The Body Shop

3.4

5 omdömen om The Body Shop

Kajsa E
Skrev om The Body Shop

Har blivit smått beroende deras Body butter med hallon som absoluta favoriten i sommar. Trevlig personal som alltid frågar om man behöver hjälp. Riktigt bra butik.

Sigge K
Skrev om The Body Shop

body shop är en bra affär, men sunda värderingar. Det finns inget annat ställe med lika bra produkter, utan bland annat palmolja. Det känns tryggt att handla där. Dock är affären rätt liten och det är därför svårt att få ut lika mycket som hos en stor body shop.

Emmy W
Skrev om The Body Shop

Gillar en hel del av produkterna, och i just denna butik har jag haft positiva erfarenheter med hjälpsam men inte påflugen personal. Har lugnt kunnat titta runt innan jag undrat något.

Emma O
Skrev om The Body Shop

En riktigt bra affär då du ska köpa kropps och hudvårdsartiklar. Har själv ett antal och tycker de är oerhört bra och hyn mår väldigt bra när jag använder de. Väldigt bra presenttips kan du hitta där och varför inte ge bort make up rådgivning därifrån.

Sigrid K
Skrev om The Body Shop

Body shop har i vanliga fall ett bra utbus och stor service, men jag tycker inte att denna shoppen i forumgallerian når upp till samma høga status. De frågar før vissa om de kan hjælpa till, men nær man frågar dem kan de inte så mycket om sina produkter som man skulle ønska. Utbudet ær ganska litet, eftersom hela butiken ær liten, men jag tyckeræ ndå att de har fått med de viktigaste produkterna inom de olika områdena. Jag ær glad att de finns dær och visar upp det viktiga arbete arbete før bra arbetsvillkor, en global livsstil...