Alla kategorier Skinn Stockholms län Järfälla Hollies Outlet

Majorsvägen 2-4, 177 10 Järfälla — Visa karta

Läs vad 6 kunder tycker om Hollies Outlet

• Åsa O
    Åsa O skrev om Hollies Outlet
    Köpte kaninpälsjacka till dottern, knäppningen föll sönder efter några veckor och fodret nopprigt. Hänvisades till reparation, som efter 2 veckor var klar, mycket slarvigt gjord och päls bortklippt!! Otroligt illa bemött av personal, efter 4 veckor hänvisad till Allmäna reklamationsnämnden, kommer aldrig sätta min fot där igen!!! Läs mer
  • David A
    David A skrev om Hollies Outlet
    Väldigt otrevlig personal,
    Handla inte där, om ni får problem med produkten ni har köpt, kommer ni att veta hur billiga och värdelösa är de.
    Servicen är noll. Läs mer
  • Pini
    Pini skrev om Hollies Outlet
    Köpt jacka som vid första tillfället gick sönder i en hälla. Fick inte lämna tillbaka jackan och få en ny utan den skulle lagas. Dåligt. Läs mer
  • Miguel F
    Miguel F skrev om Hollies Outlet
    Var där i helgen, inte mycket till outlet, otrevlig arab brud som jobbar där och skit arab musik, undrade efter ett tag om det va en affär eller arab diskotek . Läs mer
  • Linda
    Linda skrev om Hollies Outlet
    Riktigt otrevlig personal! Läs mer
  • M H
    M H skrev om Hollies Outlet
    Väldigt arrogant, otrevlig och spydig personal. Köpte en jacka som två veckor senare gick sönder. De sa att lagningen skulle ta högst en vecka. Det hela tog 2½ månader och till slut fick jag efter mycket om och men (flera samtal och besök till butik samt ett samtal och mailande med företagets VD) tillbaka pengarna istället för jackan som aldrig blev färdig. Mina misstankar är att de lyckades slarva bort jackan men vägrade erkänna det och hoppades på att jag skulle glömma bort eller strunta i att få tillbaka den. Sätter ALDRIG min fot där igen! Läs mer