Matextra post & spel Gullmarsp

Matextra post & spel Gullmarsp

Ring 08-91 70 60 www.sabis.se
1.0

Sabis - Stockholmarnas eget matföretag med butiker, restauranger, konferens och catering.

3 omdömen om Matextra post & spel Gullmarsp

Stefan
Skrev om Matextra post & spel Gullmarsp

Rätt bra läge efter man har varit på jobbet men jag håller med Tobbe O, personalen är väldigt oprofessionell, en skallig man med glasögon vid kassan tog och var allmänt passiv aggresiv angående min lukt och mitt 'luktsinne' efter mina 8 timmar på rosteriet.

Tobbe O
Skrev om Matextra post & spel Gullmarsp

Jag tycker stället är rätt okej att handla på, men personalen är överlag väldigt oservicemindad. De utav personalen som är bra får sägas utgöra enstaka undantag. Hade det inte varit för personalen hade mitt betyg kunnat bli högre, men nu är det som det är med dem, därav mitt låga betyg. Absolut inte mer än 1,5 i betyg ger jag.

Anders I
Skrev om Matextra post & spel Gullmarsp

Vi Sabis Gulmarsplan 1. Priser. Dyrt ! Förvånansvärt dyrt med tanke på läge. Plockräkor 149:- kg ! Skulle inte tro det ! 99, 109, t.o.m 119 kg men inte 149 ! Jag menar .. har man bolaget precis bredvid så borde man kunna hålla lite bättre priser. 2. Service/frågor ? Nja.. om man frågar någon av cheferna eller de gamla stötarna kan man få ett vettigt svar, men snärttorna i 20-25 åldern kan knapt se skillnad på blomkål och broccoli. 3. Utbud. Godkänt. Det mesta finns,men det finns faktiskt mer fisk än lax, torsk och...