Hitta pappa

Hitta pappa

hittapappa.se
  • BadgeTwoYears

Har du eller en av dina föräldrar en okänd förälder? Kanske vill du veta vem din pappa, farfar eller morfar är? Jag kan hjälpa dig att ta reda på det – och ditt eget DNA visar vägen. Jag heter Johanna Lindh och driver DNA-detektivbyrån Hitta pappa. Med sju års erfarenhet – varav två som professionell DNA-släktforskare på heltid...

35 omdömen om Hitta pappa

Gull lena margareta K

Jag kan varmt rekommendera detta företag. Uppgiften löstes på det mest professionella sätt d.v.s. snabbt och skickligt och etiskt korrekt. Transparent kommunikation gjorde det möjligt att till viss del följa forskningsprocessen. Dessutom fick jag kontakt med delar av min okända familj (bror och brorsbarn), vilket inte gjorde saken sämre! Det var en stor upplevelse.

Svar från Hitta pappa

Tack så mycket för så fina ord! ❤️ Jag är så glad att jag kunnat hjälpa er hitta varandra!

Frida H
Skrev om Hitta pappa

Jag rekommenderar Johanna å det varmaste! Hon hjälpte mig att hitta min farfar och det var verkligen som att leta efter en nål i en hösta k! Johanna gav aldrig upp och med sin kunnighet och kreativitet hittade hon nya vägar som tillsist bar frukt. Jag är så tacksam för att ha fått nya underbara fastrar och kusiner, tack vare Hitta Pappa! 5stora stjärnor!

Svar från Hitta pappa

Tack Frida! Å, vad glad jag är att jag fått hjälpa er, och så kul att ni blivit så väl mottagna i er "nya" familj.

Camilla W
Skrev om Hitta pappa

Vi i föreningen Sollentuna släktforskare hade en DNA kurs/ workshop 13 april som leddes av Johanna Lindh . Kan verkligen rekommendera Johanna Lindh och hennes workshop för andra andra föreningar . Workshopen funkade mycket bra då Johanna är mycket kunnig och upplägget bestod av sex timmar , föreläsning blandat med live instruktioner på en stor skärm och många bra tips plus eget arbete för deltagarna .

Svar från Hitta pappa

Tack så mycket Camilla! Kul att det blev så lyckat! Ser fram emot att komma tillbaka.

Julia P
Skrev om Hitta pappa

Familjerätten hittade inte pappan men genom my Heritage och Johannas arbete så var det klart på en timme! Evigt tacksam !!!!

Svar från Hitta pappa

Tack för fina ord! Jag är så glad och förvånad att det gick så snabbt – det här kommer jag leva på hela veckan! 😁

Karin J
Skrev om Hitta pappa

Johanna är en skicklig DNA-detektiv som hjälpt till att hitta en okänd fader som vi i släkten letat efter i måååånga år. Rekommenderas starkt!

Tack Karin för en fin recension! ❤️

Fredrik H
Skrev om Hitta pappa

Efter letat och sökt efter någon som kunde hjälpa mig i mitt sökande efter min biologiska far. Fann jag Johanna och hemsidan Hitta pappa bestämde mig då att ta steget och ta kontakt. Bokade in ett första lära känna samtal redan vid den första kontakten byggdes det upp ett bra och tydligt förtroende.Johanna var väldigt tydlig och informativ och lyssnade in mina förväntning och berättade hur vi tillsammans kunde gå vidare även att hon i ett tidigt skeende var tydlig med ev kostnader. Under tiden som vi samarbetat har Johanna...

Svar från Hitta pappa

Tack Fredrik för en så utförlig och fin recension! Som jag ser det har vi hittat din pappa – det finns alltså bara ett spår att följa upp! Lycka till! ❤️

Joakim E
Skrev om Hitta pappa

Väldigt bra och effektiv hjälp för att få vetskap om min biologiska pappa, ett stort tack!

Svar från Hitta pappa

Tack Joakim, jag är så glad att jag kunde hjälpa dig!

Tess B
Skrev om Hitta pappa – DNA-släktforskning i Sverige och världen

Kan verkligen rekommendera dig till andra! Väldigt omtänksamma och vänlig, tusen tack för all hjälp och för allt du gör!

Tack Tess för ditt fina omdöme! ❤️

Linda G
Skrev om Hitta pappa – DNA-släktforskning i Sverige och världen

Väldigt proffsigt och trevligt bemötande. Jag är så glad för att jag fick hjälp med att få veta vem som var min morfars pappa.

Svar från Hitta pappa – DNA-släktforskning i Sverige och världen

Tack Linda! Jag är verkligen glad att jag kunde hjälpa dig!

Bertil S
Skrev om Hitta pappa – DNA-släktforskning i Sverige och världen

I min släkt fanns det en mer än 110-årig hemlighet som ingen tidigare hade lyckats lösa. Jag bestämde mig för att försöka lösa gåtan en gång för alla och tog kontakt med Johanna för råd och hjälp. Johanna var mycket tillmötesgående och hjälpsam. Utan Johannas kompetens och stora engagemang hade det inte lyckats. Johanna får mina varmaste rekommendationer!

Svar från Hitta pappa – DNA-släktforskning i Sverige och världen

Tusen tack Bertil för att ni valde att ta hjälp av mig och för detta fina omdöme! Jag är så glad att jag kunde hjälpa er.

Bengt B
Skrev om Hitta pappa – DNA-släktforskning i Sverige och världen

Personligt och trevligt. Lite väl mycket snack om kostnader. Släktträden alltför otydliga. Men den skriftliga bra.

Svar från Hitta pappa – DNA-släktforskning i Sverige och världen

Tack för ditt omdöme Bengt! Det kanske blev lite väl mycket snack om kostnader i och med att uppdraget växte i flera omgångar? Jag tar till mig av din upplevelse hursomhelst och har redan stramat upp informationen om priser på hemsidan. Tråkigt att du tycker att släktträden var otydliga. Jag ska fundera på hur jag kan förbättra dem i framtida uppdrag.

Maria B
Skrev om Hitta pappa – DNA-släktforskning i Sverige och världen

Johanna har varit mycket tillmötesgående, hjälpsam och flexibel. Hon har hjälpt oss få kontakt med släkt som vi inte hade en aning om fanns. Vi är evigt glada för detta! Rekommenderar varmt Johanna.

Svar från Hitta pappa – DNA-släktforskning i Sverige och världen

Tack Maria för dina fina ord och rekommendation! Jag är så glad att ni fått kontakt med er släkt.

Maria K
Skrev om Hitta pappa – DNA-släktforskning i Sverige och världen

Snabbt och trevligt bemötande. Johanna är klart proffs på sitt jobb. Om jag haft ekonomisk möjlighet så hade jag fortsatt vårt samarbete. Men tyvärr så var prislappen för hög och mitt fortsatta forskande inte tillräckligt intressant.

Svar från Hitta pappa – DNA-släktforskning i Sverige och världen

Tack Maria för ditt fina omdöme! ❤️ Jag tar till mig att jag borde tydliggöra mina slutpriser.

Mikael J
Skrev om Hitta pappa – DNA-släktforskning i Sverige och världen

Detta var mitt första steg för att söka kring mina rötter från Indonesien. Dvs samtalet med Johanna. Johanna gav mig fyra sökvägar och föreslog specifikt en. Eftersom det finns kopplingar för mig till Holland gav hon mig även tips om hur just holländska alternav. Just detta att se det.utifeån det perspektivet må hända vara enkelt att tänka sig till. Ja, om man är född med ettor och nollor i blodet. Nu är ju inte jag det så i min lilla värld oavsett utgång om så så växte den märkbart. Kanske enkelt för många . Johanna var...

Svar från Hitta pappa – DNA-släktforskning i Sverige och världen

Wow! Tack Mikael för så fina ord! ❤️ Som jag sa i vårt trevliga samtal så tar jag mig som regel inte an traditionella släktforskningsuppdrag där alla anor är kända (eller inte misstänks vara okända), speciellt inte när utlandet är involverat, men jag är superglad att jag kunde hjälpa dig lite på vägen i alla fall!

Roger E
Skrev om Hitta pappa – DNA-släktforskning i Sverige och världen

Detta var över förväntan. Johanna på detta företag är en snäll o bra människa som gör sitt bästa för att få ett gott resultat för sina kunder. Hon hjälpte mig att peka på tre bröder i en syskonskara via DNA som var möjliga att vara far till mig. När jag fick tag i faderskaps utredningen från 1965 så var det klart. namnet på en av bröderna fanns med i ett stycke där. Nu vet man sin historia och det är tack vare detta företag. Tack för gott utfört arbete. Mvh Roger Eriksson

Svar från Hitta pappa – DNA-släktforskning i Sverige och världen

Tack Roger för det fina omdömet! ❤️ Lycka till med dina nyfunna släktingar.

Josefin A
Skrev om Hitta pappa – DNA-släktforskning i Sverige och världen

Johanna hjälpte mig att hitta min biologiska pappa, hon jobbade snabbt och engagerat. Jag kan starkt rekomendera Hitta pappa om du behöver hjälp med att hitta en anhörig med hjälp av DNA! Stort tack Johanna! /Josefin

Tack för att du anlita mig Josefin! Lycka till med din nyfunna familj! ❤️

Maja S
Skrev om Hitta pappa – DNA-släktforskning i Sverige och världen

Tack Johanna för ditt engagemang!

Det var så lite! Tack Maja för ett fint betyg! ❤️

Liisa I
Skrev om Hitta pappa – DNA-släktforskning i Sverige och världen

Trevligt bemöttande, snabbt svar. Hade kanske inte så stora förväntningar på mitt fall men det hjälp som jag fick hjälpte mig komma till rätt resultat. Jag letade efter min okänd pappa i Finland, och brevmallarna som jag fick använde jag att skriva till min kusin och halvsyster för att ta DNA. Och jag tror att brevets formulering gjorde det att de båda svarade mig med positivt svar. Så jag hittade min pappa. Liisa Idman

Tack Liisa för fina ord! Jag är så glad att du hittat din pappa. ❤️

Anna T
Skrev om Hitta pappa – DNA-släktforskning i Sverige och världen

Johanna har från första stund varit engagerad i mitt fall, men varit väldigt noga med att både stämma av och informera mig löpande, vilket har gett en trygghet för mig som kund. Det är en känslomässig resa att leta efter en okänd far, och för mig har de löpande uppdateringarna varit viktiga. Gick också fortare än vad jag trott, eftersom hon startade ett samarbete med en norsk släktforskare. TACK Johanna och mina varmaste rekommendationer.

Svar från Hitta pappa – DNA-släktforskning i Sverige och världen

Tack Anna för fina ord och gott samarbete! ❤️ Kul att vi lyckades lösa en norsk släktgåta!

Fredrik A
Skrev om Hitta pappa – DNA-släktforskning i Sverige och världen

Johanna gjorde en otroligt snabb och effektiv efterforskning av min far, inte nog med att hon hittade vem min far är, blev jag bemött på ett proffsigt sätt, jag kunde ställa alla frågor utan att känna mig dum. Utöver detta hittade jag stöttning och support i mitt tillvägagångsätt att bemötta min far med informationen om att han hade en son, han inte kände till. Tack Johanna, det fanns ett liv före vårat möte och ett helt annat efter. Rekomendersd starkt!

Svar från Hitta pappa – DNA-släktforskning i Sverige och världen

Wow, vilka fantastiska ord! Jag gjorde din dag och nu gjorde du min! ❤️

Per Och Britta M
Skrev om Hitta pappa – DNA-släktforskning i Sverige och världen

Fick en fantastisk kontakt med Johanna. Hon beskrev på ett mycket proffessionellt sätt vad som kan förväntas och hur hon jobbar. På bara några dagar hade hon löst gåtan om vem som var morfar. Mycket tacksamma!

Tack, vilket jättefint omdöme! ❤️

Ulla W
Skrev om Hitta pappa – DNA-släktforskning i Sverige och världen

Jag blev rekommenderad av en vän att kontakta Johannna angående mitt sökande efter min farfars okände far . Johanna lyckades snabbt och proffsigt fastställa vem det var, så nu har jag äntligen kunnat fylla tomrummet i mitt släktträd. Jag blev bra bemött, och fick utmärkt rapport hur arbetet gjorts. Stort tack till Hitta Pappa!

Svar från Hitta pappa – DNA-släktforskning i Sverige och världen

Och stort tack till dig Ulla för att du anlitade mig! ❤️

Patrik W
Skrev om Hitta pappa – DNA-släktforskning i Sverige och världen

Bra tjänst. Förklarande, tillmötesgående och proffsig.

Svar från Hitta pappa – DNA-släktforskning i Sverige och världen

Tack så mycket för dina fina ord Patrick! ❤️ Jag var ju lite sen på att återkoppla till dig men har nu slipat ännu lite mer på mina rutiner!

Ida H
Skrev om Hitta pappa – DNA-släktforskning i Sverige och världen

Upplever att Johanna har engagerat sig och lagt mycket tid för att hjälpa mig. Hon har tipsat mig hur jag kan gå vidare själv. Har blivit vänligt bemött och kontakten har känts seriös och vänlig.. Jag fick information innan vi började att detta kunde bli svårt att hitta det jag sökte så det var jag medveten. Tycker ändå att vi kommit en bit på vägen . Ångrar inte att jag tog kontakt med Hitta pappa.

Tack Ida för din recension! All lycka till på vägen! ❤️

Nina Eva Marianne M
Skrev om Hitta pappa – DNA-släktforskning i Sverige och världen

Johanna är så trevlig och duktig. Hon hjälpte mig att hitta min pappa i USA Fantastisk på återkoppling o uppföljning Kan verkligen rekommendera att anlita henne 🤩

Det känns så bra att jag kunde hjälpa dig! Tack Nina! 🩷

Per Tommy Mikael E
Skrev om Hitta pappa – DNA-släktforskning i Sverige och världen

Hitta pappa lyckades att hitta min far och 4 för mig okända halvsyskon på bara några timmar. Löste på så sätt en fråga jag själv försökt lösa i många många år.

Svar från Hitta pappa – DNA-släktforskning i Sverige och världen

Tack Tommy! Så kul att du fått kontakt med dina syskon. Tack för att du litade på mig – min första kund! 🩷

Anette S
Skrev om Hitta pappa – DNA-släktforskning i Sverige och världen

Jag söker en syster och fick information om vad jag behövde göra, och hjälp med det tekniska jag inte kunde själv. Tyvärr hittade jag inte henne och jag har inte pengar att be någon hjälpa mej mer. Men den hjälp och kontakt jag fick vara 100% , snabba svar på mina frågor.

Svar från Hitta pappa – DNA-släktforskning i Sverige och världen

Tack för recensionen Anette! Syskon och barn är svåra att hitta tyvärr, då det krävs att de själva DNA-testat sig hos samma bolag som en själv. Fäder, farfäder, morfäder och andra anor är en annan femma. Vi får helt enkelt hålla tummarna för att din syster testar sig i framtiden. 🩷

Lars-Göran A
Skrev om Hitta pappa – DNA-släktforskning i Sverige och världen

Snabbt och effektivt .........................................................

Svar från Hitta pappa – DNA-släktforskning i Sverige och världen

Tack Lars-Göran! 🩷 Jag är så glad att jag kunde hjälpa dig.

Lena P
Skrev om Hitta pappa – DNA-släktforskning i Sverige och världen

Johanna på ”Hitta pappa” är engagerad, lätt att få tag i och ger en utförlig rapport om hur hon hittat en anfader. I mitt fall hittade hon min farfarsfar som släkten länge undrat över vem han var.

Tack för dina fina ord Lena! ❤️

Per Anders J
Skrev om Hitta pappa – DNA-släktforskning i Sverige och världen

Gav en "second opinion" som bekräftade ett släktforskningsfynd. Snabbt och gediget svar på ett tvåtimmarsuppdrag. Kanon.

Svar från Hitta pappa – DNA-släktforskning i Sverige och världen

Jag är så glad att du är nöjd med min "second opinion"! Lycka till med vidare efterforskningar!

Susan E
Skrev om Hitta pappa – DNA-släktforskning i Sverige och världen

Så mycket hjälp vet inte hur vi skulle klarat det utan henne...guld värd. Så fin människa och mycket proffsig efterforskningar både jag och mina söner är imponerade. Många tack och kramar !

Å, nu blir jag rörd! Tack Susan för att du anlitade mig. 🩷

Angelica M
Skrev om Hitta pappa – DNA-släktforskning i Sverige och världen

Jag försökte hitta min biologiska pappa och Johanna gjorde ett försök men det blev inte rätt och jag tänkte att "Det går väl inte att hitta alla" Meeeen Johanna gav sig inte, utan försökte utan att jag visste det. Och ett halvår senare, när jag lyckats få några fler att testa sig, så hörde hon av sig och hade hittat honom. Johanna du är en klippa 🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷

Svar från Hitta pappa – DNA-släktforskning i Sverige och världen

Tack Angelica! Ja, jag var ju bara tvungen att försöka lösa det där. Det är så himla fint att du nu har kunnat träffa din pappa. 🩷

Kjell J
Skrev om Hitta pappa – DNA-släktforskning i Sverige och världen

Jag blev väldigt bra bemött av företaget. Företagsägaren hittade och angav förslag på troligt släktskap till mig som sedan följdes upp. För att säkerställa släktskapet köpte jag av företaget ett Dna-test som hon förmedlade och instruerade mottagaren hur det skulle användas. Resultatet blev till min stora glädje, att vi hittade min pappa och jag fick nya halvsyskon samt många nya släktingar. /KJ

Svar från Hitta pappa – DNA-släktforskning i Sverige och världen

Tusen tack för din fina recension Kjell! ❤️ Det är så roligt att vi hittade din pappa!

Knut J
Skrev om Hitta pappa – DNA-släktforskning i Sverige och världen

Jag läste en artikel i GP om Johanna@hittapappa.se och ringde upp henne. Jag är svensk och adopterades 1944. Jag fick reda på att jag var adopterad vid 19 års ålder och ingen information om mina biologiska föräldrar. Min biologiska mamma lyckades jag hitta via folkbokföring etc. En finsk man utpekades som min biologiska pappa , vilket visade sig vara fel. Så det fanns inte mycket att gå på fick fram nära släktingar på min biologiska pappa som ledde mig till två halvsyster då pappa är död. Detta klarade Johanna på en (1) arbetsdag. Så jag kan varmt rekommendera Johanna@hittapappa.se.

Svar från Hitta pappa – DNA-släktforskning i Sverige och världen

Tack så jättemycket för omdömet! ❤️ Ditt fall är speciellt för mig då det var det första fall jag klarade av trots väldigt få och små DNA-ledtrådar!

Linda E
Skrev om Hitta pappa – DNA-släktforskning i Sverige och världen

Kontakten med Johanna var mycket positiv. Hon är mycket professionell och kunnig. Hon gav mig värdefulla tips och råd om hur jag går vidare i min forskning och bekräftade att jag var på rätt spår att hitta min mormors far. Tack, Johanna. Jag rekommenderar varmt Hitta pappa till alla som söker sin släkts okända fäder.

Svar från Hitta pappa – DNA-släktforskning i Sverige och världen

Tack så jättemycket Linda! ❤️ Din rekommendation betyder mycket!