hitta.se

hitta.se

www.hitta.se
3.0

Hos oss är det lätt att söka och hitta privatpersoner, telefonnummer och lokala företag över hela landet. På hitta.se tar du snabbt reda på vem som ringde genom vår söktjänst, när din granne fyller år, letar upp årsredovisningen för ett visst företag eller hittar förslag på lokala företag som kan hjälpa dig med din kommande...

56 omdömen om hitta.se

Lena T
Skrev om hitta.se

Varför går det inte att få kontakt med Hitta.se?????? Ingen mailadress, inget telefonnummer!!!!!!! Bara hänvisning till artiklar! För att ändra information för privatperson skall man logga in med MobiltBankID. Den qr-kod som kommer upp går till en webbsida som inte finns!!!!!

Svar från hitta.se

Hej Lena. Tack för att du hör av dig till oss, tyvärr kan jag inte identifiera dina uppgifter utefter den information du har delat med dig av annars hade vi ringt upp dig för att hjälpa dig vidare. Vi har en bemannad teknisk kundtjänst måndag - fredag mellan kl 8.00-17.00 som ger dig personlig hjälp vid ändringar och frågor. För att komma kontakt med oss via mejl eller chat hänvisar jag länk här nedan. https://hitta.zendesk.com/hc/sv/requests/new Artiklar finns för att du ska få snabb förståelse i hur du kan få hjälp med...

Jakob I
Skrev om hitta.se

Katastrof dåligt bemötande mot oss som betalade kund, Säljaren som hade kontakt med oss senast var helt dum i huvudet och lyssnade inte på uppsägningen utan försökte tvinga oss att betala ytterligare en period fast vi inte ville, helt enkelt ett riktigt bottennapp till representant från er. Skärpning.

Svar från hitta.se

Hej Jakob, Tack för trevligt samtal. Vi beklagar den kundupplevelse du beskriver ha fått uppleva, jag kommer ta din feedback vidare då vi alltid vill att kundkontakter ska upplevas bra och kommunikativt. Som jag bekräftade har du en registrerad uppsägning och din annonsering kommer inte förnyas en ny period. Jag önskar dig en fin dag och Glad påsk! Mvh Josefin, Teamet på hitta.se 💙️

Lena L
Skrev om hitta.se

Jag har varit med om det som många andra att mitt avtal förlängdes på ett år utan att jag visste om det. Jag har bestridit fakturan och igår skrev jag så här till Hitta: "Jag bestrider faktura med nummer XXXXXXX, se bifogad fil. Jag skickar detta till Svensk handel också för jag menar att det ska varnas för er. Jag kan se på nätet att jag är långt ifrån ensam om att erfara samma sak utan vi är många som inte förstått vad vi undertecknat såsom ni säger att vi gjort. Jag bestrider fakturan pga av att det i avtalsinformationen...

MOHAMMED I gillar detta
Svar från hitta.se

Hej Lena! Beklagar att du fått uppleva det du beskriver ovan, vi är tacksam för det samtal du hade med en av våra handläggare så att du fick hjälp med det missnöje och att vi kunde hitta en lösning. Vi strävar alltid att skapa en så bra kundupplevelse som möjligt och din feedback och de du gick igenom med handläggaren på telefon är viktig för att vi ska kunna förbättras och att du ska känna dig nöjd. Vi vill aldrig vilseleda någon eller missvisa därav har vi alltid avtal med överenskommelsen på de tjänster som är köpta....

Mikael K
Skrev om hitta.se

Se upp!! Riktigt blufföretag. Har tidigare vart kund många år och det har fungerat bra. Har haft ett uppehåll på några år men blev kontaktad av en bra säljare och tänkte jag kunde prova igen. Har inte märkt så mycket resultat men i år skickade plötsligt ut en påminnelse med påminnelseavgift på 450kr direkt utan att ha skickat någon faktura. De säger att de skickat den till rätt faktura adress men det är inte så svårt att hitta ett mail och den har inte mottagits. Bad att få se bekräftelsemailet på att den är mottagen men...

Svar från hitta.se

Hej Mikael. Tack för din feedback, den är viktig för oss då vi ständigt jobbar att förbättra oss. Vi vill naturligtvis att allt ska fungera bra som du beskriver har gjort tidigare år. Jag har fått bekräftat av min kollega att du har bokad tid att prata med en av våra handläggare för att du ska få hjälp med ditt ärende. Ha en fortsatt fin dag, önskar Teamet på Hitta.se 💙️

Anna L
Skrev om hitta.se

Hej! Har försökt få våra företagsuppgifter åtgärdade i över ett års tid, men det är fortfarande inte löst trots flertalet mailkonversationer med bekräftelse på att det ska lösas. Omöjligt att hitta en väg in till att få prata med någon som kan se till att det blir löst. Tacksam för kontakt!

Svar från hitta.se

Hej Anna, jag beklagar din upplevelse du beskriver i din feedback, detta ska vi naturligtvis hjälpa dig med då det är självklart möjligt att ändra på ens företagsuppgifter om något ändras. Baserat på den information du lämnat kan jag tyvärr inte se vilket företag det ska uppdateras uppgifter på. Kontakta gärna vår kundservice som ger dig personlig hjälp antingen på mejl eller via telefon, vi har svarstid på 24 timmar. Jag bifogar länk nedan, https://hitta.zendesk.com/hc/sv/articles/4406243229586-%C3%84ndra-Uppgifter-F%C3%B6retagskund...

Peter S
Skrev om hitta.se

Har varit kund några år. har alltid varit ringd av säljare inför ny period.. Missade tyvärr att säga upp tjänsten i tid och blev därmed bunden ett år till till dubbla priset mot avtalat pris. Att binda kunder med löpande avtal med stora prisökningar. är det ingen framtid i. Har nu sagt upp tjänsten

Svar från hitta.se

Hej Peter! Tack för din feedback, vi värdesätter dina år som kund hos oss på hitta.se och vill naturligtvis hjälpa dig vidare med detta. Jag hade vart glad om vi kunde komma i kontakt för att gå igenom annonseringens villkor som ingår i ditt avtal och en gemensam lösning framåt. Vi vill matcha dina förväntningar så att du får ut vad du investerar i din annonsering. Kontakta gärna vår kundservice och hänvisa dig till Josefin så ska jag hjälpa dig vidare. Allt gott, Josefin teamet på hitta.se 💙️

Jonny B
Skrev om hitta.se

Har varit kund i ett år. Missade tyvärr att säga upp tjänsten i tid och blev därmed bunden ett år till. Under året har vi inte fått någon statistik, ingen uppföljning och ingen kontakt i samband med förlängningen. Att binda kunder med långa uppsägningstider tyder på att de själva vet att de har en usel tjänst. Har nu sagt upp tjänsten och hoppas slippa den negativa energin från dem så snart som möjligt.

Svar från hitta.se

Hej Jonny! Tack för din feedback, hoppas du uppskattade genomgången av statistik och villkoren för att annonsera på hitta.se, som du fick av vår handläggare i förra veckan. Tveka inte på att kontakta handläggaren igen om du har några frågor eller funderingar. Jag tar vidare din feedback då vi ständigt jobbar att förbättra oss! Ha en fortsatt fin dag, Teamet på hitta.se 💙️

Kerstin S
Skrev om hitta.se

Bra, Trevligt och kunnigt bemötande av personalen! Företaget levde helt och hållet upp till mina förväntningar Jag fick hjälp och tips för hur jag kan bemöta ett bluff-företag som tydligen refererar till Hitta. Sammantaget är personalen på Hitta mycket bra att ha att göra med!

Svar från hitta.se

Hej Kerstin, tack för dessa år av fantastiskt samarbete! Härligt att höra att du har fått rätt rådgivning och hjälp av våra handläggare. tack för din rekommendation, allt gott önskar Teamet på hitta.se 💙️

Latif H
Skrev om hitta.se

allt är bra och i framtiden må det bli bra

Svar från hitta.se

Hej Latif! Tack för din fina rekommendation, vad glada vi blir att du uppskattar hitta.se funktioner! Allt gott, önskar Teamet på hitta.se 💙️

Viktor N
Skrev om hitta.se

Väldigt trevlig kille som ringde och kollade så allt fungerade enligt förväntningar

Svar från hitta.se

Hej Viktor! Vad kul att höra, härligt att du uppskattar våra uppföljningar då vårt mål är att matcha dina förväntningar och att du som kund får hjälp med att maximera din marknadsföring. Tack för din rekommendation! Allt gott, önskar Teamet på hitta.se 💙️

Charlotta A
Skrev om hitta.se

Reco.se är utmärkta när det har lyhörd och empatisk personal, som verkligen lyssnar och respekterar kunden.

Svar från hitta.se

Hej Charlotta! Vi håller helt med, tack för att du delar med dig och vi är glada och stolta över vårt fortsatt samarbete. Ha en jättefin dag, önskar Teamet på Hitta.se 💙️

Astrid Dagmar D

Bra bemötande, enkelt att få tag på.

Svar från hitta.se

Hej Astrid! Glada vi blir att du bemöts väl av våra handläggare. Tack för din rekommendation! Allt gott, Teamet på hitta.se 💙️

Totaltvätt & Måleritjänst AB  T

Använder Hitta.se endast tycker den är kanon 👌

Svar från hitta.se

Hej! Vad glada vi blir av din feedback, tack för din rekommendation och för att du väljer hitta.se. Varma hälsningar, önskar Teamet på hitta.se 💙️

Ann-Christine W

Bra att kunna se årsredovisningar och företagsuppgifter

Svar från hitta.se

Hej Ann-Christine! Vi blir glada att du uppskattar att hitta företagsuppgifter och årsredovisningar på våra digitala kanaler. Tack för rekommendationen, önskar Teamet på hitta.se 💙️

Guntar V
Skrev om hitta.se

snabb response och korrigeringen av stavfel

Svar från hitta.se

Hej Guntar! Tack för din rekommendation, det glädjer oss att du får snabb hjälp och korrigering så att uppgifter och information är korrekta. Tack för fint samarbete önskar Teamet på hitta.se 💙️

Hans Ola Thomas F

Funkar mycket bra! Smidigt att använda och bra anpassat att använda i arbete och privat

Svar från hitta.se

Hej Ola, tack för din fina rekommendation, vi på hitta.se blir jätteglada att du delar med dig av hur du smidigt kan använda våra funktioner både på arbete och privat. Varma hälsningar, Teamet på hitta.se 💙️

Stefan H
Skrev om hitta.se

Värdefullt att det finns information om mitt företag på ett så lättillgängligt sätt.

Svar från hitta.se

Hej Stefan, vad glada vi blir att du ser värdet av våra produkter och funktioner. Tack för din rekommendation och vi ser fram emot fortsatta kunna hjälpa er med marknadsförings-lösningar för ditt företag. Allt gott, önskar Teamet på hitta.se 💙️

Viola W
Skrev om hitta.se

Vi tycker att det är bra men frågan är hur många som använder sidan.

Svar från hitta.se

Hej Viola! Tack för din rekommendation, vi gör uppföljningar under året du har din annonsering så när du pratar med en av våra handläggare kommer du få möjligheten att gå igenom er exponering. Ha en jättefin dag, önskar Teamet på hitta.se 💙️

Niklas B
Skrev om hitta.se

Driver en del trafik till sidan som är helt ok.

Svar från hitta.se

Hej Niklas. tack för din rekommendation och att du delar med dig av varför du vill vara kund hos oss på hitta.se, vi är glada över det fina samarbetet. Ha en jättefin dag, önskar Teamet på hitta.se 💙️

Kenneth H
Skrev om hitta.se

Bra och proffsiga håller vad dem lovar!

Svar från hitta.se

Hej Kenneth, tack för din fina rekommendation och för ett fint samarbete under dessa år. Vi är glada att vi kan hjälpa dig med dina behov. Vi önskar dig en fin dag, Teamet på hitta.se 💙️

Conny B
Skrev om hitta.se

Mycket bra söktjänst. Rekommenderas!

Svar från hitta.se

Hej Conny! Vad roligt att du är nöjd med hitta.se söktjänst. Tack för din rekommendation! Ha en fortsatt fin dag önskar Teamet på hitta.se 💙️

Pär H
Skrev om hitta.se

Väldigt påstridig säljare som skickar räkning på något jag inte beställt! Under all kritok!

Svar från hitta.se

Hej Per, tack för att du hör av dig till oss. Jag försökte ringa upp för att utreda vad som är sagts i samtalet du beskriver ovan. Ser fram emot din återkoppling så att vi kan reda ut det som hänt. Ha en fortsatt fin dag! Mvh, Josefin Teamet på hitta.se 💙️

Håkan J
Skrev om hitta.se

Båg, bluff, passa er....... Hade det gått att sätta minus så hade de fått det. Som företagare som betalar för införande så är detta riktigt illa. Säljare ringer och säger att det gäller årets införande och det är på 1.000,- månad. Jag vet att vi betalar ca 500,- då säger han att. Ja, jag ser att ni har det på löpande avtal, du får det priset. Jag får ett underlag/bekräftelse och tycker att jag vill ha ett billigare alternativ då vi som de flesta är drabbade av konjunkturen. Men då påstås det att avtalet är löpande och ska...

Svar från hitta.se

Hej Håkan, tack för samtalet. Jag beklagar det du beskriver har upplevt. Avtal kan inte löpa vidare om det inte finns ett signerat löpande avtal då alla våra samarbeten styrs av det avtal som är överenskommet och signerat. Din feedback om hur du upplevde samtalet är viktig för oss att ta del av och jag kommer ta detta vidare. Din annonsering kommer inte innebära en prishöjning utan din annonsering följer det avtal som är överenskommet. Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Josefin Teamet på hitta.se 💙️

Skrev om hitta.se

enkelt och smidigt att söka bra med information

Svar från hitta.se

Hej Anders, vad glada vi blir att du är nöjd med våra funktioner. Tack för ditt omdöme och för ett fint samarbete under alla dessa år! Allt gott, önskar Teamet på hitta.se 💙️

Michal S
Skrev om hitta.se

Proffesionellt företag. De är inte kåta på att sälja som många företag nu för tiden. 👍

Svar från hitta.se

Hej Michal! Tack för ditt omdöme, härligt att höra att vi kan matcha din marknadsföring så som du vill ha den. Ha en fortsatt fin dag, önskar Teamet på hitta.se 💙️

Isabelle P
Skrev om hitta.se

Trevligt bemötande . Eftersom mitt företag var nystartat så fick jag fin hjälp .

Svar från hitta.se

Tack Isabelle för din rekommendation, härligt att höra att du fick bra bemötande och hjälp i uppstarten av ditt egna företag. Vi ser fram emot fortsatt samarbete. Allt gott, hälsningar Teamet på Hitts.se 💙️

Selami S
Skrev om hitta.se

Den hemsidan är väldigt bra att lösa snabbt frågor om man har angående ett namn eller adress,

Svar från hitta.se

Vad roligt att höra. Tack för din fina rekommendation vi blir så glada när vi snabbt kan hjälpa till, varma hälsningar önskar Teamet på Hitta.se! 💙️

Henrik W
Skrev om hitta.se

Jag har blivit bra bemött av Hitta.se

Svar från hitta.se

Hej Henrik, tack för din rekommendation, vi värdesätter våra samarbeten och att du som kund ska bli väl bemött. Tack ska vi säga, varma hälsningar önskar Teamet på Hitta.se! 💙️

Jonas A
Skrev om hitta.se

Jag är supernöjd med hitta.se.

Svar från hitta.se

Hej Jonas, vad roligt att läsa om att du är så nöjd! Vi är stolta och glada över vårt samarbete under dessa år. Vi vill tacka dig! Varma hälsningar, Teamet på Hitta.se 💙️

Gunnar J
Skrev om hitta.se

Mio Lidgren på Hitta.se är suverän!

Svar från hitta.se

Hej Gunnar, tack för din rekommendation och tack för de fina orden om vår fantastiska medarbetare! Vi är så glada och stolta över de åren vi har samarbetat och ser fram emot många år till! Ha en fortsatt fin dag! Mvh Teamet på Hitta.se

Maher E
Skrev om hitta.se

Bra service och om du syns du finns

Svar från hitta.se

Hej Maher, tack för din rekommendation. Härligt att höra att vi ger rätt service och synlighet. Vi ser fram emot vår fortsatta samarbete framöver. :) Mvh Josefin

Kristina D
Skrev om hitta.se

Som företagare har jag fått riktigt bra info o service från företaget. Snabb hjälp om det är något man undrar över.

Svar från hitta.se

Hej Kristina, tack för din feedback och ditt fina omdöme. Vad roligt att höra hur du beskriver din upplevelse, vi på hitta.se blir båda glada och stolta över vårt samarbete. :) Allt gott, Josefin

Chatherine B

Jag blir alltid väl mött av Hitta.se Mina förväntningar blev som jag ville ha dem.

Svar från hitta.se

Hej Cathrine. Tack för din rekommendation, vi är så glada över vårt samarbete och att dina förväntningar matchar med utfallet. :) Mvh Josefin

Tony L
Skrev om hitta.se

hitta är verkligen toppen service aldrig några bekymmer mkt bra vad man än vill ha hjälp med

Svar från hitta.se

Hej, tack för er rekommendation och vi är glada att vi kan hjälpa er. Vi vill även tacka er för fint samarbete som vi ser fram emot att fortsätta med framöver. Ha en jättefin dag! Mvh Josefin

Urim K
Skrev om hitta.se

Alltid trevlig vid kontakt, svarar snabbt, de är såååå duktiga. Har varit kund hos de i 14 år. Rekommenderas varmt!

Svar från hitta.se

Hej Urim, tack för ett långt och bra samarbete under dessa år. Vi ska tacka för att du alltid ger ett så varmt och fint bemötande. Tack för din rekommendation. Jag önskar dig en jättefin dag! Mvh Josefin

Skrev om hitta.se

Enkelt och bra för mig som företagare

Svar från hitta.se

Hej Anders, tack för din rekommendation. Det är vi som ska tacka för ett fint samarbete, vi är glada att vi kan hjälpa dig att förenkla din vardag som företagare! Mvh Josefin

Ingela Anita L

De har höjt priset med 100% efter att "uppgaderat" mig till sk premiumkund. Får man verkligen göra så här. Skitföretag!

Svar från hitta.se

Hej Ingela, tack för att du hör av dig till oss. Hitta.se gör nu en uppgradering på sina produkter för att skapa fler funktioner och synlighet för alla kunder. Innan uppgarderingen genomförs skickas det ut information om vad produkten och priset innebär. Har du ytterligare frågor kring uppgraderingen är du välkommen att kontakta vår kundservice, där du får personlig hjälp och rådgivning. Ha en fortsatt fin dag. Mvh Josefin

Eva N
Skrev om hitta.se

Det var ganska bra, men det är ofta för dyrt och svårt att kontrollera om det funkar som dom säger med alla som väljer att höra av sig till oss efter sökning hos hitta. Upplever även att det är svårt att finna ett telefonnummer/namn när man söker på ett nummer.

Svar från hitta.se

Hej Eva, tack för din feedback då den är jätteviktig för oss eftersom att vi ständigt jobbar för att förbättra våra tjänster och funktioner. Just nu jobbas det på att uppgradera hemsidan och appen för att just skapa en förenklad sökning vid användning, detta ser vi jättemycket fram emot. :) Jag önskar dig en fin dag! Mvh Josefin

Svein N
Skrev om hitta.se

Mycket bra bemötande. Vi förväntar oss många sökningar som passar våra orter. Vi köper sökord på olika orter i Norr och Västerbotten.

Svar från hitta.se

Hej Svein, det är vi som ska tacka för ett fint samarbete, härligt att höra att era produkter matchar er marknadsföringsplan. Ni vet att ni alltid kan återkomma till oss om det skulle dyka upp frågor eller funderingar. Ha en jättefin dag! Mvh Josefin

Skrev om hitta.se

Svårt att på nätet få kontakt men genom att jag på en faktura kunde se telefonnumret använde jag mig av det. När jag kom fram blev jag fint och snabbt betjänad och ärendet blev utfört.

Svar från hitta.se

Hej Kajsa-Lena. tack för din feedback och rekommendation. Glad jag blir att du fick en fin kundupplevelse, mina kollegor på kundservice svarar i telefon och på mejl för att kunna ge snabb och trevlig service. Om du skulle tappa bort telefonnumret framöver finns det kontaktformulär på hemsidan, där får du svar inom 24 timmar. :) Ha en jättefin dag! Mvh Josefin

Beatrice L
Skrev om hitta.se

Alltid trevligt bemött av era säljare. Tyvärr finns det de som ringer och säger att de kommer från er. Bra då att det alltid är samma säljare som ringer från er.

Svar från hitta.se

Hej Beatrice, vad roligt att höra, det är vi som ska tacka för ett jättefint samarbete. Är det så att du kommer i kontakt med en annan person på hitta.se som inte är din kontaktperson är det för att vi vill ge dig snabb och bra service. Önskar du att prata med samma säljare så löser vi det naturligtvis! Ha en jättefin dag! Mvh Josefin

Inga S
Skrev om hitta.se

1. Oklart vad det är för tjänst Hitta.se erbjuder: för folk som inte är tekniska borde det framgå tydligt att länken till din hemsida på hitta.se kostar (i mitt fall) 27 856 kr per år inkl moms 2. Priset är inte transparent: säljaren uppgav i telefon 75 000 kr inkl moms per år - fakturan som kom var på 27 856 kr per år, det är ganska stor prisskillnad 3. Betalningen: fick bekräftelse per mail om att betalningen är inlagd månadsvist, det kom dock en årsfaktura, för en nystartad enmansfirma spelar sådant roll 4. Uppsägning:...

Svar från hitta.se

Hej Inga, vi vill naturligtvis hjälpa dig och det var därför jag ringde upp dig i juli efter jag såg din beskrivning ovan. Som jag även sa i vårt samtal har jag tagit vidare de synpunkter du har förmedlat för att det ska hanteras av rätt avdelning, vi vill självklart förbättras och därför är jag tacksam för din tid och feedback. Följande kontroll har gjorts. - Vi gick igenom dem produkter du har i din marknadsföringspaketering, vad produkterna innebär och vad för funktioner du har tillgång till. - Priset är anpassat för...

Helen Elisabeth J

VARNING! Mycket besviken på Hitta.se! De höjde priset per år från 2.995 till 11.995 över telefon och säljaren och den reklammationsansvarige har trots vårt stora missnöje fortsatt med att maila och bråka med oss! Uruselt kundbemötande helt enkelt.

Svar från hitta.se

Hej Helen Elisabeth, tack för din feedback, naturligtvis vill jag utreda vad som har sagts med säljaren så att vi hittar en lönsam lösning till er. Bråka vill vi absolut inte göra - hjälp vill jag erbjuda er. Då jag inte kan identifiera ditt ärende i detta forum ber jag dig kontakta vår kundservice som hänvisar dig till mig. Allt gott! :) Mvh Josefin

Ioannis D
Skrev om hitta.se

Jag är nöjd med tjänsterna som de säljer, jag fick nya kunder och jag fick tillbaka 2 gånger mina pengar. De gör en bra marknadsföring också med min sida/ profil som hjälper mig att klättra upp på Google.

Svar från hitta.se

Hej, tack för er fina rekommendation och vad roligt att er marknadsföring hjälper er verksamhet att få in nya kunder. Vi på hitta är otroligt glada över vårt samarbete och att vi även kan hjälpa er klättra på Google. Ha en jättefin dag! :) Mvh Josefin

David R
Skrev om hitta.se

Fulförsäljning. Levererar inte. Kompenserar inte. Undvik.

Svar från hitta.se

Hej David, jag beklagar din upplevelse du beskriver i din feedback, detta vill jag hjälpa dig att utreda vad som inte levereras och hur vi kan hitta en lösning till dig. Baserat på den information du lämnat kan jag tyvärr inte se ditt ärende hos oss. Kontakta gärna vår kundservice, hänvisa gärna till mig så kommer du få personlig hjälp. Jag önskar dig en fin dag! Mvh Josefin

Zeneta A
Skrev om hitta.se

Anlita inte de!! Jag fick inte ens enda kund från de!!!! Jag är hudterapeut och blev lurad på att det många som söker hudterapeut i området " XXXX" att det är stort efterfrågat om behandlingar där jag befinner mig. kundtjänst svarar inte! Oj vad har jag ångrat mig!

Svar från hitta.se

Hej Zeneta. Jag beklagar din upplevelse du beskriver i din feedback. Jag är glad att du och min kollega kunde hitta en lösning då vi alltid strävar efter att skräddarsy en lösning som passar dig och dina behov med din företagsprofil och annonsering. Tveka inte att återkom till oss om du har frågor eller funderingar. Ha en fin dag! Mvh Josefin

THOMAS B
Skrev om hitta.se

VARNING! Vilket blufföretag, håller inget dom lovar. Satsa aldrig en krona på deras tjänster, har haft kontakta med Björn & Esteban som nu har slutat & dom fortsätter skicka sina fakturor, trots att vi sedan starten blivit lovade löpandedata på exponering & leads. Dvs utlovad info om löpande datatrafik som styrts till våra sidor & leads har aldrig existerat. Kan skriva hur mkt skit som helst hur dom har missköt allt till oss men vill inte lägga ner mer tid på dom. Dom fortsatte annonsera trots att avtalet hade löpt ut...

Svar från hitta.se

Hej Claes, detta vill jag fånga upp och utreda så att du får hjälp och en lösning. Jättetråkigt att läsa det du beskriver i din kundupplevelse. Uppsägning har du rätt till att göra, mina kollegor på kundservice hjälper dig och skickar alltid bekräftelse på inkommande uppsägning för att du som kund ska ha en bekräftelse på det. Då jag inte kan identifiera ditt ärende vill jag be dig kontakta vår kundservice så att vi kan komma i kontakt om du vill det. Ha en fortsatt fin dag. Mvh Josefin

Paul K
Skrev om hitta.se

En säljare hos hitta.se ringde för att producera ett annonsförslag. Vi var överens om att vi sju dagar senare kunde ta del av förslaget för ev. godkännande. (Visade sig senare att säljaren både offererat fel bolag och fakturerat direkt vid detta första samtal). När förslaget kom ut på nätet med bl.a. fel adress uppmanades dom skriftligen samma dag att genast ta bort den. Två månader efter uppmaningar och hot var den äntligen borta. Deras säljchef påstod att vi hade godkänt annonsen med e-signatur, men hade inga bevis för...

JONAS B
Skrev om hitta.se

Vilket jä.la bluff företag! om man inte betalar deras dyra avgift så finns man inte längre med som företag i deras register. helt jä.la sjukt, 6 500 kr för att ens synas att man existerar. Som det tidigare varit så kan man lägga till information samt göra reklam i banners och så vidare, men det är så jä.la vinstdrivande så man måste utpressa företag för att driva vidare ökad vinst.

Martin L
Skrev om hitta.se

STOR VARNING!!!!! Urusel upplevelse. Jag skulle prova deras offert tjänst för företag och blev lovad att endast 3 företag skulle få svara på varje förfrågan och att detta minsann skulle gynna oss. Efter 11 köpta förfrågningar så inser jag att något är helt fel. Jag kommer inte fram till fler än hälften av "leadsen" och en som jag faktiskt kommer fram till bekräftar att ett TIOTAL företag kontaktat henne redan. När jag påtalar för hitta.se (proffs.se) att jag är allt annat än nöjd och ber dem att häva avtalet som löpt endast...