Hoge & Kjaer Måleri AB

Hoge & Kjaer Måleri AB

hogekjaer.se
  • BadgeTwoYears

Välkommen till Hoge & Kjaer Måleri AB! Hoge & Kjaer Måleri AB har lång erfarenhet inom måleriyrket med kvalite och kommunikation i fokus. Vi erbjuder målningstjänster i Stockholm till privatpersoner, företag och bostadsrättsföreningar. Våra tjänster involverar invändig målning, tapetsering, fasad och utvändig målning och allt...

20 omdömen om Hoge & Kjaer Måleri AB

LARS H
Skrev om Hoge & Kjaer Måleri AB

De målade min dotters rum, snabbt, snyggt och bra 🙂

Johan R
Skrev om Hoge & Kjaer Måleri AB

Proffsigt bemötande, väldigt nöjda med service och konsultation. Gav handfasta tips och bra rekommendationer.

Malms A
Skrev om Hoge & Kjaer Måleri AB

Duktiga målare som håller vad de lovar och utför sitt arbete på ett proffesionellt tillväga sätt och givit ett utmärkt resultat i sitt arbete. Hoge & Kjaer Måleri AB rekommenderas starkt.

Max K
Skrev om Hoge & Kjaer Måleri AB

Mycket bra i både bemötande och utförande!

Lars R
Skrev om Hoge & Kjaer Måleri AB

Vi fick ett mycket bra bemötande och dom levererade ett suveränt bra jobb.Dom höll tidsplan och slutresultatet blev hur bra som helst.

Gustaf A
Skrev om Hoge & Kjaer Måleri AB

Trevliga, proffsiga och pålitliga.

Marc L
Skrev om Hoge & Kjaer Måleri AB

Mycket bra på alla sätt och vis; vi målade om/spacklade/rev gamla tapeter i hela vår lägenhet. Väldigt seriösa och professionella från början till slut, och anpassar sig/är flexibla till kundens önskemål. Bra och tydlig kommunikation. Började med ett platsbesök i lägenheten där vi gick igenom vad vi ville göra för något och sedan fick vi en offert. Den slutliga fakturan stämde helt med offerten. Även tidsplanen för arbetet höll. Väldigt bra resultat på måleriarbetet - vi är mycket nöjda och kommer anlita dessa igen när vi behöver måla om. Rekommenderas!

Tobias B
Skrev om Hoge & Kjaer Måleri AB

Bra och snyggt arbete. Snabb respons på frågor och jobbet vart väldigt fin.

Lovisa O
Skrev om Hoge & Kjaer Måleri AB

Fantastiskt bemötande, professionella rekommendationer avseende arbetet som vi önskade få utfört, tydlig kommunikation och snabb respons, och framförallt så nöjda med resultatet! Rekommenderar varmt!

Alexander L
Skrev om Hoge & Kjaer Måleri AB

Jäkligt trevliga grabbar. Gott bemötande och kunniga på området. Mycket gott utfört arbete i form av spackling och målning i två rum inklusive tak. På utsatt tid och i enlighet med tillhörande offert. Mycket bra!

Katarina W
Skrev om Hoge & Kjaer Måleri AB

Arbetet utfört proffsigt. Ommålning av kök och sovrum. Bra dialog med målaren som hörde av sig kontinuerligt hur arbetet framskred. Hälsningar Mycket nöjd kund

Kristina M
Skrev om Hoge & Kjaer Måleri AB

Utmärkt & noggrant arbete. Otroligt duktiga och trevliga. Vi blev supernöjda med resultatet.

Wilhelm S
Skrev om Hoge & Kjaer Måleri AB

Väldigt vänligt bemötande och väldigt skickliga och kunniga grabbar. Jag kan varmt rekommendera hoge o kjaer måleri./ Wilhelm sjöstrand

Louise E
Skrev om Hoge & Kjaer Måleri AB

Mycket nöjda med utförandet och resultatet!

Emelie H
Skrev om Hoge & Kjaer Måleri AB

Supernöjd! Två sovrum ommålade i ett nafs med fantastiskt resultat. Hoge & Kjaer är väldigt trevliga och professionella. Jag skulle utan tvekan anlita dem igen och kan varmt rekommendera dem.

Johan E
Skrev om Hoge & Kjaer Måleri AB

Trevliga och bra grabbar! Kan varmt rekommendera att anlita dom!

Idel M
Skrev om Hoge & Kjaer Måleri AB

Duktiga och professionella målare. Håller vad de lovar och levererar enligt förväntningarna.

Alice Kristina B
Skrev om Hoge & Kjaer Måleri AB

Toppennöjd! Hoge & Kjaer hjälpte oss med att spackla och måla om hela sovrummet hemma, från strukturvägg till släta väggar. Kände mig sedd och hörd från början till slut och upplevde att jag fick många bra tips!

Alexander L
Skrev om Hoge & Kjaer Måleri AB

Vi beställde hel lägenhetsmålning, ca 75 kvm inkl. tak, av dem Toppenbra bemötande, från första kontakt, till personlig service i samband med färg- och materialval, till avsyning av slutresultat. Mycket bra tidhållning, mycket god kvalitet på slutresultatet och god kommunikation under arbetets gång med lägesuppdateringar, eventuella uppstådda problem och lösningar. Vi fick även goda råd för efterarbete och eventuella bättringar efter inflytt. Rekommenderas varmt.

Ann-Sofie R och Simon H gillar detta
Ida P
Skrev om Hoge & Kjaer Måleri AB

Är mycket nöjd med hela min upplevelse! Allt från första kontakt till målning har genomsyrats av proffsighet och yrkeskunnande. Jag fick hjälp med att måla om i hela min lägenhet och hade många idéer som jag fick hjälp med att utveckla och få genomförda! Skulle inte tveka en sekund på att anlita dem igen eller på att rekommendera dem vidare!!

Ann-Sofie R och Simon H gillar detta