Alla kategorier Turistservice Stockholms län Stockholm Norrmalm Holiday Autos

Holiday Autos

Box 3378, 103 67 Stockholm — Visa karta

Holiday autos är världens största hyrbilsförmedlare med biluthyrning i 80 länder. Vi erbjuder hyrbil på över 5000 platser över hela världen. Boka hyrbil online enkelt och säkert. Med holiday autos lägsta pris avtal garanterar vi att alltid ge dig det bästa priset. I våra totalpriser gömmer sig inga dolda kostnader. Hyr bil med holiday autos och du kan lita på service med hög kvalitet och lång erfarenhet inom biluthyrning. Behöver du hjälp med att boka hyrbil är vår utbildade personal alltid till ditt förfogande. 24 timmar om dygnet, 365 dagar om året finns holiday autos där för dig som kund.

Läs vad 7 kunder tycker om Holiday Autos

• Mikael
    Mikael skrev om Holiday Autos
    Trodde jag hade hyrt en bil färdig för vinterkörning (-2 Celsius i Milano vid hämtning). (a) Fick omedelbart stanna och försöka fylla på anti-frys för diesel, (b) fylla anti-frys i redan igenfrusen spolarvätska, (c) hyra snökedjor (eftersom Holiday Autos tycktes anse att helt nedslitna sommardäck var ok, sannolikt aldrig utbytta sedan start (ca 33 000 km på mätaren)... Bilen var repig runt om och skitig inuti (smutsig klädsel efter gamla spyor), vilket medförde att det tog väldigt lång att hämta ut bilen, vi fick tillkalla grabben som skulle checka ut oss ideligen för att vi hittade nya skador (t o m på taket?!). Sedan skulle man ha 2 500 Euro i deposition, visst sa jag men då vill jag ha tillbaka deposition lika omedelbart vid godkänt återlämnande, vilket givetvis inte fungerade. Så jag sa att Locautos/Holiday Autos kommer att anmälas för bedrägeri om inte depositionen återlämnas omedelbart, då skyller man på banken och jag ber om namn och tel nr på ansvarig kontakt på banken och nekas detta?! Sedan var det dags att springa för att hinna med flyget... Jag behöver väl inte påpeka att jag försökte be om en annan bil med åtminstone ren klädsel och godkända däck. Det fanns inte ens en isskrapa i bilen!
  • rolf n
    rolf n skrev om Holiday Autos
    Blufföretag, blev lurad på 8700 kr, för att jag inte kunde hämta ut bilen, fick inte tillbaks en krona fast det stod att man skulle få tillbaks allt förutom att dom tog 180 kr i en avgift
  • Nikola T
    Nikola T skrev om Holiday Autos
    Har alltid varit nöjd när jag bokat genom Holiday Autos. Tack Vlatko!
  • Tobias B
    Tobias B skrev om Holiday Autos
    Bokade bil genom Holiday Autos i somras när jag var i Spanien. Uppskattningsvis var det 40% billigare än de "gamla" etablerade biluthyrarna.

Väl på plats var det lång kö till disken eftersom Holiday Autos partner var den mest populära uthyraren på den här flygplatsen.

Väl framme vid disken sålde de in ytterligare en försäkring vilket kändes lite småsmutsigt eftersom jag redan hade betalt 300 SEK för liknande tjänst vid bokningen. Dock så blev jag erbjuden att uppgradera bil för endast 5 Euro! Billigt och helt klart värt det!

Överlag en mycket god upplevelse. Kommer inte att vända mig till något annat bolag än Holiday Autos vid nästa resa.
    Nikola T gillar detta
  • Det J
    Det J skrev om Holiday Autos
    Härmed bojkottas holiday autos totalt.
    - Oöversiktigt finstilt i hyresvillkor.
    - Annonsering i media som ägnar sig åt politisk smutskastning.
    Nej tack.
    Agnetha L, Anders S gillar detta
  • Jeanette B
    Jeanette B skrev om Holiday Autos
    Snabb och bra kundservice. Gillar att de har lägsta pris garanti, man behöver inte leta runt efter det billigaste priset på andra ställen.
  • Johan N
    Johan N skrev om Holiday Autos
    Jag har hyrt bil hos Holiday Autos många gånger och är väldigt nöjd med deras service och priser! Allt har alltid fungerar oerhört smidigt!

Box 3378, 103 67 Stockholm