Hjärtsäkra AB

Hjärtsäkra AB

www.hjartsakra.com
  • BadgeTwoYears

Vi är mer än bara ett utbildningsföretag - vi vill skapa förändring och är engagerade i att skapa en säkrare värld genom att utrusta dig med de färdigheter du behöver för att rädda liv. Vår verksamhet sträcker sig över hela Sverige, med bas i Jönköping och verksamhet i Göteborg, Stockholm, Malmö och mer. Vi erbjuder en rad...

86 omdömen om Hjärtsäkra AB

Ha N
Skrev om Hjärtsäkra AB

Genuin och förtroendeingivande, med många anekdoter från verkligheten. Kunde varit aningen större proportion praktiska moment, men överlag VÄLDIGT nöjd med denna givande utbildning!

Em N
Skrev om Hjärtsäkra AB

En jättebra genomgång för oss samariter på LF, levde upp till alla förväntningar och lite till!

Vi H
Skrev om Hjärtsäkra AB

Jag är nöjd med utbildningsdagarna och tycker de innehöll både lärorik information och kunskap som jag tar med mig vidare. jätteduktiga killar som hade hand om de, fortsätt med de ni gör!

Li A
Skrev om Hjärtsäkra AB

Jag tyckte utbildningen var jättebra! Personligen tyckte jag den första med Anders var bäst då han var säkrare och lugnare att lyssna på. Det kändes som om han tog det på ännu lite mer allvar. Jag rekommenderar verkligen denna utbildningen till andra!

Co S
Skrev om Hjärtsäkra AB

Superbra! Praktiskt och teoretiskt. Känner mig trygg om jag i framtiden skulle stöta på liknande händelser.

Sandra G
Skrev om Hjärtsäkra AB

Trevligt bemötande av kunnig personal. Intressant föreläsning och såg till att man var engagerad. Lärde mig mer nu än på förra HLR utbildningen jag hade. Vi köpte en hjärtstartare till stallet.

Venessa A
Skrev om Hjärtsäkra AB

Det var väldigt informativt och hjälpte mig mycket personlig både för privat och på jobbet, har jag nu mer kunskap om hur jag kan ge första hjälpen tills ambulansen kommer. Tack för det!

Emmeline K
Skrev om Hjärtsäkra AB

Väldigt inspirerande och givande kurs med en mycket engagerad kursledare (Anders). Saklig och tydlig och ger utvecklande svar på ställda frågor.

Carina W A
Skrev om Hjärtsäkra AB

Vi har köpt hjärtstartare och HLR utbildning av Hjärtsäkra AB och är helnöjda. Anders guidade oss alla genom livsviktig kunskap både praktiskt och teoretiskt. Fem stjärnor av fem möjliga!

Karin J
Skrev om Hjärtsäkra AB

Väldigt engagerad föreläsare. Fångade deltagarna direkt. Vi hade även ungdomar med på vår utbildningen och dessa fick de också med på ett mycket bra sätt 😉. Fick oss att känna att man vågar hjälpa till vid ett hjärtstopp. Toppbetyg 🤩

Linda J
Skrev om Hjärtsäkra AB

Jag tycker denna utbildning var väldigt bra, mer ingående än de jag gått innan.

Ann L
Skrev om Hjärtsäkra AB

Den var bra och lärorik, nya saker som kommit och bra friska upp minnet igen.

Urban J
Skrev om Hjärtsäkra AB

mycket bra och kompetent! Fick insikt i hur det funkar.Kände att man lärde sig mycket på det 2 timmarna.

Se A
Skrev om Hjärtsäkra AB

Tycker att utbildningen vi hade var väldigt givande, tydlig och uppmärksammar de risker som finns inom brand. Vi fick väldigt matnyttiga tips om farvågor i hem och på arbetsplats, man fick också upp ögonen för hur man ska egera i skarpt läge.

Ch C
Skrev om Hjärtsäkra AB

Mycket intressant föreläsning/ Bra övningar som gör att man kanske vågar göra något om det skulle inträffa någon olycka e dy.

Ag F
Skrev om Hjärtsäkra AB

Väldigt bra utbildning! Personligt, många exemplar som visar vad är viktigt och vad ska man tänka på om något oroväckande inträffar. Hjälpte även att stärka teamkänslan på kontoret.

Jo F
Skrev om Hjärtsäkra AB

Mycket intressant, bra och lärorikt på alla sätt - Dessutom en mycket trevlig representant som besökte oss!

Er H
Skrev om Hjärtsäkra AB

Bra! Bemötandet var bra och föreläsarna föreläste på ett bra sätt

Ma A
Skrev om Hjärtsäkra AB

Tydligt o bra o intresserad att höra riktiga case

Christer J
Skrev om Hjärtsäkra AB

Positivt med stort urval av utbildare. Långsiktig partner.

Mikael W
Skrev om Hjärtsäkra AB

Lärorikt, intressant och ett bra upplägg på kursen!

Katarina L
Skrev om Hjärtsäkra AB

VI hade Anders Sandberg och han var väldigt tydlig och bra, skapade en trygghet så att jag kan känna mig något säkrare om jag behöver utföra det som vi har lärt oss.

Hanna H
Skrev om Hjärtsäkra AB

En inspirerande och nyttig stund. Han fångade allas intresse och gjorde alla delaktiga på ett bra och roligt sätt. man känner att man vill bli uppdaterad oftare.

Malin S
Skrev om Hjärtsäkra AB

Viktig kurs som alla borde gå iaf en gång var 4 år!

Christina W
Skrev om Hjärtsäkra AB

Vi har gått utbildningen HRL för samhället, en mycket bra grundutbildning med en blandning av teori och praktiska övningar. Kursledaren var kunnig och förmedlade informationen på ett pedagogiskt sätt. Vi är jättenöjda med utbildningen.

Evelina A
Skrev om Hjärtsäkra AB

En extremt viktigt och lärorik utbildning som genomfördes på ett professionellt och givande sätt!

Johan L
Skrev om Hjärtsäkra AB

Väl utförd utbildning. Det är ett känsligt område så personligen blir jag lite rädd och får prestationsångest över allt detta. Men utbildren fick mig att känna ett lugn över uppgiften samtidigt som man inte förminskade hur seriöst och viktigt det är.

Elisabeth K
Skrev om Hjärtsäkra AB

Bra föreläsare som på ett bra sätt varvade praktik med teori. Positivt att se och höra "faktatext" men också exempel från föreläsarens egna erfarenheter vilket gör att man kan sätta situationer i ett sammanhang!

Max N
Skrev om Hjärtsäkra AB

Den småländska brandmannen, minns inte hans namn, var mycket duktig utbildare i HLR. Han hade erfarenhet och det märktes!

Hanna G
Skrev om Hjärtsäkra AB

En bra och lärorik HLR utbildning. Fick även lite bra tips på hur man gör i olika situationer när olyckan väl är framme. Föreläsaren (Jonas) fångade upp intresset och beskrev sakerna bra/noggrant. Jag är nöjd med föreläsningen och allt vi fick testa/lära oss den dagen 😊

Frida P
Skrev om Hjärtsäkra AB

Otroligt bra övningar samt bra instruktioner. Lätta hjälpmedel

Svar från Hjärtsäkra AB

Tack Frida för fina ord från dig!

Nanna W
Skrev om Hjärtsäkra AB

Bemötandet har varit väldigt bra redan vid offert och bokningsstadiet. Vi har haft totalt 6 utbildningstillfällen. Inför varje utbildningstillfälle har man hört av sig och tagit alla uppgifter som behövs. Det känns också väldigt proffsigt även om mejlet verkar vara autogenererat då samma frågor ställdes gång på gång :-) Själva utbildningen hölls på ett bra och intressant sätt. Vissa föreläsare drog över på tiden 10-15 min. Det är egentligen det enda som jag kan ge som eventuellt kanske kan förbättras lite. Allas tid är...

Svar från Hjärtsäkra AB

Tack Nanna för fina ord! Vi tar upplysningen om tidsöverdrag till oss förbättrar oss

Pontus N
Skrev om Hjärtsäkra AB

Tyckte vi blev väl bemötta på vår HLR utbildning och fick lära oss det vi skulle. En bra blandning av teori och praktiska övningar. Bra föreläsare.

Jonas B och Hjärtsäkra AB gillar detta
Angelicka W
Skrev om Hjärtsäkra AB

La upp utbildningen på ett bra sätt och intressant när han blandade berättelser från sitt yrkesliv varvat med ren teori. Även fast man har gått kursen tidigare så lärde man sig nya saker

Kristian T
Skrev om Hjärtsäkra AB

Väldigt bra genomgång 👍 Fokus på att vi skulle tänka rätt som helhet

Linda K
Skrev om Hjärtsäkra AB

HLR-utbildning som var tydlig, informativ och med många exempel som gjorde att man både förstod bättre och kommer att komma ihåg det man lärt sig.

Jonas B och Hjärtsäkra AB gillar detta
Kai N
Skrev om Hjärtsäkra AB

Mycket bra föreläsare/instruktör med bra innehåll.

Alexandra G
Skrev om Hjärtsäkra AB

Kunnig och pedagogisk utbildning!

Annika H
Skrev om Hjärtsäkra AB

En verkligen bra repetition. Vi har detta vart annat år och nu var det mycket bra kille som höll i det Vi hade en genomgång av HRL.

Mette K
Skrev om Hjärtsäkra AB

Det var en väldigt kompetent och kunnig person som kom och hade utbildning för oss (Niklas). Bra genomgång med tillräckligt bakgrundsfakta för en okunnig, lugn och metodisk. Har bara positivt att säga och vi var alla lika nöjda här. Tack!

Hanna H
Skrev om Hjärtsäkra AB

Lärorikt och väldigt lättförståeligt gällande något som är ett tungt och allvarsamt ämne. Kan varmt rekommenderas för att förmedla livsviktig information i eventuella nödsituationer. Information som kan rädda liv.

Lina H
Skrev om Hjärtsäkra AB

Tyckte det var väldigt informativ och bra genomgång med bra innehåll. Kunnig föreläsare.

Marcus R
Skrev om Hjärtsäkra AB

Bra utbildning som alla borde genomföra!

Rebecka K
Skrev om Hjärtsäkra AB

Det var en väldigt bra utbildning. Föreläsaren var lugn & kunnig. Det var intressant och lärorikt från början till slut. Toppbetyg!

Margareta K

Hej, Bra instruktör ! Bra repetition

Anna F
Skrev om Hjärtsäkra AB

Bra och flexibelt bemötande vid bokning. Vi försöker med jämna mellanrum ha repetitionskurser med D-HLR via Hjärtsäkra, vi är återkommande och nöjda kunder. Personal som var på plats och utförde D-HLR kursen med oss var jättebra! Proffsig och lugn.

Annika Q
Skrev om Hjärtsäkra AB

Det var en mycket givande kurs , det vi övade på var hjärtstartaren så man kan känna sig lite bekvämare med situationen. Mvh Annika Q

Svar från Hjärtsäkra AB

Tack Annika! Ni var en jättehärlig grupp att utbilda.

Tova I
Skrev om Hjärtsäkra AB

- Super trevlig kurs! Jag hade förväntningar innan att det skulle vara mycket repetition och bli en lång dag, men jag tycker att det varit en super bra kurs. Mycket roligt och jag har lärt mig mycket nytt. Superbra när man får höra exempel från verkliga händelser, det gör det hela mer verkligt och mer lärorikt.

Tack Tova för fin ord! Både du och Fanny kommer bli jättebra instruktörer

Fanny H
Skrev om Hjärtsäkra AB

Professionellt bemötande med blandning av teori och praktik. Uppskattas.

Tack snälla Fanny! Både du och Tova kommer att bli jättebra instruktörer

Li K
Skrev om Hjärtsäkra AB

Mycket bra och givande utbildning. Kunnig och lättsam utbildare som återberättade händelser i verkliga livet vilket fick vår grupp att ifrågasätt och få svar på funderingar. Bra med mindre grupp där vi själva fick prova olika scenario.