Hollies Outlet

1.0

7 omdömen om Hollies Outlet

Jeanette H
Skrev om Hollies Outlet

Köpt en jacka där som gick sönder i sömnen och har väntat två månader på att få den lagad. Efter några samtal fick jag ett samtal om att jackan inte gick att laga och att dom inte anser det är ett fabrikationsfel och jag inte får vidare hjälp. En jacka släpper inte i sömmarna. Tråkigt när man köper en jacka för 5000 kr och inväntar deras beslut i skrift för att ta vidare ärendet till ARN.

Åsa O
Skrev om Hollies Outlet

Köpte kaninpälsjacka till dottern, knäppningen föll sönder efter några veckor och fodret nopprigt. Hänvisades till reparation, som efter 2 veckor var klar, mycket slarvigt gjord och päls bortklippt!! Otroligt illa bemött av personal, efter 4 veckor hänvisad till Allmäna reklamationsnämnden, kommer aldrig sätta min fot där igen!!!

David A
Skrev om Hollies Outlet

Väldigt otrevlig personal, Handla inte där, om ni får problem med produkten ni har köpt, kommer ni att veta hur billiga och värdelösa är de. Servicen är noll.

Pini
Skrev om Hollies Outlet

Köpt jacka som vid första tillfället gick sönder i en hälla. Fick inte lämna tillbaka jackan och få en ny utan den skulle lagas. Dåligt.

Miguel F
Skrev om Hollies Outlet

Var där i helgen, inte mycket till outlet, otrevlig arab brud som jobbar där och skit arab musik, undrade efter ett tag om det va en affär eller arab diskotek .

Linda

Riktigt otrevlig personal!

M H
Skrev om Hollies Outlet

Väldigt arrogant, otrevlig och spydig personal. Köpte en jacka som två veckor senare gick sönder. De sa att lagningen skulle ta högst en vecka. Det hela tog 2½ månader och till slut fick jag efter mycket om och men (flera samtal och besök till butik samt ett samtal och mailande med företagets VD) tillbaka pengarna istället för jackan som aldrig blev färdig. Mina misstankar är att de lyckades slarva bort jackan men vägrade erkänna det och hoppades på att jag skulle glömma bort eller strunta i att få tillbaka den. Sätter ALDRIG min fot där igen!