Hökerum Bygg AB

1.0 i betyg av av 3 omdömen

Läs vad 3 kunder tycker om Hökerum Bygg AB

• 2020-10-22

Karl Robin Johannes S skrev om Hökerum Bygg AB
    Det lilla byggföretaget som känns stort; Dålig kommunikation gällande slutbesiktning och inflyttningsgenomgångar. Allt skylls på Covid-19 såsom avlyst snickarehjälp trots att externa företag (veteranpoolen bl.a) jobbar som vanligt och det är tyvärr alltid kunden som drar det korta strået. Personal byts ut titt som tätt som leder till att mycket faller mellan stolarna. Ej tillmötesgående även i små avseenden. Löften som ej hålls. Och efter inflytt så kan du som köpare se fram emot hantering av garantiärenden som taget ur en Kafkaroman. Det är i svåra tider människor visar sitt sanna jag och tyvärr så är det inte något vackert vi upplever hos Hökerum. Läs mer
  • Reco tipsar!
    FP Badrumsspecialisten
    4.8 / 5 i betyg — 35 omdömen
    Badge2019
    "FP Badrumsspecialisten hjälpte oss med en totalrenovering av vårt badrum. Lätta att få kontakt med och gav ett seriöst och kunnigt intryck v"
    Andréa H
  • JOAKIM K

2020-10-21

JOAKIM K skrev om Hökerum Bygg AB
    Riktiga soppor! ANVÄND EJ DEM! dem ignorerar hela vår förening och återställer inte besiktningsanmärkningarna! Läs mer
  • 2014-08-04

Claes H skrev om Hökerum Bygg AB
    Vilka B byggen. Rivit väggar och hittat ölburkar, inga svagöl heller. Anlitar billiga firmor från östra delarna av europa och har allmän budgetkänsla trots höga priser.

Dem har efter nästan 2 år bytt ut några få detaljer i lägenheten men det har varit allmän katastrof. Tänk er att köpa en repad bil och så säger Hökerum att nej men det är inga repor. Detta trots anmärkningar i protokoll! Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte