Alla kategorier Båttillbehör Västernorrland Sundsvall Hjertmans Sundsvall AB

Marinvägen 1, 856 33 Sundsvall — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Hjertmans Sundsvall AB

• Danne D
    Danne D skrev om Hjertmans Sundsvall AB
    Otrevligt bemötande på telefon av en Hjertmansanställd. Hon pratade konstant i örat, lyssnade inte utan kom hela tiden med kommentarer och mig som kund. Trots att jag försökte få henne att låta mig tala till punkt fortsatte hon prata och gjorde samtalet till en monolog. Trots att jag kontaktade företaget med mina synpunkter valde Hjertmans att helt döda min åsikt. Detta ledde till att jag aldrig mer kommer att handla hos Hjertmans och det känns bra.
  • niklas h
    niklas h skrev om Hjertmans Sundsvall AB
    reklamerade en septi tank som började läcka under färd
    dom tar inte ens på sig sannerings kostnad trots att det var äckelvatten i hela båten tydligen har dom detta som policy , att aldrig kompensera kunder
    för extra arbete jag är inte nöjd med deras hantering
    så jag som kund får ta hela kostnaden som kommer att hamna mellan 15t-25t
    tycker det är uselt
    Niklas
  • Fredrik H
    Fredrik H skrev om Hjertmans Sundsvall AB
    "Paketet är för stort. Vi måste skicka med företagspaket och då måste vi skicka till en företagsadress". Men jag jobbar hemmifrån så det är en företagsadress. "Då måste du hålla dig hemma så du kan ta emot det". Men ni måste väl kunna säga när paketet kommer. "Nej det kan vi inte". Skicka direkt till varvet där båten ligger då? "Det kan vi göra". Puh...
    Störst i Norden betyder krångligt, bökigt, oflexibelt, ointresserade av att hjälpa kunden på ett smidigt sätt.
    Nästa gång köper jag på ett annat ställe!
    Danne D gillar detta
  • Patrik O
    Patrik O skrev om Hjertmans Sundsvall AB
    Efter många år som nöjd kund fick jag anledning att tänka om i samband med en reklamation. Ett instrument fungerade inte och det gick inte att få en ersättningprodukt som fungerade, endast defekt, begagnat skräp. Dialogen med generalagenten dumpades på kunden, dvs mig. Efter mer än en halv båtsäsong tröttnade jag och betalade reparationen själv vilken nästan motsvarade nypriset. Det finns andra att köpa sina prylar hos.

Marinvägen 1, 856 33 Sundsvall