Bra bemötande o rätt pris. För oss tacksamt att det ligger nära.
HL Service AB
Om företaget
Välkommen till HL Service – din Autoexperten Bilverkstad i Hillerstorp! Vi servar och lagar alla bilar oavsett märke, modell och drivlina. Vi hjälper dig med bland annat bilservice, reparationer, felsökning, AC-service, bromsservice och däckservice (däckbyte, däckhotell, hjulinställning, däckförsärking och däckmontering. Vi...
169 omdömen om HL Service AB
Sedan starten hos Reco 2025
HL service ger alltid bästa servicen. Alltid trevligt att komma dit, bra bemötande. Inget att klaga på.
Tack för din återkoppling och för att du väljer oss som din verkstad, vi tar gärna hand om din bil även framöver.
Trevligt bemötande och mycket god service. Snabba när man behöver hjälp.
Vi blir glada för din kommentar och att du väljer oss som din verkstad. Vi hoppas vi ses när det är dags för ditt nästa verkstadsbesök!
Mycket bra bemötande. Bra utfört arbete. Fin sévice De bytte bromsklossar o skivor
Härligt att läsa att du är så nöjd med ditt besök hos oss. Vi hoppas vi får ta hand om din bil igen när det är dags att serva eller laga den.
Bra service och professionellt uppträdande!
Tusen tack! Vi uppskattar att du väljer oss som din verkstad. Vi hoppas vi ses igen när du behöver serva eller laga din bil.
Fick hjälp samma dag jag ringde om mitt problem, då däcktrycket inte va bra och det satt en spik/skruv i däcket! Trevligt bemötande av både verkstad och kundservice!
Så roligt att höra att du är nöjd, det är precis det vi vill. Vi ser fram emot att möta dig igen när det är dags att serva eller laga bilen.
Första besöket hos HL Service. Bara positiva intryck, precis så här man vill att en bilverkstad ska vara. Nästa gång det är dags för verkstads besök vet jag vart jag vänder mig! Rekommenderas!
Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Välkommen åter när det är dags för nästa service.
Mycket vänligt bemötande o snabb service!
Tack för din fina recension, vi blir glada att höra att du är nöjd. Välkommen tillbaka när det är dags att boka nästa service.
Bra service o snabba svar o leveranstider.
Härligt att höra! Vi ser fram emot att ta hand om din bil igen när det är dags för nästa service eller reparation.
Bra bemötande och bra service
Tack! Så roligt att du uppskattade ditt besök hos oss. Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags att serva eller laga bilen.
Trevligt bemötande och professionellt utfört arbete.
Härligt att du är nöjd, det betyder mycket för oss. Vi ser fram emot att hjälpa dig nästa gång det är dags för ditt nästa verkstadsbesök.
Fantastisk service. Jättenöjd med resultatet. 👍
Tack! Så roligt att du uppskattade ditt besök hos oss. Du är varmt välkommen tillbaka när det är dags att serva eller laga bilen.
Mycket bra bemötande. Trevlig personal
Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Välkommen åter när det är dags för nästa service
Mycket nöjd med både bemötande, tillgänglighet och pris.
Tack för att du delar med dig och för att du väljer oss som din verkstad, det betyder mycket för oss.
Bra bemötande höga förväntningar det levde dom upp till
Tack för ditt fina betyg och ditt förtroende! Vi välkomnar dig gärna igen när det är dags för ditt nästa verkstadsbesök.
Superbra service! Tack för bra utfört jobb.
Stort tack för ditt förtroende, det betyder mycket för oss. Välkommen åter när det är dags för nästa verkstadsbesök.
Allt funkade som var sagt o trevligt bemötande
Härligt att höra! Vi ser fram emot att ta hand om din bil igen när det är dags för nästa service eller reparation.
Snabbt jobb. Trevligt bemötande. Mycket nöjd. Rekommenderas.
Härligt att du är nöjd, det betyder mycket för oss. Vi ser fram emot att hjälpa dig nästa gång det är dags för ditt nästa verkstadsbesök.
Allt funkade perfekt från offert till att hämta bilen efter service och däckbyte.
Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Välkommen åter när det är dags för nästa service.
Pluggade däcket som hade punktering, vilket räddade min hemfärd. Inga problem. Snyggt jobbat
Härligt att du är nöjd, det betyder mycket för oss. Vi ser fram emot att hjälpa dig nästa gång det är dags för ditt nästa verkstadsbesök.
Bra service. Kunde varit billigare
Härligt att du är nöjd, det betyder mycket för oss. Vi ser fram emot att hjälpa dig nästa gång det är dags för ditt nästa verkstadsbesök.
Bra bemötande, trevligt och bra jobb
Tack för ditt fina betyg och ditt förtroende! Vi välkomnar dig gärna igen när det är dags för ditt nästa verkstadsbesök.
Trevlig bemötande och bra service
Vi uppskattar ditt betyg och hoppas vi får möjlighet att hjälpa dig igen framöver.
Snabb service och kvalitet på arbetet och bra bemötande och bra prIs på service och däckförvaring.Kan verkligen rekommendera er.
Vi blir glada för din kommentar och att du väljer oss som din verkstad. Vi hoppas vi ses när det är dags för ditt nästa verkstadsbesök!
Fantastisk service från alla vid bilservice och frågor kring bilen
Härligt att du är nöjd, det betyder mycket för oss. Vi ser fram emot att hjälpa dig nästa gång det är dags för ditt nästa verkstadsbesök.
Mycket bra trevligt bemötande
Vad kul att höra att du är nöjd, det är precis det vi jobbar för varje dag. Välkommen åter när det är dags för nästa verkstadsbesök.
Bra information som följdes upp med ett bra arbetefrån.
Vi blir både stolta och glada över din feedback, tack för att du tog dig tid. Vi ser fram emot att träffa dig igen när det är dags för nästa verkstadsbesök.
Super bra Mycket nöjd allt bra!
Tack! Vi strävar alltid efter hög kvalitet och det värmer att det märks. Välkommen tillbaka nästa gång du behöver boka en verkstadstid.
Enastående service och kundbemötande
Härligt att höra! Vi ser fram emot att ta hand om din bil igen när det är dags för nästa service eller reparation.
Snabb hjälp, fin verkstad trevlig personal
Tack för ditt omdöme och för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Välkommen åter när det är dags för nästa service.
Trevligt bemötande. Snabbt och proffsigt arbete.
Vi är jätteglada att du är nöjd, varmt tack för din återkoppling. Vi ser fram emot att hjälpa dig nästa gång bilen behöver service.
Toppen! Snabb service, bra personal
Tack för att du valde oss och vi hoppas att vi ses igen!
Ett trevligt bemötande från receptionen, till verkstaden. Fick bra svar på mina frågor och förklaringar på mina , tekniska frågor. Kommer att rekommendera vänner dit, och själv återkomma vb.
Tack! Vi strävar alltid efter hög kvalitet och det värmer att det märks. Välkommen tillbaka nästa gång du behöver boka en verkstadstid.
Smidigt och trevligt bemötande. Personalen besvarar förfrågningar snabbt och utför det man beställt på ett professionellt sätt.
Tack för din kommentar och för att du väljer oss som din verkstad, vi ser fram emot att hjälpa dig igen.
Allt var bra o trevligt. Inga problem
Tack för att du valde oss och vi hoppas att vi ses igen!
Trevliga och hjälpsamma
Tack så mycket! Vi ser fram emot att välkomna dig igen när bilen behöver service eller reparation.
Vänligt bemötande. Upplevde att dom var noga.
Tack snälla! Vi uppskattar ditt förtroende och ser fram emot att träffa dig igen när du behöver boka verkstadstid.
Toppen verkstad goa killar å hjälpsamma. Tacka dom
Vi blir både stolta och glada över din feedback, tack för att du tog dig tid. Vi ser fram emot att träffa dig igen när det är dags för nästa verkstadsbesök.
Trevlig och kompetent personal. Behövde en akuttid för bilen och fick tid dagen efter och de löste problemet under samma dag.
Tack för din fina recension, vi blir glada att höra att du är nöjd. Välkommen tillbaka när det är dags att boka nästa service.
Trevligt bemötande av personalen och snabb service.
Tack så mycket! Vi ser fram emot att välkomna dig igen när bilen behöver service eller reparation.
Trevlig och bemötande personal
Tusen tack! Vi uppskattar att du väljer oss som din verkstad. Vi hoppas vi ses igen när du behöver serva eller laga din bil.
Allt var till belåtenhet med både service och trevligt bemötande tack!
Stort tack för ditt förtroende, det betyder mycket för oss. Välkommen åter när det är dags för nästa verkstadsbesök.
Blev bemött väldigt trevligt. HL har gott rykte och de levde upp till det. 7500 mils service och upplevelsen god.Bra information om servicen.
Tack för din kommentar och för att du väljer oss som din verkstad, vi ser fram emot att hjälpa dig igen.
Trevliga o bra service o inte så dyrt
Tack för att du valde oss och vi hoppas att vi ses igen!
Tack för bra bemötande och tydlig info om service!
Vi är glada att du är nöjd och vi hoppas att du väljer oss även nästa gång!
Snabb hjälp trevligt bemötande
Tack för att du valde oss och vi hoppas att vi ses igen!
Härliga killar som ställer upp med felsökning och hjälp att fixa felen på kort tid
Vi uppskattar ditt omdöme och tar med oss din feedback framåt.
Trevliga, snabba. Hjälpsamma - Fin service
Tack snälla! Vi uppskattar ditt förtroende och ser fram emot att träffa dig igen när du behöver boka verkstadstid.
Mycket bra mottagande bra utfört arbete.men lång väntetid .frevlig personal.
Tack! Vi strävar alltid efter hög kvalitet och det värmer att det märks. Välkommen tillbaka nästa gång du behöver boka en verkstadstid.
Perfekt hjälp.när man behövde mest.
Härligt att höra! Vi ser fram emot att ta hand om din bil igen när det är dags för nästa service eller reparation.