Alla kategorier Konditori Stockholms län Haninge Henkes Bageri AB

Läktvägen 137, 136 73 Vendelsö — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Henkes Bageri AB

• Magnus B
    Magnus B skrev om Henkes Bageri AB
    Bland rosiga bröd står lika rosiga försäljare och hälsar: god morgon, och frågar vad det ska vara. Om de haft mjöl på kinderna skulle det kunna vara som att komma in i ett avsnitt av kultprogrammet, Tårtan.

Med morgonsprucken basstämma brukar jag få fram en acceptabel beställning och påsarna fyllda med nybakat köpebröd.

Det var i vintras och jag hade ambition om en ny rutin kring brödet på lördagsmornarna. Om jag hade trott jag skulle bli ensam där i min nyvunna lördagssyssla trodde jag fel; för det liksom ringlade en stilla ström med hasande morgonpappor och morgonmammor ur husen i kvarteret; alla med nåt rosigt brödbaksinköp i sikte.
  • Ronny A
    Ronny A skrev om Henkes Bageri AB
    Snusprilla i brödet!
    Köpte frukostbröd och upptäckte en prilla i brödet. Fick tjugan tillbaka och knappt en ursäkt. Skandal!
  • Lisa N
    Lisa N skrev om Henkes Bageri AB
    Jalles är schysst för attdet är ett klassiskt bageri, inte massa extra tjafs. Har bra variation på bröd och underbara kardemummabullar. Stans bästa semlor. Nya ägare nu men bagarna är desamma.

Läktvägen 137, 136 73 Vendelsö