varmaste rekommendationer! Grymt duktiga och pålitliga.
    Använder dem i flera affärer!
    Anders Nilsson, fastighetsmäklare Bjurfors Läs mer
  • Johanna G
    Johanna G skrev om Hemisfär AB
    Hemisfär är mycket proffsiga och har ett bra öga för detaljer. Är övertygad om att stylingen från dom höjde värdet på bostaden. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Isabell O
    Isabell O skrev om Hemisfär AB
    Jag har använt mig av Hemisfär i samband med en lägenhetsförsäljning och är mycket nöjd. Hela processen sköttes professionellt och jag är övertygad om att stylingen var en bidragande faktor till att försäljningen kändes så lyckad och bra. Läs mer
  • Pontus S
    Pontus S skrev om Hemisfär AB
    Hemisfär fick ett annorlunda och utmanande uppdrag av oss.
    Vi tog fram ett nytt sortiment av möbler och behövde även producera bilder till hemsida och broschyrer.
    Hemisfär var med i design och produktutveckling och tog sedan fullt ansvar för uppbyggnad av miljö i studio, fotografering och produktion av broschyrer.
    Från dag ett till asvlut och leverans av projektet vad Hemisfär an entusiastisk och kreativ kraft som bidrog med passion och mycket know-how inom skandinavisk inredning. Läs mer
  • Bo Rutger K
    Bo Rutger K skrev om Hemisfär AB
    Hjälp med inredning av rum på äldreboende.

Hemisfär stod för såväl för planering o inköp
    av inredningen samt iordningställande. Läs mer
  • Sandra S
    Sandra S skrev om Hemisfär AB
    Min lägenhet såldes utan visning och en bra bit över mitt utgångspris! Detta tack vara Anna's fantastiska styling. Väldigt professionell och hon har ett lika bra öga för detaljer passande fotografering som visning (även om jag nu inte behövde det sistnämnda)! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Hemisfär AB
    Anna på Hemisfär hjälpte oss att ta fram bilder och layout för en broschyr för en ny möbelserie. Förutom ett utmärkt "no-bullshit" jobb, dvs klart och koncist utifrån kloka bra åsikter, bidrog hon med kloka tips för att utveckla produkterna vidare. Kan varmt rekommendera henne. Läs mer

Systerlottsvägen 6, 218 47 Bunkeflostrand