Hjärtsäkra AB

Snittbetyg
4.8
Ring 036-37 09 00 Dela

Om företaget

Vi är mer än bara ett utbildningsföretag - vi vill skapa förändring och är engagerade i att skapa en säkrare värld genom att utrusta dig med de färdigheter du behöver för att rädda liv. Vår verksamhet sträcker sig över hela Sverige, med bas i Jönköping och verksamhet i Göteborg, Stockholm, Malmö och mer. Vi erbjuder en rad...

69 omdömen om Hjärtsäkra AB

Sedan starten hos Reco 2023

Visar 69 omdömen med 4.8 i snittbetyg
Er H
Skrev om Hjärtsäkra AB

Bra! Bemötandet var bra och föreläsarna föreläste på ett bra sätt

Ma A
Skrev om Hjärtsäkra AB

Tydligt o bra o intresserad att höra riktiga case

Christer J
Skrev om Hjärtsäkra AB

Positivt med stort urval av utbildare. Långsiktig partner.

Hjärtsäkra AB och 2 andra gillar detta
Mikael W
Skrev om Hjärtsäkra AB

Lärorikt, intressant och ett bra upplägg på kursen!

Katarina L
Skrev om Hjärtsäkra AB

VI hade Anders Sandberg och han var väldigt tydlig och bra, skapade en trygghet så att jag kan känna mig något säkrare om jag behöver utföra det som vi har lärt oss.

Hanna H
Skrev om Hjärtsäkra AB

En inspirerande och nyttig stund. Han fångade allas intresse och gjorde alla delaktiga på ett bra och roligt sätt. man känner att man vill bli uppdaterad oftare.

Malin S
Skrev om Hjärtsäkra AB

Viktig kurs som alla borde gå iaf en gång var 4 år!

Christina W
Skrev om Hjärtsäkra AB

Vi har gått utbildningen HRL för samhället, en mycket bra grundutbildning med en blandning av teori och praktiska övningar. Kursledaren var kunnig och förmedlade informationen på ett pedagogiskt sätt. Vi är jättenöjda med utbildningen.

Evelina A
Skrev om Hjärtsäkra AB

En extremt viktigt och lärorik utbildning som genomfördes på ett professionellt och givande sätt!

Johan L
Skrev om Hjärtsäkra AB

Väl utförd utbildning. Det är ett känsligt område så personligen blir jag lite rädd och får prestationsångest över allt detta. Men utbildren fick mig att känna ett lugn över uppgiften samtidigt som man inte förminskade hur seriöst och viktigt det är.

Elisabeth K
Skrev om Hjärtsäkra AB

Bra föreläsare som på ett bra sätt varvade praktik med teori. Positivt att se och höra "faktatext" men också exempel från föreläsarens egna erfarenheter vilket gör att man kan sätta situationer i ett sammanhang!

Max N
Skrev om Hjärtsäkra AB

Den småländska brandmannen, minns inte hans namn, var mycket duktig utbildare i HLR. Han hade erfarenhet och det märktes!

Hanna G
Skrev om Hjärtsäkra AB

En bra och lärorik HLR utbildning. Fick även lite bra tips på hur man gör i olika situationer när olyckan väl är framme. Föreläsaren (Jonas) fångade upp intresset och beskrev sakerna bra/noggrant. Jag är nöjd med föreläsningen och allt vi fick testa/lära oss den dagen 😊

Hjärtsäkra AB och 2 andra gillar detta
Frida P
Skrev om Hjärtsäkra AB

Otroligt bra övningar samt bra instruktioner. Lätta hjälpmedel

Svar från Hjärtsäkra AB

Tack Frida för fina ord från dig!

Nanna W
Skrev om Hjärtsäkra AB

Bemötandet har varit väldigt bra redan vid offert och bokningsstadiet. Vi har haft totalt 6 utbildningstillfällen. Inför varje utbildningstillfälle har man hört av sig och tagit alla uppgifter som behövs. Det känns också väldigt proffsigt även om mejlet verkar vara autogenererat då samma frågor ställdes gång på gång :-) Själva utbildningen hölls på ett bra och intressant sätt. Vissa föreläsare drog över på tiden 10-15 min. Det är egentligen det enda som jag kan ge som eventuellt kanske kan förbättras lite. Allas tid är...

Bli först att gilla detta omdöme!
Svar från Hjärtsäkra AB

Tack Nanna för fina ord! Vi tar upplysningen om tidsöverdrag till oss förbättrar oss

Pontus N
Skrev om Hjärtsäkra AB

Tyckte vi blev väl bemötta på vår HLR utbildning och fick lära oss det vi skulle. En bra blandning av teori och praktiska övningar. Bra föreläsare.

Angelicka W
Skrev om Hjärtsäkra AB

La upp utbildningen på ett bra sätt och intressant när han blandade berättelser från sitt yrkesliv varvat med ren teori. Även fast man har gått kursen tidigare så lärde man sig nya saker

Kristian T
Skrev om Hjärtsäkra AB

Väldigt bra genomgång 👍 Fokus på att vi skulle tänka rätt som helhet

Linda K
Skrev om Hjärtsäkra AB

HLR-utbildning som var tydlig, informativ och med många exempel som gjorde att man både förstod bättre och kommer att komma ihåg det man lärt sig.

Kai N
Skrev om Hjärtsäkra AB

Mycket bra föreläsare/instruktör med bra innehåll.

Alexandra G
Skrev om Hjärtsäkra AB

Kunnig och pedagogisk utbildning!

Annika H
Skrev om Hjärtsäkra AB

En verkligen bra repetition. Vi har detta vart annat år och nu var det mycket bra kille som höll i det Vi hade en genomgång av HRL.

Mette K
Skrev om Hjärtsäkra AB

Det var en väldigt kompetent och kunnig person som kom och hade utbildning för oss (Niklas). Bra genomgång med tillräckligt bakgrundsfakta för en okunnig, lugn och metodisk. Har bara positivt att säga och vi var alla lika nöjda här. Tack!

Hanna H
Skrev om Hjärtsäkra AB

Lärorikt och väldigt lättförståeligt gällande något som är ett tungt och allvarsamt ämne. Kan varmt rekommenderas för att förmedla livsviktig information i eventuella nödsituationer. Information som kan rädda liv.

Lina H
Skrev om Hjärtsäkra AB

Tyckte det var väldigt informativ och bra genomgång med bra innehåll. Kunnig föreläsare.

Marcus R
Skrev om Hjärtsäkra AB

Bra utbildning som alla borde genomföra!

Rebecka K
Skrev om Hjärtsäkra AB

Det var en väldigt bra utbildning. Föreläsaren var lugn & kunnig. Det var intressant och lärorikt från början till slut. Toppbetyg!

Margareta K

Hej, Bra instruktör ! Bra repetition

Anna F
Skrev om Hjärtsäkra AB

Bra och flexibelt bemötande vid bokning. Vi försöker med jämna mellanrum ha repetitionskurser med D-HLR via Hjärtsäkra, vi är återkommande och nöjda kunder. Personal som var på plats och utförde D-HLR kursen med oss var jättebra! Proffsig och lugn.

Annika Q
Skrev om Hjärtsäkra AB

Det var en mycket givande kurs , det vi övade på var hjärtstartaren så man kan känna sig lite bekvämare med situationen. Mvh Annika Q

Svar från Hjärtsäkra AB

Tack Annika! Ni var en jättehärlig grupp att utbilda.

Tova I
Skrev om Hjärtsäkra AB

- Super trevlig kurs! Jag hade förväntningar innan att det skulle vara mycket repetition och bli en lång dag, men jag tycker att det varit en super bra kurs. Mycket roligt och jag har lärt mig mycket nytt. Superbra när man får höra exempel från verkliga händelser, det gör det hela mer verkligt och mer lärorikt.

Tack Tova för fin ord! Både du och Fanny kommer bli jättebra instruktörer

Fanny H
Skrev om Hjärtsäkra AB

Professionellt bemötande med blandning av teori och praktik. Uppskattas.

Tack snälla Fanny! Både du och Tova kommer att bli jättebra instruktörer

Li K
Skrev om Hjärtsäkra AB

Mycket bra och givande utbildning. Kunnig och lättsam utbildare som återberättade händelser i verkliga livet vilket fick vår grupp att ifrågasätt och få svar på funderingar. Bra med mindre grupp där vi själva fick prova olika scenario.

Pa B
Skrev om Hjärtsäkra AB

Mycket bra utbildning / uppdatering av HRL samt tydliga händelser som kan tänkas uppstå i verkliga situationer .

Charlotte V
Skrev om Hjärtsäkra AB

Superbra kurs med bra information och övningar som var lärorika. Inspirerande!

Sara G
Skrev om Hjärtsäkra AB

Jag tycker att utbildningen levde väl upp till mina förväntningar och att jag nu känner mig mer rustad för akuta situationer. Jag tycker att utbildaren var bra på att förmedla informationen i utbildningen. Jag hade önskat att vi fått del av något material efter utbildningen. Antingen i form av presentationsbilderna, eller en broschyr eller liknande. Det tycker jag som regel är bra för att själv kunna gå tillbaka, men extra mycket i det här fallet då det finns många delar som är viktiga att påminna sig om.

Em H
Skrev om Hjärtsäkra AB

DHLR Bra mix mellan övningar och verkliga scenarion.

Anette E
Skrev om Hjärtsäkra AB

Det var proffsigt, lättförståeligt och tydligt utlärt. Jag har varit på många HLR-kurser genom åren men denna var helt klart den bästa!

Annelie M
Skrev om Hjärtsäkra AB

Mycket bra och duktig instruktör, lugn o klok

Elin J
Skrev om Hjärtsäkra AB

Jag tyckte den var super bra, att man fick vara med i diskussionerna. Och en duktigt instruktör.

Ve J
Skrev om Hjärtsäkra AB

Mycket bra presentation. Det enda var att man har gått den tre gånger tidigare så man skulle vilja ha som det är repetion men att man inte ta det så från grunden.

An F
Skrev om Hjärtsäkra AB

Jag tycker att hjärtsäkra uppgav ett seriöst och pedagogiskt intryck

Jonas B och 2 andra gillar detta
Josef H
Skrev om Hjärtsäkra AB

Vi gick en HLR-utbildning på vårt kontor i Göteborg. Mycket bra bemötande, förtroendeingivande, intresseväckande föreläsare. Mycket intressant och innehållsrik kurs. Min enda förbättringsförslag är att jag skulle känt mig mer avslappnad om vi innan de fysiska exemplen fick en tydligare fråga från utbildaren om det var ok med fysisk beröring av honom. Jag personligen har inget emot fysisk beröring och jag kände mig inte obekväm för egen del och anmälde mig gärna som frivillig till exemplen. Men som sagt, ett förbättringsförslag...

Svar från Hjärtsäkra AB

Hej Josef! Tack för din reflektion. Det är mycket bra med precis såna här reflektioner. Det gör oss mer professionella! Kul att du va så nöjd med kursen /Daniel på Hjärtsäkra

Stefanie N
Skrev om Hjärtsäkra AB

Genomgången (på 4 h) med huvudrubrik HLR var väl planerad och innehöll tillräckligt många praktiska moment för att man skulle klara knyta teorin till sig. Jag upplevde att vår kurslärare (Daniel) var otroligt erfaren och kunnig i ämnet, vilket höjde intrycket av hela kursen (och gjorde att kursen kunde besvara alla de angränsande frågor som poppade upp från kursdeltagarna). Man är van att alltid få kursmaterialet med sig hem efter avklarad kurs, kanske hade ett alternativ kunnat vara något (det allra viktigaste?) att hänga...

Svar från Hjärtsäkra AB

Hej Stefanie! Tack för ditt fina omdöme. Jag kommer ta kontakt med er ang kursmaterialet och material ni kan ha på ex vägg. Med vänlig hälsning, Daniel

Joakim W
Skrev om Hjärtsäkra AB

Mycket inspirerande. Lagom med 4 timmar.

Hej Joakim! Tack för respons och för ditt fina betyg/Daniel

Hanna L
Skrev om Hjärtsäkra AB

bra kurs att få genomgått. Hade varit bra att få något enklare kursmaterial efter kursen och/eller en enkel infoflyer att ha på kontoret för påminnelse att se igenom emellanåt!

Svar från Hjärtsäkra AB

Hej Hanna! Tack för feedback och för hjälpen som patient under kursen. Jag kommer ta kontakt med er ang kursmaterialet och material ni kan ha på ex vägg. Med vänlig hälsning, Daniel

Fatima M
Skrev om Hjärtsäkra AB

Mycket bra ,de var mycket vi fick svar på som vi inte visste innan

Så roligt att höra Fatima! Tack /Daniel

Elin J
Skrev om Hjärtsäkra AB

Jag tyckte att de va jätteintressant och tycker att ja lärde mig mycke mer än va ja trodde ja skulle göra. Väldigt lätt att hänga med och de blev aldrig tråkigt och ointressant som det lätt kan bli när man sitter och lyssnar.

Svar från Hjärtsäkra AB

Tack så mkt för fin feedback!/Daniel

Alexandra S
Skrev om Hjärtsäkra AB

Gick grundutbildning HLR och hjärtstartare, vilket var väldigt givande! Väldigt bra med en genomgång av vad man ska vara uppmärksam vid t ex hjärtinfarkt innan man började med själva HLR. Hade gärna haft någon form av infoblad eller sammanfattning för att läsa även efter utbildningen - även om mycket finns att hitta online. Men är inte alltid man kanske aktivt söker den informationen tyvärr! Men en väldigt bra och givande utbildning som avdramatiserade HLR och öppnade ögonen att något är bättre än inget i en akut situation.

Jörgen E
Skrev om Hjärtsäkra AB

En bra utbildning för oss som inte kan detta område så bra, nu vet man mer och är inte så osäker

Filtrera omdömen